۸ راهکار افزایش سئو برای وب سایت تان

8 راهکار افزایش سئو برای وب سایت تان

مدیریت سئوی سایت تان مهمترین چیزیست که با انجام آن می توانید وب سایت را ترقی دهید  مانند کارت ویزیت ، یک سئوی خوب می تواند تجارت تان را به صفحات بالای گوگل ببرد و یک گروه ثابت از مشتریان را بدست آورید.

یک فرصت عالی برای کاربران سایت ساز پوپش ، شما می توانید سئوی خوب ومفیدی در مراحل ساخت سایت خود پیدا کنید! در اینجا نکاتی وجود دارد که با انجام آنها می توانید موجب بهتر شدن سئوی سایت تان شوید.

عنوانهای صفحه تان را وارد کنید

هر صفحه از سایت درست مثل هر فصل کتاب مورد علاقه تان یک عنوان منحصر به فرد  دارد، هر صفحه در وب سایت تان باید نام صفحه منتخب داشته باشد. اضافه کردن عناوین خاص به هر یک از صفحه های وب سایت تان نه تنها به سایت تان ظاهری زیبا می دهد بلکه به سئوی تان هم کمک می کند.

با استفاده از ماژول متن در ویرایشگر قالب می توانید عناوین صفحات سایت خود را در بالای صفحه با تگ H1  قرار دهید موتورهای جستجوگری مثل گوگل صفحه های وب سایت شما را با ربات های خزنده  بر اساس عنوان H1 صفحات سایت طبقه بندی می کنند. دادن عنوانی کوتاه، واضح و تعریف شده برای هر صفحه در وب سایت تان، بهترین ایده درباره چیزی که صفحه تان در مورد آن می باشد را به گوگل می دهد و به درجه بندی کلی سئو سایت کمک می کند.

2-لوگوی خود را بسازید

یک لوگوی مناسب برای وب سایت یا تجارت تان بسازید. داشتن لوگوی شخصی یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک امتیاز حرفه ای در تجارت تان است به اضافه اینکه برای سئو هم عالی است.

مانند یک تصویر، لوگوی شما، ملاحظات سئوی شخصی تان را خواهد داشت. در هنگام افزودن هر عکس در قسمت ویرایشگر قالب در بخش تنظیمات هر عکس قسمتی به عنوان سئو وجود دارد آن بخش را حتما با عناوین مناسب تکمیل نمایید .

3- ایجاد عنوان های گوگل برای صفحه های خودتان

عنوان گوگل شما یا title در دنیای سئو بسیار شناخته شده است. چطور سایت تان در نتایج جستجو خواهد آمد؟ به دلیل یکسان نبودن اطلاعات در هر صفحه وب سایت تان، طراحی عنوان صفحه یا title  بسیار مهم است و title  کوتاه در صفحه های مهم وب سایت تان کمک می کند تا مشتری ها ی بالقوه، اطلاعات دقیقی را که به دنبال آن هستند را پیدا کنند.

بهترین عنوان یا title  شامل کلمات کلیدی خاص است که مشتری های اصلی شما وقتی که خدماتی را که کسب وکار شما برای آنها فراهم کرده است را می بینند به دنبال آن خواهند بود. این مطلب را برای پیدا کردن یک عنوان خوب برای سایتتان مطالعه فرمایید .

به یاد داشته باشید که صفحه شما عنوان ها را معین می کند و توضیحات description  اغلب در طول عنوان صفحه اصلی تان در موتورهای جستجوگر دیده می شوند بنابراین بهتر است همسانی را در همه عنوان هایتان رعایت کنید. در ادامه اینکه چطور به صفحه های سایتتان عنوان و توضیحات اضافه کنید، آورده شده:

  1. به پنل مدیریت سایت وارد شوید .
  2. بر روی صفحات سایت کلیک نمایید .
  3. دکمه ویرایش صفحه را بزنید .
  4. و در قسمت سئو بخش عنوان و توضیحات صفحه را وارد نمایید .

4-برچسب زنی عکس های شما

وقتی که وب سایت تان را توسعه می دهید، انتخاب بهترین تصاویر  برای ترکیب وب سایت تان فقط نیمی از راه است. هر بار که عکس های  مورد علاقه تان را انتخاب می کنید، با اضافه کردن یک متن جایگزین توصیفی برای هر یک از تصاویرتان می بایست تصویر تان را برای جستجوی گوگل بهینه سازی کنید. اضافه کردن متن جایگزین به عکس هایتان به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا عکس های شما را دسته بندی کنند و بفهمند که کدام صفحه بهتر است و در نهایت منجر به بهترین درجه بندی سئو میشود.

در هنگام افزودن هر تصویر در قسمت ویرایشگر قالب در بخش تنظیمات هر تصویر قسمتی به عنوان سئو وجود دارد آن بخش را حتما با عنواین مناسب تکمیل نمایید.

5-نوشتن محتوایی هوشمندانه

خیلی مهم است که مخاطبان شما ایده ای درباره چیزی که وب سایت تان در مورد کسب و کارتان پیشنهاد داده است داشته باشند. داشتن تصویری زیبا در وب سایت تان ضروری است اما جایگزینی برای محتوای آموزنده  نمی باشد. ربات های خزنده وب سایت ها به سایت تان کمک می کنند تا کلمات کلیدی در مورد چیزی که پیشنهاد میدهید را بیابد. دادن نوشته برای کمک به آنها، وب سایت تان را برای مشتری ها یی که شاید به دنبال شما باشند را به طور مناسب دسته بندی می کند!

وقتیکه برای نوشتن محتوایتان وقت می گذارید، سعی کنید با ذهنیت مشتری پیش بروید. سعی کنید بفهمید که مردم کدام لغات کلیدی و عبارت ها را وقتی که مثلا مثل شما دنبال چیزی هستند را استفاده خواهند کرد. ما سعی کرده ایم بهترین نکات برای استفاده از لغات کلیدی در محتوایتان در این مطلب بیاوریم.

6-استفاده از صفحه ای با لغات کلیدی خاص

هر صفحه ای در وب سایت تان نقش جداگانه ای دارد. مطمئن شوید که با تایید لغات کلیدی در عنوان ها و محتوای صفحه های وب تان این نقش ها را برجسته کنید.

به عنوان مثال،اگر شما عکاس هستید، خیلی وقت ها خدمات متفاوتی ارائه می دهید : عکاسی مجالس، نماهای جذاب، عکس های خانوادگی، و غیره. برای هر کدام یک صفحه جدید و یا یک نوشته جدید در بلاگتان قرار دهید . به هر یک از صفحاتتان عنوان صفحه مناسب بدهید  و در صفحه تان  توضیحات مناسب بگذارید تا مشتری های واقعی شما براحتی بتوانند شما را پیدا کنند.

7-ثبت سایت در پایگها های اطلاعاتی

معرفی وبسایتتان در سایتهای که مکانی برای اعلام کسب و کارها میباشد، روشی عالی برای اطمینان از پیدا شدن تجارت تان توسط افرادی است که خیلی به آن نیاز دارند. این سایتها نه تنها بهترین چیز برای توسعه سایت تان هستند، بلکه گزینه ای ایده ال برای ساخت سایت تان و حضور با لینک سایتتان در این سایتها مزایای فوق العاده ای برای درجه بندی سئوی تان دارد.

لیست چندین جایگاه رایگان که باعث توسعه وب سایت تان می شود را می توانید با جستجوی کلمه “تبلیغات رایگان” در گوگل پیدا کنید.

8-سایتتان را به شبکه های اجتماعی تان لینک کنید.

افزایش درجه بندی سئویتان با لینک به صفحه هات شبکه های اجتماعی تان حفظ میشود . وقتی که فردی اسم تجاری تان در گوگل می بیند، در نتیجه لینک شدن آنها به وب سایت تان در الویت قرار دارد.

اگر شما با استفاده از یکی از قالبهای سایت ساز پوپش یک وب سایت ساخته اید ،احتمالا متوجه شده اید که معمولا نمادهای تصویری شبکه ای اجتماعی قسمتی از طراحی قالب شما هستند. با چک کردن هر کدام مطمئن شوید که این آیکونهای تصویری به صفحه های شبکه های اجتماعی تجارت تان متصل شده است.

 در انتها سئو سایت یک مورد زمان بر است و بر اساس تعداد رقبای شما در موترهای جستجو گر نظیر گوگل زمان دستیابی به هدف کم و زیاد می شود ولی مطمئن باشد با صرف وقت و ایجاد محتوای مناسب به نتیجه مطلوب در مرور زمان خواهید رسید .

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب عنوان نمایید .

                                                                                                                                            باتشکر

                                                                                                                                    سایت ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *