۱۷ روش رایگان عرضه کردن تجارت تان به بازار – قسمت دوم

17 روش رایگان عرضه کردن تجارت تان به بازار

معمولا کسب و کارهای کوچک نمی توانند از عهده ولخرجی های فروش که برندهای بزرگ انجام میدهند ، برآیند. بنابراین کسب و کارهای کوچک خودشان باید خلاق، مصمم باشند و مجبور باشند از عهده فروش برآیند. خبر خوب این است که شیوه های خرید و فروش مفید ی وجود دارد که اغلب برای تجارت تان بدون صرف هزینه، نتیجه خوبی دارد.

ما لیستی از ۱۷ روش رایگان و آزمایش شده را جمع آوری کرده ایم و روش های بازاریابی تجارت کوچک تان را آزمایش کرده ایم. یکی را که خیلی مناسب شما است را انتخاب کنید و این پست را به عنوان منبع نظارت بر پیشرفت تان در نظر بگیرید.شروع کنید!

موارد ۱ – ۸ را در اینجا می توانید مطالعه فرمایید .

 

نوشتن پست های مهمان در بلاگ های مرتبط

نوشتن بلاگ شخصی خودتان عالی است اما شانس این را دارید که می توانید مخاطب وسیعی از طریق انتشار پست هایتان در بلاگی که معمولا روابط بزرگی دارد بدست اورید.

 

ایجاد یک مسابقه یا رقابت که نیازمند به اشتراک در شبکه های اجتماعی است

به جای پرسش از شرکت کننده ها، از آنها بخواهید تا برای شما محتوایتان را پخش کنند. با پیشنهاد کالاها و خدمات تان در پول و هزینه ها صرفه جویی کنید.

 

اثبات خودتان به عنوان کارشناس

صورت جزییات تجربه خود از پاسخ به پرسش های کلیدی را بنویسید و آنها را به راهنمای متنی و یا تصویری آموزنده تبدیل کنید و در وبسایت خود و دیگر وبسایتها قرار نظیر فرومها، وبلاگها و غیره قرار دهید

 

استفاده از هشتگ های مرسوم در شبکه های اجتماعی

زمانی که در پست های اجتماعی روزانه خودتان کار می کنید، نگاهی به هشتگهای پیشنهادی شده ( trending hashtags ) بیندازید و اگر می توانید برای افزایش دسترسی از آنها در محتوایتان استفاده کنید.

 

آموختن در باره قدرت بازاریابی محلی

توجه به بازاریابی درمخاطبان محلی تان ، یک بعد  شخصی به برندتان اضافه می کند. رویدادها و اخبار محلی می توانند نسبت به هدف قرار دادن مخاطبان ملی  نتیجه سریعتری به شما بدهد.

 

دنبال کردن مشتری های قدیمی

مشتری هایتان راکه  از خریدشان شکایت کردند با بی توجهی و بی احترامی نادیده نگیرید. اگر به آنها نشان دهید که همچنان به آنها توجه دارید، آنها هم خیلی دوست دارند که برگردند.

 

اطمینان دادن به فروشندگان با نمایش لیست همکاران تجاریتتان

نمایش آیکون همکاران تجاری شما ، از بانکها و شرکتهای بیمه و غیره می توانید کمک بگیرید .

 

پیشنهاد یک تخفیف برای بازدید کنندگان سایت

فقط برای اینکه آنها لذت ببرند، به آنها یک پیشنهاد تخفیف محدود بدهید.

 

کشف جایگاهای مناسب در شبکه های اجتماعی

هرکسی در فیسبوک می باشد اما شبکه ای کوچکتر مثل کلوپ – هم میهن و غیره بیشترین مخاطب را برای برندتان  فراهم میکند. اگر کسی را که مناسب تجارتان بود در یک شبکه اجتماعی و یا فروم پیدا کردید، شما باید برای اثبات حضورتان در آنجا تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *