محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه و با تغییر رویکردهای کسب وکاری می توان گفت که استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی به امری طبیعی در صنعت کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است، بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می دانند که این روزها به دلیل استفاده بسیاری از افراد از تلفن های همراه و افزایش خریدهای اینترنتی با استفاده از این ابزارها، اهمیت وجود اپلیکیشن فروشگاهی را به منظور کمک در خرید آسان تر محصولات توسط مشتریان و کسب درآمد بیشتر چقدر مورد اهمیت میباشد، به همین دلیل دوست دارند که با صرف یک هزینه معقول یک برنامه بسیار حرفه ای و مناسب را در اختیار داشته باشند، زیرا معرفی برند با استفاده از یک اپلیکیشن فروشگاهی بسیار قدرتمند، می تواند سرعت رشد و ترقی یک کسب و کار را تاحدود بسیار زیادی افزایش دهد. اما نحوه محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چگونه است ؟

محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چگونه است؟

نحوه محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دربسیاری از شرکتها به اینصورت است که از یک کف قیمت بهره می برند و هزینه های خود را بر اساس ویژگی ها و امکانات کاربران خود تغییر می دهد و برای هر بخش به صورت جدا بعد از بررسی های به عمل آمده، هزینه را به مشتری خود اعلام می کنند، این نوع از طراحی ها برای شرکت های کوچک و تازه کار بسیار پر دردسر و از طرفی بسیار گران تمام می شود به همین منظور رغبت بسیاری از این شرکت ها از تولید اپلیکیشن فروشگاهی اندروید از بین میرود و این موضوع می تواند پیشرفت یک برنامه اندروید را با چالش های بسیاری مواجه کند.

اما برخی از شرکت ها نیز توانسته اند با بررسی های بی وقفه و ایجاد استانداردها و چارچوب های خاص خود تا حدود زیادی به محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نظم داده و با ایجاد پلن های خاص با هزینه های بسیار مناسب، به کسب و کارهای مختلف اجازه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خوب را بدهد و به آنها اجازه دهد تا بتوانند به راحتی برنامه خود را شخصی سازی کرده و بر اساس نیازهای خود اقدام به طراحی برنامه خود نمایند.

این موضوع از طرفی به سود شرکت های کوچک و از سوی دیگر به نفع شرکت های بزرگ می باشد؛ زیرا می توانند تمام نیازهای خود را به هزینه های بسیار کمتری بر روی برنامه خود اعمال کنند و می توانند تمام دغدغه های مربوط به ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی را برای شرکت های بزرگ از بین ببرد، همچنین می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تری نسبت به شرکت های دیگر یک برنامه مناسب را برای شرکت ها و فروشگاه های مختلف طراحی نمایند. شرکت پوپش با داشتن کادری بسیار با تجربه و پلن های مختلف توانسته تمام نیازهای کاربران خود را مورد سنجش قرار داده و اقدام به طراحی یک برنامه پویا و بسیار کم هزینه نسبت به سایر شرکت های دیگر برای کسب و کارهای مختلف نماید.

چرا باید پلن های مختلفی برای ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی وجود داشته باشد؟

بسیاری از شرکت های نوپا به منظور ایجاد یک محیط بسیار کارآمد و نشان داده حوزه کاری خود دوست دارند تا یک اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای را برای خود طراحی کنند، اما این موضوع می تواند باعث ایجاد هزینه های بسیار زیادی برای این شرکت ها شود. به همین منظور شرکت پوپش با ایجاد پلن های خاص سعی کرده است تا تمام کسب و کارهای مختلف را در نظر بگیرد و به آنها اجازه دهد براساس بودجه و امکانات خود از این ویژگی ها استفاده نمایند، همچنین این ویژگی ها اجازه می دهد تا این شرکت ها بتوانند براساس نیازهای کاری خود یکی از این گزینه ها را انتخاب کرده و با استفاده از آنها برنامه اندروید خود را ایجاد و طراحی نمایند.

داشته یک حافظه به منظور و هاست به منظور داشتن یک برنامه پویا بسیار حائز اهمیت می باشد،زیرا بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی با استفاده از خدمات خود، هر روزه در حال بروزرسانی هستند و این موضوع باید به صورت مستقیم نیز در داخل برنامه اندروید پیاده سازی شود تا مدیریت و انتقال اطلاعات از وب سایت به برنامه اندروید به صورت هوشمندانه انجام شود. تمام این موارد می تواند هزینه های ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی را افزایش بدهدف ویژگی های دیگری چون وجود سیستم های اطلاع رسانی  و یا همکاری با درگاه های بانکی مختلف و وجود استانداردهای مناسب به منظور نشر این برنامه ها در مارکت های اندرویدی بسیار بزرگ از دیگر مزایای استفاده از خدمات شرکت پوپش می باشد.

قیمت های مختلفی به منظور طراحی یک برنامه وجود دارد که باعث افزایش هزینه های مربوط به طراحی یک اپلکیشین فروشگاهی می شود، اما قیمت پایه ای محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی که در اکثر شرکت ها برای ساخت برنامه های اندروید وجود دارد در حدود ۲ میلیون تومان می باشد که این هزینه با افزایش امکانات بیشتر نیز می شود.

محاسبه هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی توسط شرکت پوپش

شرکت پوپش با داشتن بیش از ۱۰۰۰ مشتری فعال در هر بخش خود، سعی کرده است تا یک محیط کاملا حرفه ای را در اپلیکیشن های فروشگاهی خود پیاده سازی نماید تا علاوه بر جذابیت، مدیریت ساده ای را نیز در اختیار شرکت ها قرار دهد تا بتوانند مسیر پیشرفت خود را نیز خود پیش ببرند و از مدیریت برنامه فروشگاهی خود لذت ببرید، همین امر در کنار داشتن هزینه های بسیار مناسب و ویژگی های خارق العاده باعث شده است که بسیاری از شرکت ها به منظور طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود به این شرکت روی آورده و از خدمات آن استفاده نماید.

ویژگی های خاصی چون اتصال این برنامه به یک وب سایت جهت مدیریت آسان تر، داشتن پنل مدیریت بسیار جامع، امکان استفاده از ماژول ها و اسکریپت های خاص، داشتن سرویس های پست الکترونیک و پیامکی به منظور داشتن یک ارتباط صحیح و کارآمد با کاربران خود، داشتن سرویس بلاگ به منظور قرار دادن آخرین اخبار و نتایج بدست آمده از کسب و کار، مدیریت فروشگاه و… تنها برخی از امکاناتی می باشد که شرکت پوپش می تواند در اختیار شرکت های بزرگ و اپلیکیشن های فروشگاهی آنها بدهد.

استفاده از این ویژگی ها می تواند یک اپلیکیشن فروشگاهی را بسیار پیشرفت داده و با داشتن رابط کاربری بسیار قوی می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. این موضوع به شرکت های بزرگ و کوچک اجازه می دهد تا از نظر اعتباری در مدت بسیار کمتری نسبت به روش های قدیمی به پیشرفت دست پیدا کنند و اجازه می دهد تا کاربران بتوانند با خیالی راحت از یک برنامه کاملا امن تمام نیازهای روزمره خود را خریداری کنند و باعث افزایش درآمد شرکت ها و افزایش خدمات آنها شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *