سایت ساز Drag & Drop با دامنه اختصاصی و رایگان

سایت ساز Drag & Drop با دامنه اختصاصی و رایگان - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می دانیم که داشتن یک سایت برای معرفی کالا و خدمات ارائه شده توسط کسب و کارها به شدت لازم می باشد، ولی متاسفانه هیچ قیمت ثابتی برای طراحی سایت وجود ندارد و هر طراحی برای کار خود قیمتی می گذارد. از آن بدتر اگر صاحب کسب و کار حتی حاضر شود هزینه سنگین طراحی سایت را به طراح پرداخت نماید هرگز تضمینی وجود ندارد که قالب سایت ارائه شده دچار مشکل نباشد و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو هم مناسب باشد. از این رو بسیاری از افرادی که به سایت نیاز دارند و اهمیت سایت برای کسب و کار خود را به خوبی درک کرده اند نیز بعضا به علت تردید و بعضا به علت عدم توان پرداخت هزینه های سنگین، از سفارش طراحی سایت منصرف می شوند. اینجاست که سایت ساز Drag & Drop ارزش خود را به خوبی نشان می دهند و در راستای رفع نیاز این عزیزان به داشتن سایت، با کمترین هزینه به کمک آن ها می شتابند.

مفهوم سایت ساز یعنی چه؟

بسیاری اصلا نمی دانند مفهوم سایت ساز یعنی چه؟ بدین منظور لازم دیدیم از پایه به سیستم های سایت ساز اشاره نماییم. به طور کلی سایت ‌سازها که در زبان انگلیسیWebsite Builder نامیده می شوند، برنامه و ابزارهایی هستند که به علاقه مندان راه اندازی سایت به ویژه صاحبان کسب و کارها در ایجاد وب‌ سایت کمک می‌ کنند و به این عزیزان اجازه ساخت وب‌ سایت ‌بر طبق علایق و سلایق خود رادر سریع ‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به دانش برنامه ‌نویسی یا طراحی سایت می ‌دهند.

مهم ترین مزیت سیستم سایت ساز صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه های طراحی سایت است. از همه مهم تر برخی از این سایت ساز ها شرکت های بسیار معتبری هستند که در بازار کشور اعتباری برای خود رقم زده اند. معمولا این شرکت ها برای اعتبار خود بیشترین ارزش را قائل هستند و قالب های بی کیفیت را برای سایت های تحت سیستم خودشان قرار نمی دهند. یکی از سیستم های سایت ساز Drag & Drop در کشور، سایت ساز پوپش است که قالب های آماده ای با قابلیت شخصی سازی در اختیار کاربران قرار می دهد که کاملا بر اساس اصول سئو طراحی شده اند.

سایت ساز را می توان معادل همان عبارت سیستم مدیریت محتوا دانست. در واقع بین این دو مفهوم رایج تفاوت خاصی وجود ندارد و معمولا افراد فنی و متخصص در زمینه وب و نرم افزار، این نرم افزارها را به نام سیستم مدیریت محتوا که برگرفته از واژه انگلیسی Content management system  می باشد، می شناسند و سایر افراد نیز این نرم افزار را به نام سایت ساز خطاب می نمایند.

مهم ترین موردی که توسط سایت ساز Drag & Drop برای وبمسترها تسهیل شده است، همان طور که عرض شد کاهش هزینه های سنگین طراحی سایت است. خیلی مهم نیست که سایت از نظر بصری بشدت شیک به نظر برسد. همانقدر که چشم بیننده را نیازارد و او را از سایت فراری ندهد و تجربه کاربری آزار دهنده ای نداشته باشد کافیست. اما خیلی خیلی مهم است که قالب سایت از نظر اصول سئو درست طراحی شده باشد. زیرا اگر این مورد رعایت نشود، سایتی که حتی با هزینه بسیاری طراحی شده است نمی تواند در نتایج موتورهای جستجو جایگاه مناسبی بدست آورد و در نتیجه مخاطب و بیننده ای نخواهد داشت و نمی تواند به کسب و کاری که به آن مرتبط است سودی برساند.

با کمک سیستم های سایت سازی مانند پوپش می توان اطمینان داشت که از قالبی استفاده می شود که کاملا منطبق بر اصول سئو طراحی شده و در صورت تولید محتوای مناسب  قطعا می توان به رتبه های خوب در موتورهای جستجو به ویژه گوگل امیدوار بود. بهتر است به استفاده از خدمات سیستم سایت ساز مانند پوپش در هزینه های سنگین طراحی سایت صرفه جویی کرده و بخشی از این صرفه جویی را صرف هزینه برای تولید محتوای مناسب و منطبق بر اصول سئو برای سایت خود نمایید تا بتوانید در صدر نتایج موتورهای جستجوی به ویژه گوگل قرار بگیرید و برای کسب و کار خود از طریق سایتتان مشتری جذب نمایید.

Drag & Drop به چه معناست؟

در پاسخ به این سوال که Drag & Drop به چه معناست؟ به طور ساده و خلاصه می توان گفت که به معنای کشیدن و رها کردن است. در حقیقت برای درک بهتر مفهوم درگ اند دراپ در طراحی سایت می توان عرض کرد که سیستم های سایت ساز مانند پوپش این امکان را فراهم کرده اند که برای ساخت سایت خود از قالب های نمونه ای که خودشان بر اساس اصول سئو تهیه کرده اند استفاده نمایید.

سایت ساز Drag & Drop امکان شخصی سازی را نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته اند. یعنی شما می توانید المان های دلخواه خودتان را در صفحه سایت به جای المان های پیش فرض جانمایی کرده و حتی محل قرار گیری آن ها را نیز بر طبق سلیقه خود بچینید. برای این کار فقط از فرآیند کشیدن و رها کردن با موس باید استفاده کنید و هیچ نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. بدین منظور فقط المان مورد نظر را در صفحه انتخاب کرده و آن را با موس کشیده و در جایی که مدنظرتان هست رها می کنید تا قرار بگیرد.

ابزارهای این نرم افزارهای سایت ساز Drag & Drop به کاربران اجازه می دهد که با داشتن دانش بسیار محدود و ناچیز از زبان های برنامه نویسی بتوانند با به یادگی هر چه تمام تر و فقط با کار با موس کامپیوتر به ایجاد سایت و مدیریت محتوا بپردازد.مطالب و محتوا اغلب، به شکل XML ذخیره و برای تسهیل استفاده مجدد و قابل انعطاف ارائه می شود. لایه ارائه محتوای وب به بازدیدکنندگان سایت بر اساس مجموعه ای ازtemplate ها نشان داده می شود.

خدمات سیستم سایت ساز Drag & Drop پوپش

طبق همین مکانیزم درگ اند دراپ می توانید با ساخت سایت در سایت ساز پوپش یک قالب شخصی سازی شده برای سایت خود طراحی نموده و به سرعت یک سایت با رعایت اصول بهینه سازی را در اختیار داشته باشید. الیته مهم ترین قضیه در این زمینه صرفه جویی بسیار اساسی در هزینه های طراحی سایت شما خواهد بود که مزیت اصلی سیستم های سایت ساز Drag & Drop مانند پوپش می باشد.

4 thoughts on “سایت ساز Drag & Drop با دامنه اختصاصی و رایگان

  1. محرم کرمی

    برای فرد مبتدی مثل من بهترین گزینه استِ تقریبا همه سایت سازهای رایج در ایران را بررسی کردم برای فردی که دانش فنی راه اندهزی سایت را ندهرد بنظرم اولین گزینه است از زحمات این افراد در ساده کردن سایت سازس تشکر می کنم وارزوی توفیق دارم
    سوال من اینکه سرورش در کجاست و ایا امکان انتقال سایت. وجود دارد. آیا افزونه های سئو و عیره قابل نصب است باتشکر

    1. پـوپـش نویسنده

      ضمن تشکر از ارسال نظر
      سرورها در ایران است.
      به علت اینکه سایت سازها هر کدام کدنویسی متفاوتی با هم دارند به همین علت امکان انتقال از دیگر سایت سازها وجود ندارد.
      خیر _ تمامی موارد توسط برنامه نویسان شرکت افزوده و در قالب یک سیستم یکپارچه افزوده می‌شود و اگر امکانی وجود نداشته باشد بر اساس تعداد درخواست کاربران به ترتیب الویت افزوده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *