معرفی افزونه اپلیکیشن فروشگاهی و اپلیکیشن ساز فروشگاهی

معرفی افزونه اپلیکیشن فروشگاهی و اپلیکیشن ساز فروشگاهی

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی ،همانگونه که از نام گذاری مشخص است به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.

حال ممکن است این افزونه های اپلیکیشن فروشگاهی ،به صورت اسکریپت و یا برای سیستم های مدیریت محتواهای مختلفی نظیر وردپرس،جوملا ارائه داده شود.

آیا شما قصد دارید تا فروشگاه اینترنتی خود را نظیر آمازون،ای بی و شاپی فای راه اندازی کنید؟

پس مطمئن باشید برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی،هر چطور شده شما به افزونه های اپلیکیشن فروشگاهی نیاز پیدا خواهید کرد!.

بسیاری از کاربران اطلاع ندارند،وردپرس به گونه ای وسیع است که می توان تقریبا هر سایتی را مد نظرتان است پیاده سازی کنید.

شما با افزونه های اپلیکیشن فروشگاهی مخصوص وردپرس،به راحتی می توانید با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا،فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

در اینجا قصد داریم تا برای شما افزونه ساخت اپلیکیشن اندروید مختلفی را معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها،به راحتی بتوانید محصولات خود را در سایت قرار داده و به فروش برسانید.

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی Dokan

یکی از محبوب ترین افزونه های اپلیکیشن فروشگاهی جهان،افزونه Dokan می باشد که می تواند یک بازارچه مناسبی را برای سایت وردپرسی شما راه اندازی کند.

مستلزم نصب افزونه اپلیکیشن فروشگاهی Dokan،افزونه WooCommerce است تا بتوانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.

شما با استفاده از این افزونه اپلیکیشن موبایل وردپرس ،می توانید به راحتی در کمتر چند دقیقه،یک بازارچه ای را همانند OLX،آمازون و eBay راه اندازی کنید.

علاوه بر ساخت فروشگاه و فروشگاه ساز،شما می توانید از طرف فروشندگانی که در سایت شما فعالیت می کنند،کمیسیون دریافت کنید.

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی WooCommerce

افزونه اپلیکیشن ساز فروشگاهی بسیاری وجود دارند که در زمینه ساخت فروشگاه فعالیت می کنند،اما تا به امروز،هیچ کدام از افزونه اپلیکیشن فروشگاهی نتوانستند با افزونه WooCommerce رقابتی داشته باشند!.

افزونه WooCommerce به شما اجازه می دهد تا فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید و با دستکاری آن،تبدیل به بزرگ ترین سایت فروشگاهی جهان کنید!.

افزونه WooCommerce به شما اختیار کاملی جهت مدیریت محصولات و فروشندگان می دهد تا بتوانید به راحتی با استفاده از تحلیل و آمارهای به دست آمده،افزایش فروش داشته باشید.

همچنین اگر شما قصد راه اندازی بازارچه با افزونه WooCommerce دارید،می توانید به راحتی در پنل ادمین،کمیسیون فروش محصول را بر روی عدد دلخواه خود تنظیم کنید.

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی WooCommerce eBay Integration

افزونه های اپلیکیشن فروشگاهی همانند Dokan که پیش تر معرفی شد،می تواند به راحتی محصولات eBay شما را در خود قرار دهد.

Dokan به راحتی با افزونه اپلیکیشن فروشگاهی WooCommerce eBay Integration سازگاری دارد و باعث می شود تا بتوانید مدیریت محصول بر روی پلتفرم eBay کنترل بیشتری داشته باشد و می توانید با اینکار دیگر در سایت خود فروش محصولاتی را که قبلا در eBay قرار دهید شروع کنید.

مطمئنا شما با نصب این افزونه،می توانید زمان های زیادی را زنده نگه دارید و از کارهای بیهوده همانند همگام سازی محصولات با eBay،تولید محتوای مجدد برای محصول و آپلود اطلاعات لازم در سایت جلوگیری کنید.

افزونه WooCommerce eBay Integration به راحتی سفارشات را بررسی می کند،مشکلات سایت را برطرف می کند و امکانات زیادی در اختیار ما قرار خواهد داد.

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی WooCommerce eBay Integration با ۸ امکانات خاصی عرضه شده است.

شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید و به عنوان کسی که فروشگاه اینترنتی دارد و می خواهد افزایش فروش داشته باشد،پس از دیدن این افزونه اپلیکیشن فروشگاهی،مطمئنا بر روی سایت نصب خواهد کرد و از آن استفاده لازم را می برد.

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی MarketPress

از دیگر افزونه های اپلیکیشن فروشگاهی،می توان به افزونه محبوب و حرفه ای MarketPress اشاره کرد که تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس فعالیت می کند و به شما اجازه می دهد یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کند و محصولات خود را به فروش برسانید.

همچنین،افزونه اپلیکیشن فروشگاهی MarketPress شورت کدهای بسیار کارآمدی دارد که می توانید در پست های وبلاگ سایت فروشگاهی تان استفاده کنید.

شما با استفاده از افزونه اپلیکیشن فروشگاهی MarketPress می توانید محصولات خود را به صورت مجازی و واقعی به فروش برسانید.

همچنین شما می توانید با استفاده از این افزونه،یک محصول را به خارج از سایت لینک دهی کنید.

استفاده از اپلیکیشن ساز فروشگاهی پوپش

افزونه اپلیکیشن فروشگاهی بسیاری وجود دارد که می توانید با آن ها اپلیکیشن فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و با تلاش و کوشش،تنظیمات مناسبی را بر روی آن اعمال کنید تا بتونید بهترین جواب را از آن ها بگیرید.

اما در این میان، افزونه اپلیکیشن فروشگاهی و اپلیکیشن ساز های معتبر ایرانی هم وجود دارند که می توانند به شما در ساخت اپلیکشن فروشگاهی کمک کند و شما را به خواسته هایتان را برساند.

یک اپلیکیشن ساز معتبر باید بتواند در کمترین زمان ممکن برای شما یک اپلیکیشن فروشگاهی را فراهم سازد و بتوانید به راحتی محصولاتتان را در سایت قرار دهید.

اپلیکیشن ساز فروشگاهی پوپش، یکی از اپلیکیشن سازهای ایرانی است که با داشتن پکیج کامل و ساخت اپلیکیشن به قیمت مناسب،می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از افزونه های فروشگاهی دیگر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *