ویژگی های بهترین فروشگاه ساز اینترنتی چیست ؟

ویژگی های بهترین فروشگاه ساز اینترنتی چیست ؟

ویژگی های بهترین فروشگاه ساز اینترنتی چیست ؟ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

خوشبختانه در سال های اخیر سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز که چند سالی است در خارج از کشور جا افتاده است در کشور ما نیز وارد شده است. اما بسیاری افراد با این سیستم ها و مزیت هایشان آشنا نیستند. در حقیقت این سیستم ها با امکانات پیشرفته خود ساخت سایت را برای متقاضیان داشتن سایت به ویژه کسب و کارها، بسیار تسهیل کرده اند. این مورد هم ساخت سایت را برای این افراد ساده کرده است و هم هزینه های آن ها را کاهش داده است. در کشور خودمان نیز سیستم های سایت ساز و فروشگاه سازی شگل گرفته اند که قصد داریم به بررسی خصوصیات و امکانات و قابلیت های سیستم فروشگاه ساز اینترنتی را معرفی نماییم.

بهترین سیستم فروشگاه ساز اینترنتی ، سیستمی است که امکان طراحی سایت را توسط خودتان به شما عزیزان می دهد.مهم ترین نکته در این زمینه این است که برای راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی کوچکترین نیازی به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت. در ادامه مکانیزم این سیستم را توضیح خواهیم داد.

سایت ساز ها و فروشگاه سازهای معروف خارجی

سایت ساز ها و فروشگاه سازهای معروف خارجی

سایت سازها و فروشگاه ساز ها چند سالی است در خارج از کشور جا افتاده اند و نمونه های ایرانی آن ها نیز به موفقیت رسیده اند. معروف ترین سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز خارجی که سال هاست در دنیا در حال فعالیت هستند عبارتند از: ، Webs، WordPress، Joomla، IMCreator، Weebly، Google Sites، Yola، Jigsy، WebNode و Drupal. البته قطعا سیستم های دیگری هم وجود دارد که ما در این مطلب به آن اشاره نکرده ایم ولی ممکن است دارای قابلیت های مناسبی باشند.

قابلیت های یک سایت ساز و فروشگاه ساز عالی خارجی

قابلیت های یک سایت ساز و فروشگاه ساز عالی خارجی

بدون اغراق پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین سیستم سایت ساز در سراسر دنیا، وردپرس می باشد. امروزه این سیستم به صورت یک CMS یا نرم افزار کد باز برای مدیریت محتوای سایت ها به کار می رود. یکی از قابلیت های بسیار خوب این سیستم وجود پلاگین ها و افزونه های پر تعداد و پر کاربرد است. افزونه ها یا پلاگین های متنوع وردپرس تقریبا برای هر کاربرد و امکان خاصی وجود دارند. این سیستم سایت ساز با وجود افزونه ووکامرس می تواند به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین نیز بکار برود. استفاده از قابلیت این افزونه شما را قادر می سازد به سادگی یک فروشگاه حرفه ای برای فروش و مدیریت محصولات فیزیکی و دانلودی خود راه اندازی کنید.

مهم تر اینکه افزونه یا پلاگین ووکامرس برای وردپرس کاملا رایگان بوده و شما می توانید با نصب آن بر روی سایت وردپرس خود یک فروشگاه در کنار وب سایت و یا وبلاگ خود همراه با امکان اتصال به درگاه های آنلاین بانکی راه اندازی کنید. برای دریافت درگاه بانکی مستقیم که کارمزد ندارد نیز می توانید از وزارت صنعت، معدن و تجارت کشورمان نماد اعتماد الکترونیک برای فروشگاه اینترنتی خود دریافت نمایید

قابلیت های بهترین سیستم فروشگاه ساز اینترنتی

قابلیت های بهترین سیستم فروشگاه ساز اینترنتی

فروشگاه ساز اینترنتی پوپش ، قابلیت های بسیار زیادی دارد که به شما امکان می دهد سایت فروشگاهی خود را در سریعترین زمان ممکن و با صرف کمترین قیمت بسازید. مهم ترین برتری این سیستم بر سایرین، دادن امکان طراحی سایت به خود شما بدون داشتن دانش برنامه نویسی است. به طور خلاصه می توان گفت جابجایی المانها و عناصر موجود در صفحه سایت با کشیدن و جابجا کردن از طریق موس انجام می شود. با این روش که Drag & Drop نام دارد متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید. با این سیستم ایجاد هر گونه تغییری در سایت نیز برای شما بدون پرداخت هزینه های نجومی به طراح قابل انجام می باشد.

پنل ساده مدیریت سایت نیز مدیریت سایت را برای همه آسان و ممکن کرده است. از مشکلات صاحبان کسب و کارها پس از طراحی سایتشان اداره سایت و قرار دادن پست و حتی محصولات در بخش فروشگاه است. که سیستم فروشگاه ساز اینترنتی پوپش به شما یک پنل مدیریت بسیار ساده و در عین حال پیشرفته می دهد که بتوانید کلیه موارد اداره سایت را انجام دهید. ساده و در عین حال پیشرفته بودن این پنل مدیریتی، کار شما را در اداره سایت بسیار راحت می نماید.

با استفاده از این فروشگاه ساز اینترنتی و پنل ساده ای که در اختیار شما قرار می دهد به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار داده و مدیریت نمایید و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای تغییرات و بروزرسانی سایت را نخواهید داشت.

یکی دیگر از مزیت های این سیستم واکنش گرا بودن قالب های سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ساخته شده در آن است. می دانیم بخش عمده ای از افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، موبایل را به عنوان وسیله دسترسی به اینترنت بهره می برند. پس باید سایت هایی که آینده نگر هستند لزوم توجه به کاربران موبایل و مناسب سازی برای سایز گوشی را نیز در نظر داشته باشند تا هم محبوب کاربران شوند و هم در نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری بدست آورند.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی از سیستم پوپش

سفارش طراحی سایت فروشگاهی از سیستم پوپش

حال با آشنایی با قابلیت های سیستم فروشگاه ساز اینترنتی  پوپش می توانید با چشم باز تر تصمیم گرفته و با در نظر داشتن اهمیت ورود به دنیای کسب و کار و تجارت الکترونیک، اقدام به راه اندازی سایت خود نمایید. شاید با خود بگویید در صنف شما هنوز فروش اینترنتی اصلا رواج ندارد. شاید این حرف شما امروز درست باشد. اما ممکن است ۳ سال دیگر این شرایط عوض شده و مثلا ۳۰ درصد فروش در صنف شما نیز اینترنتی انجام شود.

اگر شما از حالا به فکر نباشید آن زمان تمام این ۳۰ درصد بازار را از دست خواهید داد و آن را به رقبا واگذار خواهید کرد. اگر همین امروز به فکر باشید اصلا دیر نیست و آن زمان که رونق به فروش اینترنتی در صنف شما برسد، از رقبایتان به مراتب جلوتر خواهید بود و سهم بیشتری از بازار را از آن خود خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *