نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی چه مزایایی دارد ؟

نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی چه مزایایی دارد ؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی چه مزایایی دارد ؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هر فروشگاهی در سطح شهرهای کشورمان باید در نظر داشته باشد با داشتن یک سایت می تواند شعبه جدیدی به صورت آنلاین برای فروشگاه خود افتتاح کند. شعبه ای که هزینه ای به مراتب کمتر برای آن کسب و کار دارد. در حقیقت یک کسب و کاری که کالایی می فروشد باید در نظر داشته باشد که بخش عمده ای از خرید و فروش ها به فضای مجازی منتقل شده است. از این رو داشتن یک پلتفرم فروشگاهی به صورت آنلاین یک ضرورت است. اگر شما فروشگاه اینترنتی نداشته باشید، این بخش از بازار را به رقبایی که فروشگاه اینترنتی دارند باخته اید.

برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی چند راه وجود دارد. اولین روش این است که کار طراحی را به یک طراح مجرب بسپارید. دومین روش استفاده از یک نرم افزار فروشگاه ساز است. در ادامه مطلب این روش ها و مزایا و معایب هر یک  به ویژه مزایای نرم افزار فروشگاه ساز را به خوبی توضیح می دهیم.

همان طور که عرض شد می توان ساخت فروشگاه اینترنتی را به یک طراح سایت با تجربه یا یک شرکت طراحی معتبر سپرد. مهم ترین مشکل و عیب این روش هزینه زیادی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی باید صرف شود. قیمت طراحی بر اساس مواردی که سفارش دهنده قصد دارد در سایتش لحاظ شود تعیین می گردد. همچنین معمولا اگر بعد از مدتی قصد تغییری در سایت را داشته باشید، باید مجددا به طراح هزینه ای پرداخت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

اما روشی دیگر وجود دارد که با کمک آن می توانید خودتان بدون داشتن دانش برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی و هر زمان هر تغییری خواستید را بدون هزینه در آن اعمال کنید. این روش استفاده از یک سیستم فروشگاه ساز مانند پوپش است. با استفاده از این سیستم شما می توانید دقیقا فروشگاه اینترنتی خود را به شکلی که مدنظرتان است طراحی فرمایید. می توانید محصولات خود را همراه با عکس و توضیحاتشان را در سایتتان در این سیستم قرار دهید. برای این کار اصلا به دانش خاصی نیاز ندارید.

امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد فروشگاهشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و در هر جای صفحه سایت  خود هر چه می خواهند قرار دهند و محصولات خود را در داخل سایت قرار دهند. همچنین اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن تغییر در فروشگاه برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. اما اگر شرکت های طراح کار سایت شما را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت ها انجام می پذیرد. این مورد یک صرفه جویی مالی خوب و قابل توجه برای شما خواهد داشت. در ضمن خیلی بهتر است که برای انجام هر کاری به شخصی خارج از مجموعه خودتان وابسته نباشید.

در توضیح بیشتر سیستم Drag & Drop لازم به ذکر است که این سیستم به این گونه است که ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. همچنین این سایت یک سری قالب های فروشگاهی طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.

داشتن یک فروشگاه اینترنتی فقط ساخت و طراحی آن نیست. نرم افزار فروشگاه ساز  پوپش به شما عزیزان و صاحبان کسب و کارهایی که نیاز به فروشگاه اینترنتی دارید این امکان را می دهد که به راحتی اداره روزانه سایت خود را نیز انجام دهند و برای این کار برون سپاری نکرده و حتی شخصی را به عنوان اپراتور استخدام ننمایند. این مزیت نیز برای صاحبان کسب و کار صرفه جویی مالی دارد.

وقتی سایت خود را برای طراحی به دیگران می سپارید بعضا پنل مدیریتی که برای شما طراحی می کنند بسیار پیچیده بوده و کار با آن برای شما سخت است. اما نرم افزار فروشگاه ساز پوپش ، با در اختیار دادن پنل پیشرفته و ساده برای مدیریت سایت به شما، این امکان را ایجاد می کند که تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام گیرد و از هزینه اضافی برای شما جلوگیری می کند.

فروشگاه های اینترنتی برای این که مردم را به راحتی به سمت محصول مورد نظرشان در داخل سایت راهنمایی کنند، باید دسته بندی مناسب محصولات داشته باشند. باید طوری این دسته بندی ها در معرض دید کاربران باشد تا تجربه کاربری خوبی از بودن در سایت فروشگاه اینترنتی به دست آورند. از این رو نرم افزار فروشگاه ساز پوپش امکان دسته بندی محصولات را برای عزیزان مهیا کرده است تا کاربران در سایت تجربه کاربری خوبی داشته و سردرگم نشوند و به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابند.

اما با وجود فروشگاه های پر تعداد اینترنتی در سراسر کشور باید سعی شود که با اقدامات مهم در بهینه سازی سایت، فروشگاه خود را به صدر نتایج موتورهای جستجو نزدیک کنید. این مورد بسیار مهم است. اگر سایت شما بازدید کننده نداشته باشد مانند این است که یک فروشگاه بسیار خوب را در وسط کویری که ساکن ندارد افتتاح کرده اید. ویترین فروشگاه شما هر قدر هم از کالاهای خوب پر شده باشد و به خوبی تزیین شده باشد اگر مشتری به فروشگاهتان نیاید فایده ای ندارد. از این رو باید در مورد فروشگاه اینترنتی نیز همچین دیدی داشته باشید.

اگر سایت بسیار خوبی را طراحی نموده و بهترین کالاها را نیز برای فروش در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید، در صورت نداشتن بازدید کننده، در حقیقت فروشگاه شما ارزشی نخواهد داشت. پس باید به بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو بپردازدی. البته حسن استفاده از نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای پوپش این است که قالب های این سیستم از نظر سئو و بهینه سازی، از پایه درست کار شده اند و سایتی که بر اساس این سیستم بالا بیاید قطعا می تواند با سرعت خوبی در موتورهای جستجو رشد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *