۶ سرویس دانلود رایگان تصاویر

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

یک عکس به اندازه هزار کلمه حرف می زند. درست یا غلط هر چه که هست تصاویر یکی از مهمترین اجزا در طراحی سایت هستند.  با وجود سایت ساز پوپش که به کاربران خود این امکان را می دهدتا بدون داشتن برنامه نویسی،  تصاویر مورد نظر خود را با هر فرمتی ( PNG با پس زمینه محو و یا تصاویر متحرک با فرمت  GIF و…) در سایت خود بار گذاری و هر جایی از سایت تان که می خواهید بکشید و رها کرده  و ذخیره نمایید ، استفاده از تصاویر کار بسیار آسان تری شده.

توجه داشته باشید که استفاده از تصاویر مثل استفاده از متن ، رنگ و …  باید و نباید های خود را دارد که اگر می خواهید سایتی مناسب طراحی کنید باید آنها را در نظر داشته باشید. برای یافتن عکس مناسب می توانید در گوگل به دنبال آن بگردید اما سایت های زیادی هم هستند که تصاویر مختلف را گردآوری کرده و آنها را به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند . در زیر ۶ سرویس دانلود رایگان معرفی شده اند که شما می توانید تصاویر مورد نیاز برای طراحی سایت را در آنها بیابید

 Stockvault :

یکی از سایتهای  دانلود رایگان تصاویر با دسته بندی گسترده و موضوعات مختلف که که عکس  با کیفیت قابل قبول را در اختیار شما قرار میدهدو برای دانلود از آن نیازی به عضویت نیست.

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

 Openphoto :

این سایت هم به شما اجازه می دهد تا تصاویر با کیفت بالا را دانلود و استفاده کنید.

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

 Freepixels :

این سایت نیز دسته بندی مناسبی دارد و تصاویر موجود در آن با ابعاد بزرگ در دسترس و قابل دانلود هستند.

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

 Photorack :

دسته بندی تصاویر در این سایت موضوعی است و شما می توانید به سرعت تصاویر خود را یافته و آن را دانلود کنید . این سایت نیز نیازی به عضویت ندارد.

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

Pixel Perfect Digital :

یکی دیگر از سایت های بسیار خوب برای دانلود تصاویر رایگان است .همانطور که از نام این سایت پیداست ، اکثر تصاویر آن با افکتهای دیجیتالی ایجاد شده اند و از بین عکس ها و  بافتهای موجود در آن می توانید برای پس زمینه های زیبایی برای سایت خود بیابید.این سایت نیز نیاز به عضویت ندارد.

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

 Morguefile :

یکی دیگر از سایت های به اشترک گذاری تصاویر است که بدون نیاز به ثبت نام می توانید تصاویر آن را دانلود کنید . شما هم می توانید یک گالری ایجاد کنید و تصاویر خود را در آن بارگذاری نمایید.

6 سرویس رایگان دانلود عکس - پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *