معرفی شرکتهای طراحی سایت در تهران

معرفی شرکتهای طراحی سایت در تهران

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان ایران دارای بیشترین زیرساخت های اینترنت و بیشترین شرکت های فعال در زمینه های مرتبط با وب است. اما باید در نظر داشت، خود مفهوم وب و اینترنت به طور کلی فاصله های مکانی را از بین برده است. یعنی اگر یک فرد قصد سفارش ساخت سایت داشته باشد لزوما نباید حضوری به دفتر شرکتی مراجعه کند. پس لازم نیست حتما در همان شهری که زندگی می کند سفارش طراحی سایت را بدهد. از این رو هر فردی در هر شهرستانی که ساکن است می تواند سفارش طراحی سایت خود را به شرکتی در تهران بدهد. بالعکس نیز صادق است و افرادی که در تهران ساکنند می توانند سفارش کار خود را به شرکت هایی که در شهرهای دیگر هستند بدهند. در این مطلب بیشتر به معرفی شرکتهای طراحی سایت در تهران می پردازیم.

چه افرادی به شرکتهای طراحی سایت در تهران نیاز دارند؟

می دانیم کلانشهر تهران به طور مستقیم جمعیت بسیاری را در خود جای داده و همچنین شرکت ها و کسب و کارهای فراوانی نیز در این شهر تمرکز یافته اند. همچنین از سایر شهرهای کشور نیز ممکن است برای طراحی سایت خود به شرکتهای طراحی سایت در تهران سفارش کار بدهند.

سفارش دهندگان کار طراحی سایت می توانند به صورت شخصی یعنی افراد عادی باشند. هیچ لزومی ندارد که این افراد از طراحی سایت دارای اهداف تجاری و اقتصادی باشند. به عنوان مثال کم نیستند افراد معروفی که برای بیان نظرات شخصی خود سایتی تاسیس می کنند. حتی برخی متخصصان در زمینه ورزش، اقتصاد و سایر موضوعات نیز برای ابراز نظرات خود در زمینه تخصصی، به سایت اینترنتی نیاز دارند. اما بسیاری از افراد هم به مقاصد تجاری به طراحی سایت اقدام می کنند. مثلا فردی در زمینه تدریس موضوعی خاص تخصص دارد و در سایت خود با معرفی تخصص هایش اقدام به جذب شاگرد می نماید. یا برخی افراد با معرفی رزومه کاری و تخصص خود در زمینه های مختلف، اقدام به جذب مشتری می نمایند.

برخی دیگر هم هستند که محصولاتی خاص مانند صنایع دستی تولید می کنند و محصولات خود را در سایت فروشگاهی خود می فروشند. برخی افراد هم حتی هیچ تخصص خاصی در موضوعات خاص ندارند و یک سایت عمومی تاسیس می کنند و مطالب پر بازدید در موضوعات مختلف در آن قرار می دهند و فقط با تولید محتوای مناسب این سایت را پر بازدید می کنند. وقتی سایتی پر بازدید شد می توان با قرار دادن تبلیغات بنری کسب و کارها در آن  درآمدزایی نمود. همچنین با بالارفتن اتوریتی سایت، می توان بک لینک و رپرتاژ آگهی سایت های دیگر را در آن قرار داد و به این طریق نیز از خود سایت درآمدزایی کرد.

چه شرکت ها و مجموعه های تجاری به شرکتهای طراحی سایت در تهران نیاز دارند؟

اما غیر از اشخاص حقیقی، شرکت ها و مجموعه های تجاری هم مشتری خدمات ساخت سایت هستند. هر شرکت، اداره، سازمان و مجموعه اداری و تجاری به طراحی سایت نیاز دارد. تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزشی، هنری، انتشارات ها و آموزشگاه های مختلف به ویژه آموزشگاه های کنکور و زبان های مختلف معمولا به طراحی سایت آموزشی نیاز دارند.حتی بسیاری از مدارس نیز همچین سایت هایی سفارش می دهند. اما تولیدی ها و مجموعه های صنعتی، شرکت های تجاری و واردات و صادرات، شرکت های ارائه خدمات مختلف، شرکت های تبلیغاتی، شرکت هایی که به فروش کالا و خدمات به صورت آنلاین می پردازند، مجموعه های فنی مهندسی، پزشکان و بیمارستان ها و مجموعه های درمانی، کافی شاپ ها، فست فود ها، رستوران ها و کترینگ ها، آژانس های املاک و مسکن، مجموعه های تولیدی و واردات و توزیع پوشاک، هتل ها و مراکز اقامتی، آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری و هواپیمایی و فروش بلیط و رزرو هتل، آتلیه های عکاسی، تالارهای پذیرایی، مراکز ارائه دهنده خدمات مجالس و برگزاری عروسی ها، مجموعه ها و باشگاه های ورزشی، مترجمان و موسسات ترجمه، فروشندگان آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی ها، تولید کنندگان و فروشندگان دکوراسیون و لوازم منزل، فعالان در زمینه فروش لوازم آرایش و خدمات زیبایی، آرایشگاه های مردانه و زنانه، فروش و کرایه خودرو، ارائه دهندگان خدمات گرافیک و چاپ، وکلا و مشاوران حقوقی، روانشناسان و مشاوران خانواده و حتی هر مغازه یا کسب و کار خردی که در سطح شهر موجود است، می تواند برای تبلیغ و معرفی بهتر خود به طراحی سایت توسط شرکتهای طراحی سایت در تهران اقدام نماید.

چگونه می توان سایت ارزان طراحی نمود؟

هر فرد و کسب و کاری که در تهران یا هر شهر دیگری در کشور عزیزمان به طراحی سایت نیاز دارد می داند که هزینه های بخش شرکتهای طراحی سایت در تهران بسیار بالا می باشد و همین موضوع خیلی از افراد و کسب و کار ها را از اقدام برای سفارش طراحی سایت منصرف می کند.  از این رو بسیاری از طراحی سایت منصرف شده و علیرغم دانستن اهمیت داشتن سایت برای آینده کسب و کارشان، خود را از مزایای داشتن سایت محروم می کنند.

اما برای این عزیزان راه های بهتری نیز وجود دارد که به جای پرداخت هزینه های سنگین طراحی سایت، با هزینه ای مناسب سایت خود را بالا بیاورند و هزینه را بیشتر صرف بهینه سازی سایت خود در موتورهای جستجو نمایند تا بتوانند در نتایج موتورهای جستجو رتبه های بهتری داشته و بازدید کننده و در نتیجه مشتری بیشتری بتوانند جذب نمایند. حتی اگر هزینه سنگین طراحی برای افراد و شرکت ها قابل پرداخت هم باشد منطقی است این کار انجام نشود و سایت با کمترین هزینه طراحی شود و هزینه اصلی برای جذب بازدید کننده و مشتری صرف گردد.

این راه حل که عرض شد، استفاده از خدمات یک سایت ساز مانند سایت ساز پوپش است که به این عزیزان امکان می دهد با بالاترین سرعت و کیفیت، و مهم تر از همه با کمترین هزینه ممکن سایت خود را طراحی نمایند و هزینه را در جایی که لازم است یعنی تبلیغات و بهینه سازی سایت صرف نمایند.  حتی با این سیستم خود این عزیزان می توانند طراح سایت خود نیز باشند. البته برای طراحی سایت در این سیستم اصلا به دانش برنامه نویسی کمترین نیازی نخواهند داشت و همه چیز بدون کد نویسی انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *