مزیت های یک سیستم فروشگاه ساز چیست ؟

مزیت های یک سیستم فروشگاه ساز چیست ؟ - سایت ساز و وفروشگاه پوپش

مزیت های یک سیستم فروشگاه ساز چیست ؟ – سایت ساز و وفروشگاه پوپش

در سراسر دنیا سیستم فروشگاه ساز و سایت ساز مقوله ای است که در چند سال گذشته برای ساده سازی راه اندازی کسب و کارهای آنلاین بسیار کاربردی شده اند. تمایل به فضای مجازی در سال های اخیر در کشور ما نیز بسیار سرعت گرفته است. از این رو کسب و کارها نیز به داشتن سایت فروشگاهی توجه پیدا کرده اند. سیستم فروشگاه ساز و سایت ساز در ایران نیز به کمک کسب و کارها آمده و با هزینه بسیار کم تر امکان داشتن یک سایت فروشگاهی را برای آن ها فراهم کرده است.

در این مطلب به روش کار و مزیت های سیستم فروشگاه ساز و سایت ساز و همچنین بهترین و موفق ترین سیستم های فروشگاه ساز ایرانی که به کسب و کارها سرویس ارائه می دهند می پردازیم. در حقیقت مهم نیست شما در سایتتان چه کالایی اعم از کالای فیزیکی یا فایل می فروشید. مکانیزم کار در هر صورت یکی است.

سیستم فروشگاه ساز کالا - سایت ساز و وفروشگاه پوپش

سیستم فروشگاه ساز کالا – سایت ساز و وفروشگاه پوپش

مهم نیست شما در چه صنفی فعالیت دارید و صنف شما در زمینه فروش اینترنتی فعال است یا خیر. اگر رقبای شما در فروش اینترنتی وارد شده اند برای عقب نمایندن از آن ها باید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. اگر هم فروش اینترنتی در صنف شما وجود ندارد بدانید در سال های دیگر شاید این گونه نباشد. پس از حالا به فکر افتاده و از رقبا جلو بزنید. اگر همین الان هم شروع کرده و به بازار مجازی نیز وارد شوید دیر نیست. اما تعلل اصلا جایز نیست و نباید فرصت را از دست داد. زیرا رقبای شما نیز به آینده فکر می کنند.

اگر تصمیم به ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش آنلاین کالا گرفتید راه اول برای شما این است که یک طراح پیدا کرده و طراحی سایت خود را به وی بسپارید که البته راهی پر هزینه است. اما راه دومی نیز خدمتتان معرفی می نماییم و آن عبارتست از استفاده از سیستم فروشگاه ساز پوپش که امکان طراحی تک تک قسمت های سایت را توسط خودتان برای شما مهیا می نماید. در ادامه مکانیزم این سیستم خدمتتان توضیح داده خواهد شد.

سیستم فروشگاه ساز فایل - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سیستم فروشگاه ساز فایل – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروش فایل در سال های اخیر بسیار رونق گرفته است. سایت های فروش فایل در اینترنت بسیار پر تعداد شده اند و رقابت در این موضوع در نتایج گوگل بسیار شدید است. به علت تعداد بالای این سایت ها در سطح اینترنت، بهتر است برای بهینه سازی سایت خود هزینه ای در نظر بگیرید تا به صفحه اول نتایج گوگل برسید. می توانید با استفاده از خدمات یک سیستم فروشگاه ساز مانند پوپش در هزینه های طراحی خود صرفه جویی گسترده ای داشته باشید و هزینه را در سئو و بهینه سازی صرف نمایید.

اما چه فایل هایی را می توانید در فروشگاه خود بفروشید؟ که باید فایل تولید خودتان باشد تا اجازه فروش آن را داشته باشید. به عنوان مثال اگر در کلاسی شرکت کرده اید و محتوای جزوه آن کلاس در اختیار شما قرار گرفته است، شما مجاز به فروش آن به صورت فایل نیستید. اگر شما مهندس معمار هستید و نقشه های ساختمانی اجرایی کشیده اید، می توانید این نقشه ها را برای فروش در سایت خود به قیمت دلخواه بگذارید. دانشجویان مبتدی از این فایل ها برای آموزش بهتر استفاده خواهند کرد. قطعا شما نیز می توانید سود خوبی از فروش آن ها داشته باشید. طراحان قالب سایت و اپلیکیشن های موبایل نیز می توانند از این روش برای فروش محصولات خود کمک بگیرند.

امکانات سیستم فروشگاه ساز پوپش - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امکانات سیستم فروشگاه ساز پوپش – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سیستم فروشگاه ساز پوپش یکی از بهترین فروشگاه ساز های اینترنتی کشور است که خدمات ویژه ای به کسب و کارها ارائه می دهد. مهم ترین مزیت این سیستم مکانیزم کار آن است. مکانیزمی که این سیستم بر ان استوار است به Drag & Drop مشهور است و به طور خلاصه جانمایی ارکان سایت در صفحه با موس است. این یعنی نیاز به دانستن زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت کاملا حذف شده است. در حقیقت شما متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید. با همین مکانیزم شما هر وقت بخواهید می توانید تغییرات در سایت خود ایجاد کنید. درحالی که اگر با یک طراح کار کنید برای هر تغییری در سایت باید به وی هزینه پرداخت نمایید.

این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. در کل این که خود شما بتوانید سایتتان را مطابق با سلیقه خود به سادگی و بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی و با کشیدن موس، طراحی نمایید و همچنین هزینه کمتری بپردازید، یک مزیت ویژه است که سیستم پوپش برایتان مهیا کرده است.

مزیت های استفاده از سیستم فروشگاه ساز پوپش - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مزیت های استفاده از سیستم فروشگاه ساز پوپش – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اولین مزیت این سیستم واکنش گرا بودن قالب های سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ساخته شده در آن است. می دانیم بخش عمده ای از افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، موبایل را به عنوان وسیله دسترسی به اینترنت بهره می برند. پس باید سایت هایی که آینده نگر هستند لزوم توجه به کاربران موبایل و مناسب سازی برای سایز گوشی را نیز در نظر داشته باشند تا هم محبوب کاربران شوند و هم در نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری بدست آورند.

از مهم ‌ترین قابلیت‌ های سیستم فروشگاه ساز حرفه ای پوپش وجود تیم بسیار قوی در زمینه سئو و برنامه نویسی است. شما برای فروشگاه ساز خود نیاز نیست هزینه ‌های خیلی سنگین صرف کنید تا سئو و بهینه سازی سایت را انجام بدهید. پوپش از نظر سئو در سطح ایده‌ آلی بوده و می‌ توان به راحتی محصولات را به صفحات اول گوگل رساند. زیرا قالب های موجود در این سیستم بر اساس اصول بهینه سازی طراحی شده اند.قابلیت دیگر فروشگاه ساز پوپش این است که به شدت حرفه ای نوشته شده و قابلیت توسعه پذیری بسیار بالایی دارد. اگر کسب و کار شما رونق گرفت و رشد داشت پوپش می ‌تواند تا بالاترین مراحل و رشد شما هم پاسخگوی کار شما باشد.

مزیت دیگر این سیستم پنل مدیریتی ساده آن است که مدیریت سایت را برای همه آسان و ممکن کرده است. از مشکلات صاحبان کسب و کارها پس از طراحی سایتشان اداره سایت و قرار دادن پست و حتی محصولات در بخش فروشگاه است. که سیستم فروشگاه ساز اینترنتی پوپش به شما یک پنل مدیریت بسیار ساده و در عین حال پیشرفته می دهد که بتوانید کلیه موارد اداره سایت را انجام دهید.

ساده و در عین حال پیشرفته بودن این پنل مدیریتی، کار شما را در اداره سایت بسیار راحت می نماید. با استفاده از این پنل ساده به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار دهید و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای تغییرات و بروزرسانی سایت را ندارید.

سفارش فروشگاه اینترنتی از طریق فروشگاه ساز پوپش - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سفارش فروشگاه اینترنتی از طریق فروشگاه ساز پوپش – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

حال که امکانات و مزیت های فروشگاه ساز پوپش را مشاهده فرمودید، به راحتی می توانید با این موسسه تماس گرفته و سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را سفارش دهید. با این کار سایتی ماملا مطابق با سلیقه خود را به سادگی طراحی خواهید کرد و در هزینه هایتان نیز صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *