سایت ساز چیست و چه خدماتی ارائه می کند ؟

سایت ساز چیست؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سایت ساز چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امروزه در فرآیند برندسازی، بخش بسیار مهمی را برندسازی در فضای وب تشکیل می دهد. از این رو باید هر برند یا کسب و کار، برای خود یک پلتفرم آنلاین داشته باشد. در حقیقت این محل که به عنوان یک ویترین برای معرفی کالا و خدمات برند و همچنین گاها فروش آنلاین کالا و خدمات به کار می رود، وب سایت آن شرکت خواهد بود. وب سایت شعبه آنلاین هر شرکت یا کسب و کار محسوب می شود.

حقیقتا اگر شرکت ها از نظر پرستیژ به دفتر خود می رسند و برای آن اهمیت قائل می شوند، باید برای دفتر آنلاین خود یعنی وبسایتشان نیز همین دیدگاه را داشته باشند. از این رو برای طراحی سایت خود دو روش اصلی پیش رو دارند. یکی سفارش طراحی به یک طراح سایت و دیگری استفاده از یک سیستم سایت ساز برای بسیاری سوالی پیش می آید که اصلا سیستم سایت ساز چیست؟ در ادامه پاسخ این سوال به روشنی داده خواهد شد.

روش اول سفارش طراحی سایت به یک طراح است. این روش محاسن و معایبی دارد. اگر هزینه ای نامحدود برای طراحی سایت خود در نظر دارید می توانید یک طراح بسیار حرفه ای پیدا کرده و کار طراحی سایت خود را به وی برون سپاری کنید. احتمالا یک سایت بسیار خوب و حرفه ای تحویل شما خواهد شد. اما مشکلات و معایبی نیز همواره در این روش محتمل است. اول اینکه هر چقدر هم طراح خوب باشد، آنچه طراحی می شود دقیقا چیزی که شما می خواهید نخواهد بود.

واضح است که عیب دیگر این روش هزینه تحمیلی بالا است. اما از یاد نبرید که بعد از تحویل سایت از طراح به شما، باید بتوانید پست هایی در معرفی کسب و کارتان و محصولات خود را در سایت قرار دهید. اگر پنل مدیریت پنل پیچیده ای باشد قطعا کار روزانه با سایت نیز برای شما سخت خواهد بود. این شاید بزرگترین ایراد این روش باشد.

روش دوم استفاده از یک نرم افزار سایت ساز آنلاین مانند پوپش است. حسن این روش این است که از هزینه های سنگین طراحی سایت جلوگیری می شود. همچنین به علت اینکه تمامی قسمت ها توسط خود صاحب کسب و کار طراحی می گردد رضایت ۱۰۰ درصدی حاصل می گردد. با استفاده از این سیستم می توانید بدون نیاز به آگاهی از زبان های برنامه نویسی و فقط با Drag & Drop سایت خود را دقیقا مطابق با نیازها و معیارهای خودتان طراحی نمایید. این روش باعث می شود تک تک قسمت های صفحه سایت نیز باب میل شما طراحی گردد.

منظور از Drag & Drop ساخت سایت فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس است. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

یکی از بزرگترین مزیت های این روش این است که می توانید با استفاده از پنل مدیریت ساده آن به راحتی پست های روزانه و محصولات و خدمات خود را در داخل سایت قرار دهید. این که برای انجام این کارها به کسی متکی نخواهید بود خود مزیت بسیار بزرگی برای این روش محسوب می شود.

البته این که عرض شد فقط شرکت ها و برند ها برای خود به سایت نیاز دارند حرف ناقصی است. امروزه اکثر افرادی که تخصصی دارند و حتی به صورت فردی و یا بصورت کسب کارهای کوچک به کار مشغولند برای معرفی تخصص خود سایتی اینترنتی راه اندازی می کنند. از این رو استفاده از سایت های اینترنتی اصلا محدودیتی ندارد و هر فردی حتی برای نوشتن دل نوشته های خویش نیز می تواند یک سایت تاسیس نماید.

از این رو اصلا برای بسیاری از کارها هیچ لزومی ندارد سایتی اختصاصی و بسیار گران قیمت طراحی شود. در این موارد نیز یک سایت ساز حرفه ای مانند پوپش که پنل مناسب و امکانات کافی داشته باشد می تواند کاربردی باشد و از صرف هزینه های گزاف جلوگیری نماید.

سایت ساز پوپش امکانات دیگری نیز در پنل مدیریت سایت برای عزیزان مهیا کرده است. امکان مدیریت تصاویر و عکس ها و اسلاید شو به ساده ترین شکل ممکن برای عزیزان اولین موردی است که در پنل مدیریت پیش بینی شده است. مدیریت پست الکترونیک خود را نیز می توانید از طریق همین پنل مدیریت انجام دهید. بخش آمار پنل مدیریت این  سیستم سایت ساز برای شما بسیار کاربردی است. زیرا می توانید با استفاده از آن میزان بازدید کنندگان روزانه و ماهانه را مشاهده کرده و از رشد یا افت شرایط سایت خود آگاه شوید.

برخی شرکت ها هم بر این باورند که طراحی و اداره سایت خود را به یک کارمند تمام وقت بسپارند. واضح است که در روزگاری که به علل اقتصادی اکثر شرکت ها کارهای غیر اصلی خود را به شرکت ها و گروه های دیگر برون سپاری می کنند استخدام یک طراح تمام وقت برای سایت شرکت که اپراتور سایت نیز باشد اصلا منطقی به نظر نمی رسد.

اولا شرکت شما اگر اینقدر به یک فرد وابسته و متکی شود، قطعا به لحاظ مدیریتی برای شما مناسب نخواهد بود. دوما این یک هزینه سربار بسیار سنگین برای شما خواهد بود. این در حالی است که با استفاده از یک سیستم سایت ساز معتبر مانند پوپش خودتان میتوانید با هزینه ای به مراتب کمتر سایت خود را طراحی کرده و بدون هزینه، آن را اداره فرمایید. با این روش دیگر به هیچ کسی اتکا نخواهید داشت و کاملا متکی به خودتان خواهید بود.

مجموعا با در نظر گرفتن عوامل مختلف به صرفه ترین و نتیجه بخش ترین روش طراحی سایت که بیشترین رضایت را نیز در بر دارد، استفاده از یک سیستم سایت ساز معتبر مانند پوپش است که امکان طراحی و اداره روزانه سایت را به صورت ساده برای شما مهیا کرده است. جهت راه اندازی سایت خود می توانید به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و یا شماره تلفن های این مجموعه ۳۸۶۸۴۷۳۳ – (۰۵۱)  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *