۷ اشتباه در طراحی وب سایت

7 اشتباه در طراحی سایت و ساخت سایت

 امروزه وب سایت ها به عنوان مرکز فعالیت شرکت هایی با هر شکل و اندازه می باشند. اما به عنوان یک تجارت کوچک ،وب سایت شما مهمترین قسمت تعیین کننده درتلاش هایتان برای برند سازی و خرید و فروش است. ممکن است فقط یک اشکال باعث کم شدن تعداد مشتری هایتان شود.

طراحی ضعیف یک وب سایت می تواند هزاران دلار هزینه در بر داشته باشد ،اما بیشترین نگرانی در مورد از دست دادن درامد بالقوه ای است که شما احتمالا از کارکرد و طراحی ضعیف به دست آورده اید.

پروسه ساخت سایت قطعا خسته کننده است ولی اجتناب از اشتباهات رایج طراحی وب به شما کمک می کند تا در مسیری طولانی پیشرفت زیادی داشته باشید.در اینجا چندین اشتباهی که ممکن است انجام دهید آورده شده است :

1-شما مخاطبان اصلی خود را نادیده گرفته اید

 قبل از موفقیت وب سایت تان، شما باید اول به دقت مخاطبان اصلی تان  را در فروش می خواهید در آن موفق باشید را پیدا کنید. از این جستجوی تان به عنوان پایه در روند طراحی وب استفاده کنید.

مثلا روی اندازه های بزرگ فونت و ساده کردن کار کاربران که کمک می کند درک سریع تر داشته باشند تمرکز کنید.

بسیاری از سوالات طراحی وب ، پاسخ آسانی دارد وقتی مخاطبان اصلی سایت خود را بررسی  میکنید .

شروع به جمع آوری کردن اطلاعات از بررسی مخاطبان اصلی سایت ممکن است کار آسانی نباشد. بهتر است بیشترین مسیر رفت و آمد کاربران تان را بفهمید و روی ساخت بهترین تجربه ممکن برای آنها تمرکز کنید.

web-desgin-1-2

موثرترین استراتژی خرید و فروش برای وب سایت تان ،یک طراحی درخشان است. در واقع، بیش از ساخت سایت تان و پایان آن به سرعت با نگاهی به کالاها مطمئن شوید که مشتری هایتان وقت خیلی کمی در آن صرف می کنند. از زیاده روی در ابزار طراحی وب تان دوری کنید و در عوض روی جذب کاربران تان تمرکز کنید. بله شما می توانید با یک وب سایت ساده طراحی شده این کار را انجام دهید! وقت شان را در وب سایت تان که حدالمقدور کاربری آسانی دارد صرف کنید.

یه چیزی رو به یاد داشته باشید : زمانیکه یک بازدیدکننده به وب سایت تان می آید ،احتمالا می دانند که از سایت شما چه می خواهند. اگر آنها نتوانند فقط در سه ثانیه مشخص کنند که بعدا می خواهند چه کار کنند، شاید نیاز باشد که شما وب سایت تان را دوباره طراحی کنید.

web-desgin-1-3

Call to Action = انجام دادن کار مورد نظر شما توسط کاربر در صفحات وب سایتتان  به عنوان مثال : پرکردن فرم تماس – خرید یک محصول و …

یک مشتری بالقوه به همه جای وب سایت  تان می آید. از آنها می خواهید چه کار کنند وقتی صفحه اصلی تان را انتخاب       می کنند؟ به آنها مرحله بعدی را نشان دهید، شاید محصول تان را بخرند، عضو خبرنامه تان شوند و یا با شما تماس بگیرند.

مطمئن باشید که محتوای صفحه سایت شما آن سئوال “بعدی چیه؟” کاربرانتان را پاسخ می دهد، بنابراین می توانید به آنها کمک کنید تا برطبق آن حرکت کنند.

web-desgin-1-4

من بعضی از سایتهای کوچک که با استفاده از شرکتهای طراح سایت غیرحرفه ای و یا سایت ساز های غیر حرفه ای یک وب سایت وحشتناک ساخته اند و کارشان از بین رفته است را دیده ام. برعکس این موضوع، من هم شرکت های زیادی را دیده ام که برای کار با برندهای بزرگ سعی کرده اند شرکت های مشهور گران قیمتی را پیدا کنند، و فقط با پیدا کردن یک شرکت نمی توان مهارت ROI ( یا نرخ بازگشت سرمایه ) را برای تجارت های کوچک بدست آورد.

به جستجوی تان ادامه دهید و با مقایسه خدمات و پشتیبانی و هزینه شرکت طراحی سایت مناسب خود را انتخاب کنید . شرکتهای طراحی و ساخت سایت و سایت ساز ها می توانند وب سایت شما را بسازند یا خراب کنند.

web-desgin-1-5

یک وب سایت تاثیرگذار و اغواکننده باید در برگیرنده آخرین اطلاعات در مورد محصولات،خدمات و شرکت تان باشد. اگر وب سایت شما فاقد حس تازگی در محتوا باشد، مشتری شما ممکن است فکر کند که شما زمان زیادی در کار فروش و ارائه خدمات صرف نمی کنید.

برای جذابیت محتوا سریعا به روز شوید مخصوصا با به روز رسانی ها، اخبار، ورویدادهای شرکت. اگر در وب سایت تان امکان ساخت وبلاگ دارید، به روز کردن آن در آخر هر هفته به بازدیدکننده ها کمک می کند تا از وب سایت شما دیدن کنند و وبلاگ بهینه سازی موتور جستجوی یا سئو ( SEO ) سایت شما را توسعه می دهند.

web-desgin-1-6

طراحی وب سایت بهتر است بدون جانبداری باشد. با سلیقه و تجربیات خود از کسب و کارتان سایت خود را بسازید . وب سایت شما اولین فرصت بسیاری از مشتری هایتان در تاثیر متقابل گذاشتن روی برندتان است، ارائه تجربه خودتان شاید مسیر آنها را تغییر دهد.

web-desgin-1-7هیچ چیز بدتر از کلیک کردن بر روی یک صفحه اجتماعی و یافتن یک لینک نامناسب یا خراب وجود ندارد. شاید این موجب تعجب مشتری هایتان شود و بگویند : با وب سایت تان چه کار می کنید. گفتنی نیست که شما هم دنبال فرصتی هستید که مشتری هایتان از شرکت شما در سطح شبکه های اجتماعی با خبر باشند و صفحه شما را لایک یا فالو کنند. مرتبا چک کنید تا مطمئن شوید دکمه های شبکه های اجتماعی تان دقیق کار می کنند و بازدیدکننده ها را به مقصد مشخص شده هدایت می کنند.

اولین اثر مهم وقتی است که این موضوع باعث در حرکت بودن تجارت تان می شود. نگذارید مشتری هایتان درباره تجارت تان فرضیه سازی کنند زیرا موجب ضعف در وب سایت طراحی شده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *