چند ایده برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد

چند ایده برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد

شاید راه اندازی یک کسب و کار، زیاد سخت نباشد، اما به سود رساندن یک کسب و کار و تدوام سود آن، حتما نیازمند مهارت هایی است. بازارهای کسب و کار، این روزها به شدت رقابتی شده اند. یک کسب و کار موفق برای آنکه از رقیبان جا نماند، باید از آخرین تحولات کسب و کارش آگاه باشد و خود را به انواع ایده برای رونق کسب و کار ، مجهز نماید.


یک ایده برای رونق کسب و کار ، سوار کردن کسب و کارتان بر امواج تکنولوژی است!

کسب و کار اینترنتی و بهره گیری از مزایای دنیای تکنولوژی، شاید بیش از آن که یک ایده برای رونق کسب و کار شما باشد، یک الزام است.

این کسب و کارهای متفاوت ، به شما کمک می کند تا کسب و کار شما محدود به محله، شهر و یا استان محل زندگیتان نباشد. شما به راحتی می توانید حوزه فعالیت تان را به سطح کشور و یا حتی جهان ارتقا دهید. اما چگونه؟!

استفاده از «دهکده جهانی» به عنوان یک ایده برای رونق کسب وکار:

ما در اینجا بهره گیری از سایت و فروشگاه اینترنتی را به عنوان یکی از ایده های ناب برای رونق کسب و کار معرفی می کنیم.
برای آن که متقاضیان خدمات و یا محصولات تان، از دایره جغرافیایی محدود به شهر شما خارج شوند، باید آنها را به دهکده جهانی؛ اینترنت، انتقال دهید.

تغییر سبک زندگی مردم موجب شده است که اقبال بسیاری به خرید از طریق سایت و اینترنت از خود نشان دهند. این اقبال خیلی زود به تنها راه آنها برای خرید تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر کسب و کارهای زیادی در حوزه فروشگاهی هستند که فروش خود را از طریق سایت انجام می دهند و از این ایده های کسب و کار جدید استفاده کرده اند:

جف بزوس، مالک سایت و فروشگاه اینترنتی آمازون، کسب و کار خود را با فروش آنلاین کتاب آغاز کرده است و امروزه به وسیله همان سایت، ثروتمندترین مرد جهان است.

البته این ایده برای رونق کسب وکار، فقط محدود به سایت فروشگاهی و فروش محصولات نیست! شما با استفاده از سایت، می توانید خدمات خود را نیز به دیگران ارائه دهید.

حال که به یک ایده برای رونق کسب و کار رسیدید، چگونه آن را اجرایی کنید؟

برای ساخت یک سایت راه های متفاوتی وجود دارد؛ ممکن است شما دانش مربوط به ساخت و طراحی سایت را داشته باشید و برای خود یک سایت ایجاد کنید و یا از یک طراح سایت برای این منظور استفاده کنید.

ما راه سومی را برای عملی کردن این ایده برای رونق کسب و کار شما، در نظر گرفته ایم: شما می توانید بدون هیچ دانش تخصصی و بدون نیاز به طراح و برنامه نویس، خودتان برای خودتان سایت بسازید!

در سایت ساز پوپش این فرصت برای شما به وجود آمده است تا به محض اراده برای داشتن یک سایت، آن سایت برایتان مهیا باشد.

مزیت های خرید سایت از سازپوپش چیست؟

شاید شنیده باشید که برای ساخت یک سایت نیاز به خرید دامنه، هاست، قالب و … به طور جداگانه و صرف وقت و هزینه زیاد است، اما در سایت ساز پوپش با صرف کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، شما یک سایت کامل را با دامنه اختصاصی، دریافت خواهید کرد و در همان لحظه امکان استقاده از آن را خواهید داشت!

ساخت سایت در سایت ساز پوپش بسیار آسان و به شیوه Drog & Drop است؛ شما با انتخاب قسمت های مورد نظر و کشیدن موس، به آسانی می توانید هر قسمت را در محل مورد نظرتان جای گذاری کنید.

اگر شما سایت خود را به شیوه دیگری جز خرید از سایت ساز پوپش تهیه کرده باشید، باید بدانید که برای تغییر در ظاهر آن نیاز به خرید قالب مجدد خواهید داشت، اما در سایت سازپوپش شما از این امتیاز بهره مند هستید که هرموقع دوست بدارید ظاهر جدیدی به سایت خود دهید و از خدمات قالب رایگان آن استفاده کنید.

خیالتان راحت! اگر شما در تمام مدت زمان استقاده خود از سایت های سازپوپش با سوال و یا مشکلی مواجه شدید، پشتیبان ها، آماده یاری رسانی به شما خواهند بود. سایت ساز پوپش در تمامی مراحل عملی ساختن این ایده برای رونق کسب و کار ، همراه شما خواهد بود.

اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند همه گیر شده است و در دستان هر شهروندی خانه کرده است! خب شما هم فروشگاهتان را به دستان آنها گره بزنید!

در کنار استفاده از سایت به عنوان یک ایده برای رونق کسب و کار ، استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی نیز به شما توصیه می گردد.

شما می توانید، محتوای سایتتان را در اپلیکیشن فروشگاهیتان بارگذاری کنید. به این طریق، مشتری های شما دسترسی سریع تری به فروشگاهتان خواهند داشت.

استفاده از اپلیکیشن، به جز آنکه شما را یک گام در رسیدن به اهدافتان نزدیک تر خواهد کرد، نشان مشتری مداری شما و توجه به نیاز های آنان نیز خواهد بود.

سازپوپش، در کنار بسته های ویژه سایت، « فروشگاه ساز پوپش » را به رایگان قرار داده است. بهتر از این دیگر نمی شود!

جذب کاربر:

استفاده از سایت را به عنوان یکی از ایده های خلاقانه شناختیم. حال چگونه برای سایت و فروشگاهمان، مشتری و از آن مهم تر مشتری وفادار جذب و جلب کنیم؟

ما در اینجا دو ایده برای رونق کسب و کار اینترنتی تان را، پیشنهاد می دهیم:

استوری اینستاگرام: شبکه های مجازی روز به روز در حال افزایش هستند. در این میان اما اینستاگرام به نحوی ویژه تر جای خود را باز کرده است؛ اپلیکیشنی مطمئن که خصوصیات متنوعی را به همراه دارد. یکی از این ویژگی ها قابلیت ارسال استوری است. استوری اینستاگرام به دلیل قرارگیری در بالای صفحه کاربران، آمار بازدید بیشتری را به همراه دارد.

پس کافی است تا شما محصول و یا تبلیغ فروشگاهتان را در استوری به نمایش بگذارید و لینک مخصوص به فروشگاه تان را نیز در آن قرار دهید.

ارائه محتوای ارزشمند رایگان: از این ایده برای رونق کسب و کار و جلب و حفظ مشتری هایتان استفاده کنید. درون سایتتان محتوایی قرار دهید که با ارزش باشد و آن را به رایگان در اختیار کاربر بگذارید. کاربر به شما و سایتتان اعتماد و حتما مجددا به آن مراجعه خواهد کرد.

تبریک:
اینک شما با خواندن این مطالب، یک ایده برای رونق کسب و کار در ذهن خود دارید. به شما تبریک می-گویم! شما از افرادی که هنوز با این ایده آشنا نشده اند و یا آن را باور نکرده اند، جلوتر هستید!

آیا میخواهید از افرادی که در حال حاضر دوشادوش شما هستند، هم پیشی بگیرید؟ بسیار خب! ایده خود را عملی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *