هدف از راه اندازی سایت چیست؟ – راهنمایی قبل از راه اندازی سایت

هدف از راه اندازی سایت چیست؟ - راهنمایی قبل از راه اندازی سایت

هدف از راه اندازی سایت چیست؟ این سوالی است که ممکن است به هنگام راه اندازی یک کسب و کار موفق به ذهن شما خطور کند!.

اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید و بخواهید کسب و کار خود را گسترش دهید،ما به شما ایجاد یک وب سایت برای کسب و کارتان پیشنهاد می دهیم، یکی از اصلی ترین هدف از راه اندازی سایت برای فروشگاه ها و شرکتهای خدماتی، افزایش فروش محصولات است و شما می توانید به راحتی با ایجاد یک سایت،اقدام به فروش محصولات و ارائه خدمات کنید و برند خود را بر سر زبان ها بی اندازید.

مطمئن باشید اگر یک شخص ببیند که شما سایت کسب و کارتان را بروز می کنید و هر روز محصولات جدید در آن قرار می دهید،به اعتبار کسب و کار شما پی می برد و تصمیم به خرید بیشتر از شما می کند.

هدف از راه اندازی سایت برای کسب و کار چیست؟

همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر شد،هدف از راه اندازی سایت برای کسب و کار،جذب مخاطب،فروش بیشتر محصولات و برند سازی برای شرکت/تولیدی است.

البته هدف از راه اندازی سایت برای کسب و کار صرفا فقط به این چند مورد ختم نمی شود و این مواردی که نام برده شد،جزء موارد اولیه هدف از راه اندازی سایت است و در ادامه بیشتر به این مسئله می پردازیم.

مهم نیست شما چه کسب و کاری را راه اندازی کردید،مطمئن باشید برای رقابت با افراد فعال بازار،شما نیاز به سایت دارید و باید تا آن جایی که می توانید عملیات جذب مخاطب را انجام دهید و به شرکت/تولیدی،اعتبار بی نهایت ببخشید!.

چگونه یک سایت بسازیم و از آن برای بازاریابی استفاده کنیم؟

هدف از راه اندازی وب سایت می تواند به دلایل مختلفی بستگی داشته باشد،یکی سایت می سازد تا نوشته های شخصی اش را در آن بگذارد و به اصطلاح به آن وبلاگ/بلاگ می گویند، شخص دیگری محصولاتی در دست دارد و می خواهد فروشگاه اینترنتی راه اندازی کند و از این جهت اقدام به ساخت سایت می کند و یک شرکت/برند برای اینکه کسب اعتبار کند و در بازار بیشتر از قبل شناخته شود،اقدام به راه اندازی یک سایت می کند و برای شرکت و محصولات ش بازاریابی می کند.

برای ساخت سایت حرفه ای ،شما باید از شرکت های طراحی سایت کمک بگیرید و یا سرویس های آماده ای وجود دارد که به شما کمک می کند تا به راحتی سایت خود را بسازید.

اما حالا که هدف از راه اندازی سایت را تا حدودی دانستید، آیا می دانید که یک سایت چگونه ساخته می شود؟

طراحی سایت اختصاصی

سایت اختصاصی عملا از هیچگونه سیستم مدیریت محتوای آماده ای استفاده نمی کند و از صفر توسط گروهی برنامه نویس و طراح وب ساخته می شود و شما می توانید بر اساس سلیقه تان سایت را طراحی کنید و به گروهی که در حال انجام طراحی وب سایت شما هستند بگویید انتظارتان از داشتن یک سایت تخصصی در چه حدی است و آن را برای چه کاری می خواهید.

اگر یک تیم حرفه ای باشد،مطمئنا می تواند حداقل به ۹۰ درصد خواسته های شما پاسخ مثبت دهد مگر اینکه شما بخواهید کار سختی را در سایت به وجود بیاورید که از پس تیم درخواستی بر نیاید و مجبور باشید سایت اختصاصی را به دست یک تیم حرفه ای دیگر بسپارید.

از آن جایی که سایت اختصاصی کسب و کار خودتان است،کسی غیر از شما و تیم برنامه نویسی تان نمی تواند سایت را دستکاری کند و به مشکلات آن رسیدگی کند و از این جهت اگر کوچک ترین مشکلی برای سایت پیش بیاید،اگر شما اسناد برنامه نویسی (دیکیومنت) را در اختیار نداشته باشید،عملا برای کسی که قرار است مشکل سایت شما را برطرف کند،برایش جهنم خواهد بود زیرا باید روزها و شب ها به دنبال مشکل به وجود آمده باشد!.

همچنین اگر هدف از راه اندازی سایت اختصاصی شما برای بازاریابی و اعتبار بخشیدن به برند باشد،مطمئنا به یک تیم تخصصی احتیاج خواهید داشت تا شما را برای کار با سایت اختصاصی آماده کنند تا به مشکل نخورید.

طراحی سایت به کمک سیستم مدیریت محتوا

هدف از راه اندازی سایت به کمک سیستم مدیریت محتوا،برای کم کردن هزینه ها است و مسئله دیگری که برای اهداف راه اندازی سایت به کمک CMS ها وجود دارد، داشتن جامعه بزرگی از برنامه نویسان و توسعه دهندگان است که اگر شما به هر مشکلی برخوردید بتوانید به راحتی آن را به کمک برنامه نویسان و طراحان وب برطرف نمایید.

سیستم مدیریت های مختلفی وجود دارد که یک تیم می تواند بر اساس آن طراحی وب انجام دهد.

از معروف ترین سیستم های مدیریت محتوا را می توان به وردپرس اشاره کرد که توانسته بیش از ۸۰ درصد سایت های دنیا را پوشش دهد!.

استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز برای راه اندازی سایت

دنیای وب به گونه ای پیشرفت کرده است که دیگر برای داشتن سایت، نیاز نیست حتما کسانی را برای طراحی وب سایت استخدام کنید و هزینه های گزاف آن بپردازید.

هدف از طراحی سایت به کمک سایت ساز و فروشگاه ساز می تواند دلایل مختلفی اعم از پشتیبانی از کاربر و سایت کاربر،کم بودن هزینه ها،سیستم کامل جهت راه اندازی سایت و راحتی آن را دانست.

سایت سازهای مختلفی وجود دارند که به شما امکان این را میدهند تا بتوانید به راحتی سایت خود را بر اساس مکانیزم دلخواه ایجاد کنید.

در پلتفرم های سایت ساز، شما کافی است طرحی را خریداری کنید و با استفاده از موس،المان های مورد نیاز را به داخل صفحه بکشید و سایت خود را با دستان خود طراحی کنید.

یک سایت ساز مناسب و پیشرفته، علاوه بر اینکه به شما امکان این را میدهد سایت خود را طراحی کنید،برای شما نیز هاست و دامنه اینترنتی می دهد تا از هرگونه سرویس اضافه ای بی نیاز شوید.

یکی از سایت سازهایی که پکیج کامل و مناسبی به کاربران هدیه می دهد، سایت ساز پوپش است که می تواند برای شما سایت دلخواه را پیاده سازی کند.

همچنین،سایت ساز پوپش، علاوه بر اینکه به شما دامنه اختصاصی و پنل برای طراحی سایت می دهد،برای شما کاربران قالب هایی را آماده کرده است و می توانید با انتخاب آن ها،زحمت طراحی سایت به دست خود را نیز از دوش هایتان بردارید!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *