سایت ساز فوری ، در کمتر از چند ساعت وب سایت حرفه‌ای و با کیفیت طراحی کنید!

سایت ساز فوری

سایت ساز فوری چیست؟

بدون صرف هزینۀ بالا و زمان زیاد با سایت ساز فوری، وب سایت با کیفیت و مخاطب پسند طراحی کنید!

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای مختلف و شرکت‌های توسعه یافته، جهت افزایش سطح تعامل خود با مشتریان و رفع نیاز آنها در بستر اینترنت، به دنبال طراحی و راه‌اندازی وب سایت حرفه‌ای هستند. با توجه به اینکه اغلب افراد حوصله و زمان کافی برای اجرای پروژه‌های طولانی را ندارند. آنها تمایل دارند وب سایت خود را بدون نیاز به دانش تخصصی و اصول فنی در مدت زمان کوتاه، طراحی و اجرا کنند.

پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت از سایت ساز فوری جهت ساخت و پیاده‌سازی وب سایت خود استفاده کنید. جهت ایجاد سایت توسط این ابزار به دانش کد نویسی، گرافیک و . . . نیازی نخواهید داشت. این ابزار پیشرفته و کاربردی به طراحان سایت این اجازه را می‌دهد تا مدیریت، ویرایش و بارگذاری بر روی وب سایت را به آسانی انجام دهند. مهمتر از همه وب سایت اختصاصی خود را مطابق با سلیقۀ شخصی و نیاز مخاطبین هدف کسب و کار خود، طراحی خواهید کرد.

افزون بر این در این نوع طراحی سایت امکانات و قابلیت‌های خاصی جهت بهینه‌سازی و حفظ امنیت وب سایت همراه با قالب‌های بسیار متنوع به کاربران سایت ساز آنلاین ارائه می‌شود.

بدین ترتیب، با پرداخت هزینۀ مناسب، در زمان کوتاه و بدون نیاز به تسلط داشتن بر مهارت خاصی، وب سایت شما طراحی شده و بدون نیاز به پشتیبانی فرد خاصی، مدیریت و نظارت بر سایت را دست خواهید گرفت.

طراحی سایت توسط سایت ساز فوری چه مزایایی خواهد داشت؟

  • دسترسی به قالب‌های با کیفیت و به روز

تنوع در طرح، رنگ و مدل قالب‌ سایت سازهای فوری بالا بوده و ضمناً از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. مطابق با نیاز و اهداف خود می‌توانید هر یک از قالب‌ها را بر روی سایت خود پیاده‌سازی نمایید. با توجه به اینکه این نوع قالب‌ها از سوی شرکت‌های داخلی طراحی و ارائه می‌شوند، بنابراین دارای کیفیت و تنوع بالایی می‌باشند.

  • عدم نیاز به مهارت کدنویسی یا دانش تخصصی

بسیاری افراد تصور می‌کنند برای طراحی سایت باید به دانش و مهارت خاصی تسلط داشته باشند!

در حالی که با وجود ابزار پر قدرت و پیشرفته‌ای مانند سایت ساز فوری، نیازمند یادگیری مهارت و دانش فنی خاصی نخواهید بود. به سادگی و با طِی کردن تنها چند مرحلۀ آسان، وب سایت شما با امکانات خاص طراحی و اجرا خواهد شد.

  • آزادی عمل بیشتر جهت طراحی و تغییر ظاهر سایت

با استفاده از سایت سازهای فوری، ظاهر وب سایت خود را به راحتی طراحی و تغییر دهید. بدون تسلط بر نرم افزارهای گرافیکی سخت و پیچیده، توسط قالب‌های متنوع در لحظه نمای ظاهری وب سایت خود را طراحی کرده و تغییرات صورت گرفته را مشاهده کنید. متناسب با رویکردهای بازاریابی و اهداف بازاریابی خودتان، ظاهر سایت را بروزرسانی کرده و بر جذابیت ظاهری و گرافیکی وب سایت بیافزایید.

طراحی سایت توسط سایت ساز فوری چه مزایایی خواهد داشت؟

  • امکان بروزرسانی سریع و یکپارچه

با اطمینان کامل نسبت به آپدیت و بروزرسانی وب سایت خود اقدام کنید. هر یک از ابزارها و امکاناتی که در وب سایت تعریف و پیاده‌سازی کرده‌اید، قابلیت بروزرسانی سریع را خواهد داشت. بدون نگرانی وب سایت خود را آپدیت کنید و در صورت تمایل، ابزارها و قالب‌های جدید نصب نمایید.

  • سرعت بالای راه‌اندازی وب سایت

برخلاف اغلب روش‌های طراحی وب سایت که نیاز به صرف زمان، انرژی و هزینۀ بالایی دارند، طراحی و اجرای وب سایت توسط ابزارهای سایت ساز فوری، بسیار سریع و آسان انجام خواهد شد. در مدت زمان کوتاه و در کمتر از چند ساعت، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کرده و در دسترس مخاطبین و سایر کاربران دنیای وب قرار خواهید داد.

  • بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و هزینۀ بالا

افراد زیادی هستند که جهت طراحی، ایجاد و راه‌اندازی وب سایت هزینه‌های زیاد ماهانه یا سالانه پرداخت می‌کنند. حتی برخی از آنها، به دلیل عدم آشنایی با اصول و دانش فنی در این حوزه، افراد خاصی را جهت پشتیبانی و مدیریت وب سایت استخدام می‌کنند. در حالی که با کمک سایت سازهای فوری، می‌توانند وب سایت تجاری با کیفیت و حرفه‌ای ایجاد کنند و مطابق با نیاز خود ظاهر و بدنۀ وب سایت را طراحی نمایند. بدین نحو، سرمایۀ اندکی جهت راه‌اندازی وب سایت صرف می‌کنند.

کارکرد سایت ساز فوری چگونه است؟

  • دانلود و نصب یکی از انواع سایت سازهای فوری

برای شروع عملیات طراحی سایت توسط سایت ساز فوری، باید یکی از برنامه‌های سایت ساز را دانلود و نصب کنید. در بخش بعدی برخی از بهترین سایت سازهای فوری و رایگان را معرفی خواهیم کرد.

  • ثبت دامنه و خرید هاست

سپس نسبت به ثبت دامنه یا Domain برای وب سایت خود اقدام نمایید. یکی از روش‌های ثبت دامنه خرید دامنه از سایر شرکت‌های سرویس دهنده می‌باشد که پس از خرید می‌توانید اطلاعات لازم را در برنامه سایت ساز ثبت کنید. روش دیگر نیز ثبت دامنه در نرم افزار سایت ساز می‌باشد.

پس از ثبت دامنه، باید هاست برای وب سایت خود خریداری کنید. لازم به ذکر است که در هر یک از نرم افزارهای سایت ساز، به طور معمول فضایی به عنوان هاست در اختیار طراحان سایت قرار می‌گیرد. در صورت نیاز می‌توانید از سرویس‌های دهندۀ هاست نیز برای وب سایت خود استفاده کنید. منظور از خرید هاست، ذخیرۀ تمامی داده‌ها و اطلاعات بر روی وب سایت فعال شما می‌باشد.

  • ایجاد و طراحی قالب وب سایت

قالب‌های سایت ساز فوری دارای دسته‌بندی‌های مختلفی می‌باشند، در این مرحله می‌توانید بر اساس نوع سایت (شرکتی، شخصی، فروشگاهی و . . .) قالب خود را انتخاب کنید. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده است که بر حسب سلیقۀ خود قالب را ویرایش کنند. تصاویر، محتوای متنی، منوی وب سایت، تعریف دسته‌بندی جدید، طراحی صفحات مختلف برای وب سایت، طراحی و ساخت فرم‌های متعدد و تغییر سایر اجزاء قالب از جمله ویژگی‌های قالب‌های سایت ساز می‌باشند. به یاد داشته باشید، قالب سایت در واقع، همان نمای ظاهری وب سایت شما می‌باشد. بنابراین در انتخاب نوع قالب بسیار دقت نمایید تا علاوه بر زیبایی ظاهری، مخاطب پسند نیز باشد.


قالب‌های سایت ساز فوری
  • مدیریت وب سایت

مرحلۀ بعدی که باید در فرایند طراحی سایت توسط سایت ساز فوری انجام دهید، استفاده از پنل مدیریتی است. سایت سازها با وجود پنل مدیریت، امکانات مهمی مانند اِعمال تنظیمات مختلف، دسته‌بندی محتواهای وب سایت، به روزرسانی، مدیریت فایل‌ها و اطلاعات و . . . را برای کاربران فراهم خواهند کرد.

از جمله امکانات مهمی که در اختیار کاربران سایت سازهای فوری قرار می‌گیرد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورت نیاز می‌توانید فرد دیگری را به عنوان مدیر وب سایت معرفی کنید و دسترسی به تنظیمات مختلف را برای آنها مشخص نمایید.
  • امکان مشاهدۀ نظرات و پیشنهادات مشتریان و بازدیدکنندگان برای مدیر وب سایت فراهم خواهد شد. با توجه به اینکه، او می‌تواند پیام‌ها را حذف یا تایید نماید.
  • گالری یا آلبوم تصاویر، صفحات مختلف سایت و . . . را می‌توانید دسته‌بندی، حذف یا ویرایش نمایید.
  • امکان آپلود فایل‌ها و محتواهای تصویری، ویدئویی، صوتی و . . . بر روی وب سایت از سوی مدیر وب سایت وجود خواهد داشت.
  • قابلیت اِعمال تنظیمات مختلف مربوط به سئو سایت، امور مالی و سایر موارد از سوی شما وجود دارد.
  • تعداد بازدیدکنندگان و میزان عملکرد وب سایت در قالب یک گزارش کامل، در دسترس خواهد بود.

در نهایت پس از نصب و فعال‌سازی قالب مورد نظر و دسترسی به پنل مدیریت، وب سایت شما آمادۀ بارگذاری محتوا و اطلاعات خواهد بود.

معرفی برترین سایت سازهای فوری

در این بخش از دو تا از مهمترین و پرطرفدارترین سایت‌سازهای فوری و رایگان فارسی و خارجی اشاره خواهیم کرد. با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر یک از آنها می‌توانید از امکانات سایت ساز مورد نظر، استفاده کنید.

مقاله مرتبط : ۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر

سایت ساز فوری پوپش
  • سایت ساز فوری پوپش

یکی از سایت سازهای فارسی ، سایت سازی فوری پوپش است که به کاربران امکان تست رایگان در حالت دموی امکانات و قابلیت‌های سایت را ارائه می‌کند. از جمله مزایای این سایت ساز می‌توان به پشتیبانی تلفنی ۵ روزه و تیکتی ۷ روزه و همچنین تخصیص دامنۀ ir رایگان اشاره کرد. سایت ساز ایرانی پوپش قیمتهای بسیار مناسب در کنار خدمات با کیفیت به کاربران ارائه می دهد.


سایت ساز فوری Wix
  • سایت ساز Wix

سایت ساز ویکس، یکی دیگر از سایت سازهای فوری و حرفه‌ای محسوب می‌شود. این سایت ساز از امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر طراحی گرافیکی جذاب، انجمن‌ساز، فروشگاه‌ساز و . . . برخوردار است. ضمن آنکه جهت طراحی و اجرای سایت نیازی به کدنویسی نیز نخواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای طراحی وب سایت حرفه‌ای، پرسرعت و با کیفیت حتماً از این سایت ساز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *