نمایش پست های اینستاگرام در سایت

اینستاگرام چیست؟

اشتراک گذاری تصاویر و نمایش ویدئو از داغ ترین موضوعات شبکه های اجتماعی هستند. یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ که امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو را می دهد شبکه اجتماعی اینستاگرام است. Instagram اساسا یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند است که بمنظور اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها ساخته شده است. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک یکی از شبکه های اجتماعی پیشرو از سازندگانش خریداری و توسعه داده شد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم ها را به سرویس آپلود، با فیلترهای مختلف ویرایش و با برچسب ها و اطلاعات مکان سازماندهی و به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند محتویات کاربران دیگر را با برچسب ها و مکان ها مرور و محتوای مورد نظر خود را مشاهده کنند. همچنین کاربران می توانند تصاویر و یا ویدئوهای دیگران را بپسندند و نظرات کاربران را ببیند.

استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

علاوه بر اشتراک گذاری موضوعات شخصی و روزمره، استفاده از اینستاگرام می تواند سکویی برای رشد و توسعه کسب و کار ها نیز باشد. اشتراک گذاری تصاویر یا ویدئو های محصولات یا خدمات در اینستاگرام می تواند به بهتر و بیشتر دیده شدن آنها کمک کند. کاربران تصاویر یا ویدئو های محصولات یا خدمات شما را می بینند آنها را می پسندند و در مورد آنها نظر می دهند و نهایتا می توانند به مشتری های شما تبدیل شوند.

نمایش پست های اینستاگرام در سایت

همانطور که می دانید اینستاگرام یک اپلیکیشن است و برای استفاده از آن یا باید از یک گوشی هوشمند استفاده نمایید و یا از طریق مرورگرهای دسکتاپ به سایت آن مراجعه نمایید اما این امکان وجود دارد که شما صفحه اینستاگرام خود را در سایت خود نیز داشته باشید و پست های خود را در سایت نیز جهت پسندیدن و نظر دادن قرار دهید که در ادامه مطلب نحوه نمایش پست های اینستاگرام در سایت را به شما آموزش خواهیم داد.

بکمک ابرازی که توسط وب سایت instaembedder.com ارائه شده می توانید صفحه اینستاگرام خود را در سایت خود نمایش دهید.وارد این سایت شوید و با کلیک بر روی دکمه sing in از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام لاگین نمایید.

صفحه اصلی سایت instaembedder

در صفحه باز شده و در قسمت CUSTOMIZE می توانید اندازه کادر نمایش پستهای اینستاگرام را تعیین و یا ویرایش نمایید.

  • Photo Width : اندازه تصاویر پستها را تعیین می کند.
  • Columns X Rows : تعداد ستونها و ردیفهای پستها را مشخص می کند.
  • Margin : فاصله آخرین پست از سمت راست کادر را مشخص می کند.
  • Font/Icon Color : رنگ فونت و آیکونها را مشخص می کند.
  • Show the Following : نمایش اطلاعات پستها که می توانید پرامترهای آن را فعال و یا غیر فعال نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری سایت instaembedder

 

با کلیک بر روی دکمه Preview می توانید پیش نمایش از نمایش پستهای اینستاگرام در سایت را مشاهده نمایید و در نهایتا با کلیک بر روی دکمه Get Code پنجره ای باز می شود که کد اسکریپتی در آن قرار گرفته است. کد را کپی و در صفحه مورد نظر در سایت خود قرار دهید.

کد اسکریپت نمایش پست های اینستاگرام در سایت

کاربران سایت ساز پوپش می توانند به کمک ماژول اسکریپت در ویرایشگر قالب کد نمایش پست های اینستاگرام در سایت را به صفحه سایت خود اضافه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *