طراحی اپلیکیشن عطاری به همراه سایت فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن عطاری به همراه سایت فروشگاهی

شاید تا چند سال قبل، کمتر کسی باور می کرد که تکنولوژی بتواند این اندازه در زندگی انسان امروزی تغییرات ایجاد کرده و حتی عادت های مرسوم خرید و فروش وی را نیز دچار دگرگونی نماید. مساله مهم در این زمینه این است که ابتدا در سال های اول ورود فروشگاه های اینترنتی به بازار خرید و فروش کالا و خدمات، در بخش هایی مانند خرید پوشاک و لوازم الکترونیک و دیجیتال و … شاهد استقبال نسبتا خوبی از خرید اینترنتی بودیم. اما این روند توسعه خرید و فروش های آنلاین به شکلی سریع پیش رفت که اصلا دیگر هیچ حرفه و صنفی را نمی توان بی نیاز به داشتن فروشگاه اینترنتی به صورت اپلیکیشن و سایت دانست. زیرا با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند در میان مردم و ورود افراد به دنیای اینترنت از این طریق، خرید اینترنتی برای مردم بسیار بسیار در دسترس همه قرار گرفته است. شاید الان اگر دیگر بگوییم حتی صنوفی مانند عطاری ها نیز به ساخت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی روی آورده اند دیگر کسی تعجب نکند. زیرا قطعا فروش اینترنتی در این صنف نیز مانند سایر صنوف امکان پذیر می باشد. اکنون قصد داریم به نکاتی در زمینه طراحی اپلیکیشن عطاری اشاره نماییم.

کار عطاری دقیقا چیست؟

در کشورمان تعداد بسیار بسیار زیادی از گونه های گیاهان دارویی به طور طبیعی می روید و همچنین به علت ارزش بالای این گیاهان، کشت صنعتی آن ها نیز رواج بسیاری پیدا کرده است. شاید حدود ۵۰۰ گونه از این گیاهان که ارزش بالایی در سلامت انسان دارند به شکل های مختلف در عطاری های کشورمان به فروش می رسند. عطاری ها مجاز به فروختن هیچ گونه دارویی نیستند و عطاری های دارای مجوز، فقط به فروش ادویه و گیاهان با خواص سلامتی می پردازند.

چرا عطاری ها نیز به سایت و اپلیکیشن نیاز دارند؟

واضح است که دلیل لزوم طراحی اپلیکیشن عطاری این است که مردم در زندگی شهری امروزی وقت زیادی برای رفتن به خرید ندارند و بسیاری از نیازهای روزمره خود را دیگر از طریق آنلاین سفارش می دهند. این مساله در مورد خرید ادویه و گیاهان دارویی و مواد طبیعی که خواص زیادی در زمینه سلامت انسان دارند نیز صدق می کند. اگر الان که هنوز رقابت در زمینه سایت ها و اپلیکیشن ها در صنف عطاری ها زیاد شدید نشده است، اقدام به طراحی اپلیکیشن عطاری و سایت فروشگاهی عطاری نمایید می توانید به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید.

چند سال قبل که هنوز رقابت شدید امروزی در صنوفی مانند آژانس های هواپیمایی شکل نگرفته بود، کسی برای آژانس خود سایت و اپلیکیشن می ساخت امروز نتیجه اش را می گرفت و از رقبای خود بسیار جلو می افتاد. در مورد صنف عطاری نیز به همین شکل است. کلا در هر صنفی آن ها که دور اندیش و آینده نگر هستند موفق تر خواهند بود. خیلی مهم است که اگر حتی هنوز خرید اینترنتی در یک صنف زیاد رواج پیدا نکرده، حتما دور اندیشی صورت گیرد و با ساخت سایت و اپلیکیشن به روزی اندیشیده شود که فروش اینترنتی در صنف مورد نظر نیز رواج نسبی پیدا کند.

چه مواردی باید در طراحی اپلیکیشن عطاری لحاظ شود؟

سایت و اپلیکیشن عطاری نباید فقط یک فروشگاه محض باشد. باید در داخل سایت و اپلیکیشن قسمت های زیادی برای معرفی خواص گیاهان دارویی وجود داشته باشد تا کاربر حس نکند با یک فروشگاه صرف طرف است. بلکه حس کند ابتدا در حال به دست آوردن اطلاعات مفید از سایت و اپلیکیشن عطاری است و بیشترین اطلاعات مفید ممکن را به رایگان می تواند از این طریق به دست بیاورد. خواص گیاهان دارویی، ماسک های طبیعی برای پوست و … از جمله مطالب مفیدی هستند که می توانند در سایت و اپلیکیشن عطاری قرار گیرند و کاربر را جذب نمایند. به همین ترتیب وی کم کم به سایت و اپلیکیشن حس اطمینان پیدا کرده و سپس به خرید نیز ترغیب می شود.

امکان اشتراک گذاری متون در سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی نیز قابلیت مهمی است که در ساخت اپلیکیشن و سایت عطاری باید لحاظ شود. زیرا همین مطالب مفید به ویژه خواص گیاهان دارویی و ماسک های طبیعی می تواند در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده و بازدیدکننده زیادی به سایت و اپلیکیشن عطاری وارد نماید.

همچنین باید دسته بندی مناسبی برای محصولات در سایت و اپلیکیشن عطاری در نظر گرفته شود تا کاربر به سادگی بتواند هر چه که در نظر دارد را پیدا کرده و خریداری نماید. همچنین امکان جستجوی پیشرفته در میان مطالب و همچنین محصولات باید در سایت و اپلیکیشن عطاری به سادگی در نظر گرفته شده باشد. آسان بودن کاربری سایت و اپلیکیشن عطاری یکی از با اهمیت ترین موارد است که حتما باید مدنظر قرار گیرد. زیبایی محیط سایت و اپلیکیشن از نظر گرافیکی نیز بسیار مهم است.

طراحی اپلیکیشن عطاری در سیستم اپلیکیشن ساز پوپش

اما یکی از دغدغه های عطاری ها مانند سایر صنوف که آن ها را از ساخت سایت و اپلیکیشن منصرف می کند، هزینه بالای طراحی سایت و اپلیکیشن است. اینجاست که سیستم سایت ساز و اپلیکیشن ساز پوپش امکانات به شدت مطلوبی در اختیار این عزیزان قرار می دهد. در واقع در داخل این سیستم عطاری های عزیز می توانند سایت فروشگاهی خود را با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت طراحی کرده و راه اندازی نمایند. سایت طراحی شده با اصول سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو طراحی شده و قطعا در صورت تولید محتوای مناسب می تواند برای کسب و کار آن ها مفید واقع شود. حتی این سیستم امکان طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی توسط خود افراد را نیز فراهم کرده که بسیار بسیار ساده می باشد.

اما دیگر امکان سیستم پوپش امکان طراحی اپلیکیشن عطاری در سیستم اپلیکیشن ساز پوپش است. در حقیقت در سیستم اپلیکیشن ساز پوپش، عطاری های عزیز می توانند با کمترین هزینه یک اپلیکیشن فروشگاهی بشدت کاربردی را سفارش دهند که قطعا برای کسب و کار آن ها نتیجه بخش می باشد. این اپلیکیشن فروشگاهی کاملا متصل به سایت فروشگاهی عطاری این عزیزان می باشد. یعنی در واقع با کمترین هزینه در سیستم پوپش، عطاری های عزیز می توانند صاحب یک سایت فروشگاهی و یک اپلیکیشن فروشگاهی عطاری مناسب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *