نحوه مدیریت سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز

نحوه مدیریت سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

نحوه مدیریت سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یک وب سایت به ویژه سایت های فروشگاهی، به غیر از طراحی و راه اندازی، به مدیریت نیاز دارد تا بتواند پلتفرم موفقی برای معرفی کسب و کار و فروش کالا و خدمات ارائه شده توسط آن شود. از این رو بحث نحوه مدیریت سایت فروشگاهی بحثی است که اصلا نباید ساده انگاشته شود. اینجاست که سادگی و راحتی پنل مدیریت سایت بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد. اگر پنل مدیریتی پیچیده باشد و خود صاحب سایت نتواند کار اداره سایت را انجام دهد، مجبور خواهد بود هزینه هنگفتی برای اداره سایتش به یک اپراتور پرداخت کند که قطعا به صرفه نیست.

از این رو باید تلاش شود سایت شما به گونه ای طراحی شود که پنل مدیریت ساده ای در اختیار داشته باشید. ما در ادامه راهکاری به نام استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش را خدمتتان معرفی می کنیم.

اهمیت مدیریت یک سایت فروشگاهی

اهمیت مدیریت یک سایت فروشگاهی

مدیریت کردن صحیح یک سایت نقش بسیار مهمی در کسب و کار های اینترنتی دارد. هنگامی که فرآیند طراحی سایت کامل شد شما باید بتوانید خودتان سایتتان را مدیریت نمایید. اگر سایتی دارای مطالب مفید و به روز و همچنین آپدیت های روزانه نباشد، مانند فروشگاهی است که همیشه بسته است. کاربران و مشتریان باید بتوانند توانند از محصولات، خدمات و مطالب جدید با خبر شوند. اگر سایتی مدیریت خوبی نداشته باشد و فعال و بروز نباشد برای آن کسب و کار فایده ای نخواهد داشت. لذا آپدیت های وب سایت یا همان پست گذاری و مطلب نویسی در سایت، بسیار مهم بوده و جزو مهم ترین وظیفه های مدیریت سایت است. البته خود تولید محتوا برای سایت نیز نکات خاص خود را دارد که باید مورد توجه واقع شود.

امکاناتی که برای مدیریت بهتر سایت فروشگاهی لازم است

امکاناتی که برای مدیریت بهتر سایت فروشگاهی لازم است

اولین مورد بخش تماس با ما است که باید حتما در سایت وجود داشته باشد تا به بهترین نحو ممکنه سایت خود را در ارتباط با مخاطبان مدیریت کنید. باید این امکان برای شما در قسمت مدیریت طراحی شده باشد که هر اتفاقی افتاد مثلا هر پیامی که از کاربران به شما ارسال شد، بلافاصله با خبر شوید.

برای اینکه تماس های خسته کننده از مخاطبان دریافت نکنید بهتر است اطلاعات کافی را در سایت درج کنید. مثلا قیمت محصولات، مشخصات محصول، کاربرد ها، مزایا، کاتالوگ، عکس، کلیپ، و سایر اطلاعات مفید می تواند اطلاعات کافی در اختیار مخاطبان قرار دهد تا نیازی به تماس های بی مورد و غیر ضروری با شما نداشته باشند.

همچنین برای مدیریت سایت فروشگاهی بسیار مهم است که سایت فروشگاهی شما یک آمارگیر مناسب داشته باشد تا بتوانید میزان بازدید کننده خود و میزان ورودی از موتورهای جستجو را مرتب بررسی کرده و سیر صعودی یا نزولی آن را به خوبی تحلیل کنید.

چگونه سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنیم؟

چگونه سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنیم؟

در تمامی سایت ها تولید محتوا یک امر اساسی و مهم است. در این راه باید یک پنل مدیریتی خوب و ساده داشته باشید تا به راحتی محتوا شامل متن، عکس و تصویر را در سایتتان قرار دهید. با طراحی سایت از طریق سیستم سایت ساز پوپش، پنل مدیریت بسیار خوب و ساده ای در اختیار خواهید داشت و خوتان می توانید نحوه مدیریت سایت فروشگاهی خود را کنترل نمایید.

در راستای هدف مدیریت سایت فروشگاهی باید برای سایت تولید محتوا کنید. اکیدا از کپی پیست کردن مطالب دیگر سایت ها بپرهیزید و به قانون کپی رایت وفادار باشید. زیرا شما از تولید محتوا هدف جذب مخاطب را دارید. اگر محتوای شما کپی باشد در گوگل به خوبی ایندکس نمی شود. اگر مطلب شما ایندکس نشود ورودی گوگل برای شما نخواهد آورد. همچنین اگر زیاد مطالب کپی در سایتتان قرار دهید، مورد جریمه موتورهای جستجو به ویژه گوگل قرار خواهید گرفت. از این رو محتوای ناب و دست اول و همچنین کاربر پسند می تواند کلید موفقیت شما باشد. اگر کاربران وارد مطلب سایت شما شده و زمان زیادی در سایتتان بمانند نیز سیگنالی به گوگل ارسال می شود که مطلب شما ارزشمند است. پس شما را در رتبه بهتری قرار می دهد.

چگونه سایت ساز پوپش مدیریت سایت را برای شما آسان می کند؟

چگونه سایت ساز پوپش مدیریت سایت را برای شما آسان می کند؟

سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش به شما عزیزان امکان می دهد که اولا سایت خود را خودتان بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی کنید که این مورد باعث می شود از هزینه های سنگین طراحی سایت اجتناب شود. روشی که این سیستم بر آن استوار است و به شما امکان طراحی سایت بدون نیاز به کد نویسی را می دهد  به Drag & Drop مشهور است و به طور خلاصه جابجایی المانهای سایت در صفحه با موس است. در حقیقت شما متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید.

با همین مکانیزم شما هر وقت بخواهید می توانید تغییرات در سایت خود ایجاد کنید. درحالی که اگر با یک طراح کار کنید برای هر تغییری در سایت باید به وی هزینه پرداخت نمایید. همچنین این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.

همچنین به علت داشتن یک پنل مدیریت ساده و در عین حال جامع، نحوه مدیریت سایت فروشگاهی برای شما بسیار ساده امکان پذیر می شود. برخی کسب و کارها پس از سفارش طراحی سایت و دریافت آن از طراح تازه متوجه پیچیدگی پنل مدیریت شده و می بینند که نمی توانند سایتشان را خود اداره کنند و مجبور می شوند یا سایت را رها کرده و یا برای مدیریت آن هزینه پرداخت کنند. از این رو داشتن یک پنل مدیریت ساده و مناسب برای مدیریت سایت فروشگاهی مزیتی غیر قابل انکار به شمار می رود.

حال با معرفی امکانات و قابلیت های سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز حرفه ای پوپش، به شما عزیزان توصیه می نمییم بدون اتلاف وقت طراحی سایت کسب و کار خود را با کمترین هزینه و با کمک سیستم سایت ساز پوپش شروع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *