هدف از ساخت سایت سازمانی چیست؟

هدف از ساخت سایت سازمانی چیست؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هدف از ساخت سایت سازمانی چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هر سازمانی بدون در نظر گرفتن ابعاد و مسئولیت های آن، در دنیای امروزی به سایت سازمانی مخصوص خود نیاز دارد. بسیاری از سازمان ها در سال های اخیر این مهم را دریافته و به طراحی سایت سازمانی خود اقدام ورزیده اند. اما بسیاری دیگر نیز شاید در شرف این کار باشند. برخی دیگر نیز هنوز اهمیت ساخت سایت سازمانی را درنیافته اند. هدف از یک سایت سازمانی، تعامل بهتر با مخاطبان و هماهنگی بین بنگاه های زیر مجموعه، پاسخگویی سریع تر و ایجاد زیرساخت اطلاعاتی مناسب و جلوگیری از بی نظم در برنامه ریزی است. در حقیقت به طور ساده می توان گفت تعامل بین سازمان، مدیران و کاربران سایت، مقصود اصلی سایت سازمانی است.

ویژگی های سایت سازمانی

ویژگی های سایت سازمانی

سازمان ها برای معرفی خدمات خود اقدام به طراحی سایت می کنند. هر چه سایت سازمان مخاطب محور تر باشد موفق تر است. منوهای صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، معرفی سازمان و اهداف وتاریخچه آن، محصولات، خدمات، پرسش های متداول، گالری عکس ها و … را باید شامل شوند. برای ساخت سایت سازمانی باید موضوع فعالیت سازمان حتما در نظر گرفته شود. زیرا با این کار می توان افرادی که جامعه هدف مخاطبان سایت هستند را شناخت و طراحی را بر اساس نیازها و سلایق این افراد انجام داد. امکاناتی چون جستجو در سایت، پشتیبانی، اخبار سازمان، رویدادها،  تالار گفتگو و محل درج پیام نیز در سایت های سازمانی می توانند قرار داده شوند.

اهمیت تولید محتوا در سایت سازمانی

اهمیت تولید محتوا در سایت سازمانی

برای داشتن یک سایت سازمانی موفق، آن شرکت یا سازمان باید دائما محتوای سایت خود را بروزرسانی کند. برای به همین منظور باید بتواند به سیستم مدیریت محتوا حرفه دسترسی داشته باشند. اگر سیستم مدیریت محتوای سایت سازمانی پیچیده باشد کار برای سازمان سخت می شود. داشتن یک پنل مدیریتی ساده که امکان بروزرسانی مطلب در سایت را ساده کند، یک مزیت محسوب می شود.

در ادامه سیستم سایت ساز پوپش را خدمتتان معرفی می کنیم که پنل مدیریتی ساده و پیشرفته ای را در ساخت سایت سازمانی قرار می دهد که کار برای مسئولین سایت در داخل سازمان راحت شود.به عنوان مثال اگر یک آژانس مسافرتی را یک شرکت یا سازمان در نظر بگیریم باید پنل مدیریت طوری باشد که به راحتی بتوان در سایت به سرعت پست های جدید قرار داد. زیرا معرفی تورهای روزانه و یا لحظه ای نیازمند قرارگرفتن پست ها در سایت است.

بهینه سازی در طراحی سایت سازمانی

بهینه سازی در طراحی سایت سازمانی

بهینه سازی یا سئوی سایت به معنای فعالیتی برای رشد سایت در نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل است و موجب بالا رفتن مخاطب ورودی سایت می شود. برای این کار باید هزینه کرد. توصیه می شود در ساخت سایت سازمانی ارزان صرفه جویی در هزینه را در اولویت قرار داده و هزینه را در بهینه سازی صرف کنید. سایت پر هزینه ای که بهینه سازی نشده باشد مانند یک سوپر مارکت با بهترین کالاهاست که در وسط کویر بدون سکنه تاسیس شود. برای این منظور از سیستم های سایت ساز مانند پوپش استفاده فرمایید تا هزینه ساخت سایت سازمانی را به شکل چشمگیری پایین بیاورید.

طراحی سایت سازمانی با کمک سیستم سایت ساز پوپش

طراحی سایت سازمانی با کمک سیستم سایت ساز پوپش

سیستم سایت ساز پوپش دقیقا چیست و چگونه می توان با کمک آن سایت سازمانی طراحی کرد؟ پوپش یکی از خوش نام ترین فروشگاه ساز های اینترنتی کشور است که خدمات ویژه ای به کسب و کارها ارائه می دهد. با کمک این سیستم شما می توانید برای کسب و کار خود سایت سازمانی طراحی کنید که با هزینه ای بسیار کم انجام می شود. اما مهم ترین قضیه این است که خودتان بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانید ساخت سایت سازمانی را با سایت ساز پوپش بر اساس سلیقه خود انجام دهید. این باعث می شود بیشترین رضایت از سایت حاصل شود. زیرا کاملا منطبق بر سلیقه شما خواهد بود.

مکانیزمی که این سیستم بر آن استوار است طراحی به روش Drag & Drop معروف است و به طور خلاصه می توان گفت این روش جابجایی المانها در صفحه با کمک موس و توسط خود کاربر است. در واقع شما متن، تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمامی اجزای موجود در صفحه سایت را می توانید به آسانی و با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید. با همین مکانیزم شما هر وقت بخواهید می توانید تغییرات در سایت خود ایجاد کنید.

درحالی که اگر برای ساخت سایت با یک طراح کار کنید برای هر تغییری در سایت باید به وی هزینه پرداخت نمایید. همچنین این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی آن ها را انتخاب و ویرایش کرده و بر روی سایت خود قرار دهید. همچنین برای سازمان و شرکت خودتان می توانید در این سیستم یک اپلیکیشن اندروید نیز سفارش دهید که با کمترین هزینه ممکن برای شما تهیه می شود. سایت و اپلیکیشن دو بازوی شرکت ها و کسب و کارها و سازمان ها در فروش آنلاین می باشند.

سفارش طراحی سایت سازمانی

سفارش طراحی سایت سازمانی

با در نظر گرفتن تمامی مسائل عرض شده، کاملا منطقی به نظر می رسد که ساخت سایت سازمانی حرفه ای خود را از طریق سیستم پوپش انجام دهید. زیرا اولا صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه شما ایجاد خواهد کرد. دوما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خودتان سایتتان را طراحی می کنید و به طراح وابسته نبوده و با سلیقه خودتان سایت را می سازید. همچنین یادتان نرود که یک سایت فقط به طراحی نیاز ندارد. تازه پس از طراحی کار اصلی آغاز می شود. باید با تولید محتوای مناسب به فرآییند سئوی سایت کمک کنید و آن را به صفحه اول نتایج گوگل برسانید.

پس به یک پنل مدیریت ساده و در عین حال پیشرفته و کاربردی نیاز خواهید داشت. با پنل ساده مدیریت پوپش، شما می توانید به راحتی پستهای جدید در سایت خود قرار دهید و علاوه بر کمک به سئوی سایت، محتوایی در معرفی خدمات سازمان خود در سایت قرار دهید. در حقیقت سایت سازمانی اصلا برای ارائه محتوا در راستای معرفی خدمات سازمان ساخته می شود. پس باید به راحتی بتوانید در سایت پست و مطلب قرار دهید. از این رو سیستم مدیریت پنل کاربری پوپش نیز برای شما کاربردی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *