قیمت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده 

قیمت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یکی از مواردی که در موفقیت کسب و کارها تاثیر غیر قابل انکاری دارد به روز بودن و همراه شدن با تحولات تکنولوژی است. در حقیقت اگر ۱۰ سال قبل از اینکه در برخی صنوف بیش از ۲۰ درصد از فروش به صورت آنلاین انجام شود حرف می زدیم، با تمسخر مواجه می شدیم. اما به مرور سرعت رشد تکنولوژی به مدد اینترنت اینقدر بالا رفت که در کشور خود ما هم در برخی صنوف بازار آنلاین به یک رقیب قدرتمند برای بازار سنتی تبدیل شده است. کسب و کارهایی که به موقع خود را با تحولات تکنولوژی وفق داده و هماهنگ می کنند، می توانند در بازارهای جدید با کمک یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده نیز سهم خود را نه تنها حفظ کرده بلکه گسترش دهند.

روند تغییرات فناوری ها هر روز تند تر می شود. به عنوان مثال شاید تا چد سال قبل داشتن یک سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای مبتنی بر فروش کالا، یک مزیت محسوب می شود. اما امروزه یک حداقل الزام محصوب می شود. باید تمامی کسب و کارها علاوه بر سایت فروشگاهی به فکر داشتن اپلیکیشن فروشگاهی هم باشند. چند سالی است گوشی های هوشمند تقریبا در دست همه مردم قرار گرفته و از طریق آن به راحتی و سرعت وارد اینترنت می شوند و بسیاری از نیازهای خود را تامین می کنند. پس داشتن اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کارها یعنی احترام به راحتی بیشتر این کاربران. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی در کنار سایت فروشگاهی یک ضرورت است. شاید الان هنوز کشی و کارهایی باشند که بدون این فناوری ها سرپا مانده باشند.

اما تا چند سال دیگر با گسترش بیشتر استفاده از تلفن های هوشمند و خریدهای اینترنتی، قطعا سهم زیادی از بازار را به رقبایی که از حالا دور اندیشی کرده اند خواهند باخت. هزینه طراحی شاید بزرگ ترین مشکل برای کسب و کارهایی است که قصد داشتن سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را دارند. از این رو بهترین راه برای کاهش هزینه استفاده از سیستم های اپلیکیشن ساز پوپش است. استفاده از سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده بسیار به صرفه تر از یک طراحی کامل بوده و برای بسیاری از کسب و کارها قابل پرداخت است.

لزوم طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

همان طور که عرض شد هنوز کسب و کارها در برخی صنوف شاید به خوبی آینده خرید و فروش آنلاین را درک نکرده اند. شاید هنوز خرید و فروش آنلاین در صنف آن ها به ۱ درصد از سهم بازار هم نرسیده باشد. اما آیا صنوفی که الان بیش از ۲۰ درصد سهم بازارشان آنلاین است هم از روز اول اینقدر خرید و فروش اینترنتی داشتند؟ قطعا در کلیه صنوف در سال های آینده فروش اینترنتی بسیار رشد خواهد کرد. همچنین طبق بررسی آمار ها و پیش بینی ها، تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۹۰% از استفاده از اینترنت از طریق موبایل، تبلت، و سایر گجت ها انجام می پذرید.

اگر می خواهید تجارت الکترونیک خود را از بستر موبایل ها شروع کنید و یا ادامه دهید الان بهترین زمان برای راه اندازی یک فروشگاه موبایلی برای معرفی و فروش محصولات بر بستر دستگاه های هوشمند است. اولویت کار شما باید ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید باشد. زیرا چندین برند معتبر موبایل های هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند و درصد بالایی از کاربران پتلفن های هوشمند را دارندگان گوشی های این برندها تشکیل می دهند. پس شما خود را در معرض دیدی جامعه آماری بزرگتری قرار می دهید.

قیمت ساخت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده

قیمت طراحی اپلیکیشن کاملا به طراح بستگی دارد و اصلا یک قیمت ثابت در بازار وجود ندارد. موارد متعددی نیز در این قیمت گذاری تاثیر دارند. قیمت طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن های تلفن همراه، بسته به نوع امکانات درخواستی کارفرما و مدت زمان مورد نیاز برای طراحی، هزینه طراحی اپلیکیشن محاسبه شده و به کارفرما اعلام میگردد. معمولا قیمتی پایه از سوی طراح اعلام شده و بر اساس نیازهای کارفرما همچنین میزان حجم کار و … افزایش خواهد یافت و در صورت توافق ، هزینه طراحی اپلیکیشن بصورت فاز بندی (بر اساس فاز اجرایی) از کارفرما دریافت میگردد .

البته به طور معمول برای طراحی یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده مبلغ حداقل چند میلیون تومانی را باید در نظر داشت. همین است که موجب می شود بسیاری از کسب و کارها با وجود دانشتن اهمیت داشتن اپلیکیشن فروشگاهی برای تداوم و توسعه خود، از این کار منصرف شوند. اما سیستم های سایت ساز و اپلیکیشن ساز مانند پوپش با کاهش شدید هزینه های طراحی ، این مشکل را حل می کنند.

نکات مهم در ساخت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده

مورد بسیار مهم مشورت در مورد روند بازار در صنف مورد نظر است. از نکات مهم در طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آماده این است که نباید شبیه به برنامه های مشابه موجود در بازار یا با همان ویژگی ها باشد. البته این مورد برای کسب و کارهایی است که محدودیت مالی ندارند. برای کسب و کارهایی که مساله مالی برایشن مهم است باید با استفاده از اپلیکیشن های آماده با قیمت پایین تر، هزینه خود را پایین بیاورند. شاید اپلیکیشن آن ها خیلی خاص و یونیک نباشد. اما ورود به دنیای تجارت الکترونیک با همچین پلتفرمی نیز بسیار مفید است و اجازه نمی دهد که بازار به طور کلی به رقبا واگذار شود.

نکته مهم دیگر این است که به جای تمرکز بر محصولات سایتها و اپلیکیشن های دیگران ، باید به نیاز کاربران خود و قدرت محصولتان فکر کنید. بهتر است سعی در کاربر پسند تر کردن سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود داشته باشید و رضایت کاربران را سرلوحه کار خود قرار دهید. کاربری که یک بار به سایت یا اپلیکیشن شما وارد شود و تجربه ای لذت بخش نداشته باشد قطعا بار دوم به آن مراجعه نمی کند. بالعکس اگر رضایت کافی داشته باشد شاید دیگران را هم به سوی کسب و کار شما متمایل کند.

اما مهم ترین نکته این است که اپلیکیشن حتما باید استانداردهای لازم برای تایید در مارکت های معروف داخلی و خارجی را داشته باید که دیده شده و برای کسب و کار مفید واقع شود. خوشبختانه اپلیکیشن های سیستم اپلیکیشن ساز پوپش نه تنها قیمت مناسبی دارند بلکه این استانداردها را نیز دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *