۸ نکته جالب در مورد سئو پوپش

8 نکته درباره سئو در سایت ساز پوپش

آیا به تازگی وب سایت خود را در سایت ساز پوپش راه اندازی کرده اید؟ به شما تبریک می گویم! شما هم اکنون بخشی از جامعه ای رو به رشد افرادی هستید که بازاریابی تجارتشان را تحت کنترل خود دارند. البته ممکن است دیگران شما را با گفتن پیچیدگی های فروش آنلاین و یا حتی مشکلات سرویسی همچون سایت ساز پوپش نا امید کرده باشند. ولی مطمئنیم شما هم مانند ما به این باور دارید که : گاهی افراد تا زمانیکه به آنها نشان ندهید باور نخواهند کرد که می توانند چیز بزرگی بدست آورند.

سایت ساز آنلاین ایده خوبی است
هنگامیکه ما اولین بار در ایران ایده ساخت یک سایت ساز آنلاین با شعار (خودتان سایت بسازید) که به همه امکان ساخت وبسایت های زیبا بدون دانش برنامه نویسی را می دهد ارائه کردیم، برخی گفتند ایده خوبی است ولی ای کاش ممکن بود. ولی حالا بعد از سال ها کار و تلاش و با ارایه خدمات به صدها کاربر تحت پوشش، جایی از شک باقی نیست و هر آنچه هست یقینی است که کاربران رو به افزایش پوپش آن را به خوبی درک کرده اند.

اما مهمترین ویژگی یک سایت سئوی آن برای موتور های جستجو است برای همین همیشه سوال هایی می شنویم از اینکه ، چطور ممکن است سایتی که بدون هیچ دانش برنامه نویس ساخته شده سئوی خوبی داشته باشد؟ و سئوال های دیگری که همراه با نگرانی است. ما در اینجا پاسخ به برخی از نگرانی های شما درباره سئوی سایت های ساخته شده با پوپش را گرد آوردیم.

سئوی خوب برای سایت های پوپش

  1.  وب سایت های پوپش برای سئوخوب نیستند.
    وقتی صحبت از سئو می شود، موتورهای جستجوگر مانند گوگل، بین یک طراح حرفه ایی وب سایت و یا شما تفاوتی قائل نمی شود. در سایت ساز پوپش هر آنچه به راهکارهای فنی سئو مربوط است توسط ما انجام شده و شما کافی است با رعایت چند نکته ساده برای ایجاد محتوا در سایت خود جایگاه مناسبی را به دست آورید. این به این معنی است که اگر گامی در جهت تقویت سئوی وب سایتتان بردارید، شما به اندازه یک وب سایت ساخته شده با کدنویسی ، شانس بزرگی در رتبه بندی صفحه اول نتایج موتور جستجوگر دارید.
  2. محصولات در فروشگاه آنلاین پوپش من با سئو بهینه سازی نشده است.
    خوشحال خواهید شد اگر بدانید فروشگاه ساز پوپش تمامی محصولات شما را در سایت مپ شما قرار میدهد تا جمع آوری اطلاعات محصولات شما توسط موتورهای جستجو بهتر شود.
  3.  URLs & Hashbangs سئو سایت من تاثیر منفی ای دارد.
    این نکته مهم را به خاطر داشته باشید محتوای وب سایتتان از آدرس سایت شما (URL ) شما تاثیر نمی پذیرد. سایت هایی نظیر آمازون را ملاحظه کنید، آدرس های طولانی و حتی بی معنی محصولات آنها هیچ تاثیری بر سئو ندارد.

    آدرس صفحه تاثیری بر سئو ندارد.
  4.  ساختار جاواسکریپتی سایت، به سئوی سایت من صدمه می زند.
    در سایت های ساخته شده با سایت ساز پوپش الگوریتم پیچیده ایی وجود دارد که باعث می شود به سادگی و بدون کدنویسی به شیوه Drag & Drop سایت خود را با آخرین تکنولوژی وب طراحی کنید و در کنار آن ساختار اختصاصی برای موتورهای جستجو ایجاد شده که به آنها در خوانش اطلاعات موجود در هر صفحه از سایت شما کمک می کند. همانطور که می دانید موتورهای جستجوگری مانند گوگل از روبات های کاوشگر برای استخراج اطلاعاتی که برای بالا بردن نتایج سئو لازم است استفاده می کنند.
    ساختار اختصاصی برای سئو در موتورهای جستجو
  5. وب سایت ساخت شده بدون دانش برنامه نویسی من قادر به رقابت با سایت های خیلی پیچیده نیست.
    همان طور که در بالا گفته شد، زمانیکه صحبت از سئو می شود ، موتورهای جستجوگر قادر به گزینش سایت سازهای ایده آل نیستند. بنابراین حتی درصورتی که هیچ دانش برنامه نویسی  در ساخت وب سایت با سایت ساز پوپش ندارید باز هم برای موتورهای جستجو فرصت سایت شما با دیگر سایت ها برابر است.
  6. آیا بلاگ سایت ساز پوپش من برای سئو مناسب است؟
    حتما! در حقیقت یک بلاگ فعال، منبعی عالی برای خلق محتواهای جدید در وب سایت تان و پاداشی بزرگ برای سئو می باشد.
    مطالبی که در بلاگ منتشر می کنید برای سئوی شما مهم و عالیست.
  7.  سایت های پوپش به دلیل اینکه آهسته لود می شوند توسط موتورهای جستجوگر جریمه میشوند.
    کسانی که چنین ادعایی دارند مطمئنا یک بار هم سایت های ساخته شده با پوپش را مرور نکرده اند. ما از همان ابتدا تلاش خود را برای بارگذاری سریع سایت ها معطوف کرده ایم ، تا آنجا که به طور میانگین وب سایت های ساخته شده با سایت ساز پوپش ۲ ثانیه سریعتر از وب سایت هایی که در جاهای دیگر ساخته می شوند، لود خواهد شد.برای نمونه سایت های مشتریان پوپش را از این صفحه ببینید.
    سایت های پوپش سریعتر لود می شوند.
  8. آیا تصاویر سایت من در پوپش تاثیری بر سئو دارد؟
    بله حتما . اگر در حین افزودن تصویر در صفحات سایت ، گالری ، اسلایدر و …. توضیحات مربوط به سئوی آن را تکمیل کنید، تاثیر چشمگیر آن را در سئو خیلی زود خواهید دید . برای آشنایی با سئو تصاویر به راهنمای پوپش مراجعه کنید و بخش های مربوط به تصاویر را مطالعه کنید.

برای ساخت اولین وب سایت خود آماده اید؟ یکی از قالب های رایگان را امتحان کنید و در مدت چند دقیقه تنظیمات سئوی سایت خود را بهینه سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *