مقایسه فروشگاه سازهای ایرانی + جدول قیمت

مقایسه و بررسی فروشگاه سازهای ایرانی + جدول قیمت
مقایسه و بررسی فروشگاه سازهای ایرانی + جدول قیمت

شما با مجازی کردن کسب و کار خود می توانید تا حد زیادی درآمد خود را افزایش داده و کسب و کار خود را رونق ببخشید. به همین خاطر شما باید به سمت طراحی فروشگاه اینترنتی روی بیاورید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی معمولا بالا بوده و ممکن است شما به راحتی نتوانید هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی  را بپردازید پس با این وجود، باید در انتخاب درست فروشگاه ساز خود دقت کنید.

فروشگاه ساز

فروشگاه ساز فضایی است که می توانید محصولات خود را منتشر کرده و در معرض دید کاربران قرار دهید.

مورد دیگری که در مورد با فروشگاه ساز ها باید مد نظر شما باشد این است که در صورتی که قصد فروش محصولات دانلودی را دارید فروشگاه ساز شما باید این ویژگی را داشته باشد. در غیر این صورت قادر فروش فایل های دانلودی نخواهید بود.

مورد دیگری هم که در رابطه با انتخاب درست فروشگاه سازتان باید به آن توجه ویژه کنید وجود قابلیت هایی مانند تخفیف دار کردن محصولات، سبد خرید، ورود و خروج کاربران و… می باشد.

مقایسه ی برترین سایت های طراحی فروشگاه اینترنتی در ایران

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود باید رعایت کنید این است که فروشگاه سازی که می خرید، از هر نظر بهترین باشد. برای راحت تر شدن کار شما در ادامه، برترین سایت ساز های ایران را به شما معرفی می کنیم و همچنین قیمت طراحی سایت فروشگاهی در برترین فروشگاه ساز ها را نیز با هم مقایسه می کنیم.

مطلب مرتبط : ۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر در سال ۱۴۰۰

جدول مقایسه امکانات اصلی + قیمت

ویژگی فروشگاه ساز پوپش سی فایووبزی پورتالسازیتو
قیمت فروشگاه ساز (سالانه) ۷۵۰ هزار تومان تومان ۱,۳۹۵,۰۰۰ تومان ۳,۰۰۰٫۰۰۰ تومان ۵,۹۵۲,۰۰۰ تومان ۹,۸۱۰,۰۰۰
ویرایشگر قالب دسکتاپ و موبایل *****
دامنه ی رایگان *****
فضای ذخیره سازی ۵۰۰۰ مگابایت ۳۰۰۰ مگابایت ۵۰۰۰ مگابایت نا محدود ۱۰۰ گیگ
پهنای باند نامحدود نا محدود نامحدود نامحدود نامحدود
محدودیت بارگذاری هر فایل   ۱۰۰ مگابایت نا محدود نامحدود نا محدود نامحدود
پنل مدیریت * * * * *
تعداد صفحات
نامحدود نامحدود نا محدود نامحدود نامحدود
تحویل فوری * * * **
پشتیبانی ۷ روز هفته *****
مانیتورینگ ۲۴ ساعته *****
ماژول اسکریپت *****
امکان نصب افزونه SSL-https *****
امکان افزودن فاویکون ** ** *
همکاران *****
سرویس پست الکترونیکی **** *
سرویس بلاگ *****
فروشگاه ساز *** **
پنل پیامک ** ** *
اپلیکیشن فروشگاهیاندروید استاندارداستاندارد دارد + با پرداخت هزینه ۸۰۰ تا ۱۶۰۰webapp
غیر حرفه ای
webapp
غیر حرفه ای
webapp
غیر حرفه ای
تخفیف برای تمدید سال های بعد ۶۰ درصد تخفیف ۲۵ درصد تخفیفنداردنداردندارد

منظور از قیمت سالانه چیست؟

قیمت سالانه در واقع هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی است که شما باید در طی یک دوره ی سالانه به خاطر خدماتی که برای فروشگاه اینترنتی شما انجام می گیرد بپردازید. این خدمات شامل فضای ذخیره سازی، مانیتورینگ، فروشگاه ساز و پهنای باند می شوند. البته به جز این خدمات، خدمات دیگری نیز انجام می گیرد. به صورت کلی به نسبت خدماتی که انجام می گیرد هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی شما متغیر خواهد بود.

ویرایش قالب دسکتاپ و موبایل به چه معناست؟

تمامی صفحات وب دارای دو قالب می باشند. منظور از قالب در واقع ساختار و وجه ی سایت می باشد. در مقایسه سایت سازهای برتر یکی از مهمترین شاخصه هایی که اهمیت خیلی زیادی دارد، قابلیت ویرایش هر دو نسخه ی قالب می باشد. همانطور که میدانید هرچقدر فروشگاه سازی که از آن برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنید انعطاف پذیر تر باشد، شما راحت تر می توانید تغییرات را اعمال کنید.

دامنه ی رایگان

دامنه در واقع به آدرس فروشگاه اینترنی که قصد ساخت آن را دارید گفته می شود. به صورت عادی شما باید دامنه ها را با پرداخت مبلغی جدا از هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی خریداری کنید. ولی برخی از فروشگاه ساز ها دامنه ی شما را رایگان و جدا از قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عنوان هدیه به شما اهدا می کنند. البته موضوع دیگری هم که باید مد نظر داشته باشید این است که هر دامنه، قیمت متفاوتی دارد مثلا قیمت دامنه ی ir  کمتر از com  است.

قضای ذخیره سازی

همانطور که از نامش پیداست مقدار فضایی است که در اختیار شما قرار می گیرد. هر چقدر سایت فروشگاهی شما بزرگ تر شود فضایی هم که اشغال می کند بیشتر خواهد بود و در نتیجه هزینه ی طراحی سایت فروشگاهی نیز برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

پهنای باند

پهنای باند میزان اطلاعاتی است که بین سایت و کاربر منتقل می شوند. در صورتی که بازدید کننده های شما با پهنای باند همخوانی نداشته باشند سایت شما تا زمانی که پهنای باندش کاهش پیدا کند از دسترس خارج خواهد بود. پس شما باید متناسب با تعداد بازدید های خود، مقدار پهنای باند مناسب انتخاب کنید و هر چقدر پهنای باند بیشتر شود قیمت طراحی سایت فروشگاهی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

محدودیت بارگذاری هر فایل

محدودیت بارگذاری فایل، حداکثر میزان حجمی است که در هر بار می توانید آپلود کنید. البته این مورد خیلی مهم نیست چون که شما معمولا فایلی تا سقف ۵۰ مگابایت روی فروشگاه خود آپلود می کنید و در صورتی هم که حجم فایل های شما بیش از حد مجاز شدند می توانید به راحتی فایل های خود را به چند بخش تقسیم کرده و بعد  فایل های خود را آپلود کنید.

پنل مدیریت چیست؟

پنل مدیریت در واقع به صفحه ای گفته می شود که به شما اجازه ی مدیریت و شخصی سازی فروشگاهتان را می دهد.

تعداد صفحات

این قابلیت تعداد صفحاتی که شما قادر به ساختن آنها خواهید بود را مشخص می کند. مثلا هر محصول جدید که منتشر می کنید به عنوان یک صفحه شناخته می شود.

تحویل فوری

این گزینه مشخص می کند که آیا بلافاصله بعد از آنکه هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی خود را پرداخت کردید می توانید به فروشگاه خود دسترسی داشته باشید یا خیر

پشتیبانی ۷ روزه

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که قبل از خرید و پرداخت هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی خود باید به آن توجه کنید این است که آیا آن فروشگاه ساز پشتیبانی دارد یا خیر چون یکی از مهم ترین شاخصه های فروشگاه ساز ها، وجود پشتیبانی ۷ روزه است.

مانیتورینگ ۲۴ ساعته

مانیتورینگ به زبان ساده یعنی اینکه از وضعیت سرور خود با خبر شوید. به طور مثال سرور های هاست شما ممکن است در هر لحظه وضعیت متفاوتی داشته باشند. با مانیتورینگ وضعیت هر لحظه ی سرور شما مشخص خواهد شد.

ماژول اسکریپت

این ابزار این امکان را به شما می دهد تا به صورت نامحدود از کد های css، html و یا جاوا اسکریپت استفاده نمایید. همچنین به شما اجازه ی قرار دادن فیلم، عکس و غیره را نیز می دهد. این ابزار به خودی خود می تواند قیمت طراحی سایت فروشگاهی شما را به میزان زیادی افزایش دهد، اما برخی فروشگاه ساز ها بابت این قابلیت هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی خود را خیلی بالا نمی برند. ولی به هر حال این را بدانید که این قابلیت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

امکان نصب ssl

ssl  یکی از مهم ترین شاخصه های امنیتی یک وب سایت است و برای دریافت نشان اینماد خیلی مهم است. گواهینامه ی ssl در واقع به http  یا https قبل آدرس دامنه گفته می شود. کار این گواهینامه رمزنگاری اطلاعات می باشد و در صورتی که قصد داشته باشید قفلی که در مرورگر ها دیده می شود سبز باشد می توانید از این گواهینامه استفاده نمایید. وجود گواهینامه ی ssl  روی افزایش رتبه ی شما در گوگل نقش بسازی را ایفا می کند.

امکان افزودن فاویکون

فاوآیکون در واقع تصویر کوچکی است که در هر تب و در کنار عنوان صفحات در مرورگرها نمایش داده می شود.

یکی دیگر از فواید فاوآیکون در نتایج گوگل است. فاوآیکون در نتایج گوگل هم به نمایش در می آید با استفاده از فاوآیکون می توانید تا حد چشمگیری نرخ کلیک خود را افزایش دهید.

همکاران

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا چندین کاربر با سطح دسترسی مشخص، برای اداره ی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید.

سرویس پست الکترونیک

سرویس پست الکتریکی یا ایمیل یکی از مهم ترین شاخصه های یک فروشگاه اینترنتی عالی است و باعث افزایش اعتماد کاربران به سایت شما و در نهایت تبدیل کاربر به خریدار می شود. تفاوت این نوع پست الکتریکی با دیگر پست های الکتریکی این است که ایمیل، متعلق به دامنه ی اصلی شما خواهد بود.

سرویس بلاگ

یکی از مهم ترین شاخصه های سایت های فروشگاهی خوب وجود بلاگ در آنها می باشد. سایتهای فروشگاهی با استفاده از بلاگ کاربران را به سمت محصولات خود هدایت کرده و محصولات خود را می فروشند. به عبارت دیگر می شود در مورد با بلاگ گفت که بلاگ در سایت شما می فروشد! پس متوجه شدید که وجود بلاگ در هر سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. دقت کنید که سرویسی که خریداری می کنید باید قابلیت هایی مثل ساخت دسته و قرار دادن تصاویر در نوشته ها را داشته باشد. تنها سرویس بلاگ می تواند چند برابر هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی شما را به خودتان برگرداند، به گونه ای که قیمت طراحی سایت فروشگاهی اصلا برایتان مهم نباشد.

پنل پیامک

پنل پیامکی پنلی است که به شما این امکان را می دهد تا مواردی مثل تایید شماره تلفن همراه هنگام ثبت نام و ارسال تخفیف ها را برای شماره های ثبت شده در سایت شما انجام دهید که ارسال تخفیف ها هم باعث افزایش بازدید و هم خرید بیشتر از شما خواهد شد. بابت پنل پیامک هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی تغییر زیادی نمی کند.

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی هم از مهمترین اصول اعتماد سازی برای کاربران است. شما زمانی که برای خود یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی داشته باشید کاربران اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا کرده و اقدام به خرید می کنند. مورد دیگری که در مورد با اپلیکیشن های فروشگاهی وجود دارد این است که رابط کاربری اپلیکیشن ها از سایت ها راحت تر است و کاربران بهتر می توانند خرید خود را انجام دهند. مورد مهم دیگری که در مورد با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی حائز اهمیت است این است که کاربر زمانی که اپلیکیشن شما را روی دستگاه خود نصب می کنند هر از چندگاهی به فروشگاه شما سر می زند و فروش شما چند برابر می شود. معمولا بابت این قابلیت قیمت طراحی سایت فروشگاهی به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

در نظر داشته باشید که حتما شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی که انتخاب کرده اید حتما نسخه native یا استاندارد اپلیکیشن را ارائه دهد زیرا نسخه های webapp در مارکتها معمولا قابل بارگذاری نیستند و امکان ثبت آنها در مارکتهای نظیر گوگل پلی و بازار وجو ندارد . در بین فروشگاه سازهای گفته شده فقط اپلیکیشن فروشگاهی پوپش بدون هزینه اضافه این امکان را فراهم می آورد.

کدام فروشگاه ساز برای طراحی فروشگاه اینترنتی بهتر است؟

همانطور که در جدول مقایسه هم پی بردید سرویس پوپش به نسبت به دیگر سرویس ها دارای قیمت طراحی سایت فروشگاهی مناسب، ابزار های فوق العاده، قابلیت ها چشم گیر و امنیت بالا می باشد. در مقایسه ی قسمت ها حتما پی برده اید که سرویس پویش قیمت خیلی باور نکردنی و مناسبی دارد حتی با وجود اینکه تمامی ویژگی هایی که دیگر سرویس ها دارند را هم در خود جای داده است. شاید با این وجود ضرب المثل هرچه پول بدهی آش میخوری را با خود دوره کنید. اما دست نگه دارید! دلیل اینکه فروشگاه ساز پوپش قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به حداقل می رسانده است به خاطر فروش بالایی است که دارد و به همین دلیل حتی با قیمت کم برای آنها سودآور خواهد بود. به عبارت دیگر فروشگاه ساز پوپش هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی را به شدت کاهش داده است ولی کیفیت و خدمات آن افزایش داده است!

تخفیف برای تمدید سال های بعد

از دیگر مزایایی که تنها سرویس پوپش آن را در اختیار شما قرار می دهد می توان به تخفیف تا شصت در صد در تمدید سرویس خود برای سال های آینده هم اشاره کرد. این مزیت باعث کاهش خیلی زیاد هزینه ی طراحی فروشگاه اینترنتی می شود. یعنی برای سال بعد بیشتر از نصف قیمت طراحی سایت فروشگاهی کم خواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *