قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با ویژه گی های جذاب و کار آمد

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با ویژه گی های جذاب و کار آمد

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در سال های اخیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این اپ های کاربردی می توانند با معرفی کردن محصولات بسیار جذاب و کارآمد بهترین بازخورد و تبلیغات را برای محصولات خود داشته باشند، ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی دارای موارد بسیار مهمی می باشد که برای معرفی و شناخت برند توسط کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین وجود تنوع بسیار زیاد در تولید اپلیکیشن های باعث شده است که کاربران برای انتخاب یک برنامه بسیار سخت پسندتر شوند و همین موضوع باعث افزایش هزینه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک برنامه می شود.

چرا باید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی هزینه کرد؟

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید بسیار خوب و با ویژگی های بسیار کارآمد می توان به راحتی یک برنامه را در ذهن مخاطبان جای داد، یک اپلیکیشن فروشگاهی میتواند با داشتن ویژگی های بسیار جذاب و رابط کاربری بسیار ساده، کاربران را مجاب کند تا از این برنامه برای خریدهای خود استفاده نمایند، اما داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی بسیار مناسب، می تواند هزینه های طراحی آن را افزایش دهد، به عنوان مثال استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند هزینه های آن را افزایش دهد.

اما امروزه و با گسترش تلفن های هوشمند می توان به جرات گفت که کسب و کارهای دیجیتال دیگر مانند سابق و با داشتن فقط یک وب سایت نمی توانند تمام نیاز کاربران خود را تامین کنند، به همین منظور می توان گفت که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند علاوه بر معرفی راحت تر برند و کسب و کار به کاربران مختلف می تواند باعث رشد چند برابری درآمدی کسب و کار نیز بشود.

یک اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای علاوه بر داشتن موارد مشابهی مانند نمایش محصولات و یا نمایش راحت قیمت ها و تصاویر محصول، باید دارای ویژگی های بسیار خاص دیگری باشد که بتواند به راحتی کاربران را جذب نماید، به عنوان مثال می توان با ایجاد بخش هایی چون تخفیف های ویژه و یا سیستم امتیاز دهی به راحتی ویژگی های بسیار خاصی را می توان در اختیار کاربران قرار داد.

قیمت تقریبی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

هر کسب و کاری می تواند براساس بودجه خود و امکاناتی که می خواهد یک برنامه بسیار حرفه ای را برای خود ایجاد کند. ساختن یک اپلیکیشن فروشگاهی بسیار حرفه ای نیازمند صرف هزینه و وقت بسیار زیاد می باشد، به عنوان مثال می توان گفت که ساخت یک برنامه مناسب در حدود یک و نیم میلیون تومان هزینه برمی دارد، که می توان گفت که این هزینه فقط به منظور ساخت یک اپلیکیشن معمولی می باشد و در مرور زمان باید برای ارتقاء برنامه هزینه های دیگری را صرف کرد.

با هزینه کردن بیش از ۳ میلیون تومان می توان گفت که می توان یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی بسیار عالی رو ایجاد کرد. اما این هزینه ها در حالت کلی بسیار زیاد میباشد و بسیاری از کسب و کارهای تازه کار نمی توانند از پس این هزینه ها و حتی هزینه های نگهداری یک اپلیکیشن فروشگاهی برآیند، به همین منظور برخی از شرکت ها توانسته اند با ایجاد پلن های کاربری بسیار مناسب و خوش قیمت که دلیل آن داشتن تعداد بسیاری مشتری و حس مشتری مداری و کمک به کسب و کارهای مختلف به منظور تولید یک کسب و کار دیجیتالی قدرتمند، توانسته اند نیاز بسیاری از کاربران را به خود تامین کنند.

با انتخاب هر پلن می توان به راحتی ویژگی های مختلفی را برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود به دست آورید و می توانید از طریق یک سیستم مدیریتی بسیار قدرتمند، تمام بخش های مختلف اپلیکیشن خود را مدیریت کنید و حتی می توانید با داشتن ویژگی های بسیار استاندارد این اپلیکیشن را در مارکت های بزرگ نیز انتشار دهید.

هر برنامه اندرویدی به منظور داشتن ویژگی های خاص مورد پذیرش کاربران قرار می گیرد، به همین منظور این برنامه ها نیاز به بخش های خاص و اختصاصی می باشند که رقیبان دیگر خود این امکانات را در اختیار دارند، می توان گفت که طراحی بخش های اختصاصی به دلیل محدودیت بودن ویژگی ها و همچنین خاص بودن موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و امکان شخصی سازی را به کاربران خود ارائه می دهد.

از سوی دیگر نیز می توان گفت که این برنامه ها به منظور طراحی و ساخت می تواند هزینه های بسیار زیادی را برای شرکت ها به همراه داشته باشد و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها از تولید یک اپلیکیشن فروشگاهی به منظور تبلیغ محصولات خود دست بردارند، این موضوع در صورتی که بسیار حائز اهمیت است، می تواند به خاطر وجود هزینه های بسیار بالا و حتی طولانی بودن پروسه ساخت، از دید بسیاری از شرکت ها نفی شده و خیلی از آنها علاقه ای به داشتن یک برنامه اندروید نداشته باشند، اما این موضوع می تواند کاملا به ضرر این شرکت ها باشد، زیرا باید بدانند که تلفن های هوشمند یکی از مهم ترین راه های برقراری ارتباط با مشتریان می باشد و امروزه بیش از ۷۰ درصد مردم در ایران از این ابزارهای هوشمند بهره مند هستند.

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در پوپش

تیم طراحی و برنامه نویسی بسیار قدرتمند پوپش همیشه به دنبال ایجاد کردن راهی به منظور طراحی و ساخت اپلیکیشن های پویا و مدیریت شده بوده است، حال این شرکت با طراحی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود در این زمینه توانسته برنامه ای جامع را به منظور کمک به شرکت ها و کسب و کارهای مختلف ایجاد کند تا این افراد بتوانند به راحتی یک وب سایت و یک اپلیکیشن فروشگاهی برای خود طراحی کنند.

از آنجایی که این شرکت دارای کاربران بسیار زیادی می باشد و همیشه سعی داشته تا از کسب و کارهای نوپا حمایت کند، پلن های مختلفی را برای ساخت اپلیکیشن برای کاربران خود در نظر گرفته است که نسبت به سایر شرکت های همکار بسیار مناسب تر بوده و امکانات هر کدام از این برنامه حتما می تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد، سیستم های زیادی در اپلیکیشن های فروشگاهی شرکت پوپش وجود دارد که در کنار امنیت بسیار بالا و زیبایی محیط کاربری می تواند یک برنامه اختصاصی را برای کاربران خود ایجاد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *