۹ قدم برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق

9 قدم برای راه اندازی سایت موفق تجاری

با شروع سال جدید زمان آن رسیده است که تصمیمی جدی در مورد ساخت وب سایت تجاری کوچک و البته موفق خود بگیرید. مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟  ما لیستی فراهم کرده ایم تا شما را در مسیر راه اندازی بهترین سایت تجارت که تا به حال داشته اید کمک کنیم.

۱- انتخاب نام دامنه اختصاصی
داشتن دامنه شخصی به خریداران نشان میدهد که شما در تجارتتان کاملا جدی هستید و آنها هم باید همین طور باشند .

۲- ایجاد یک آدرس ایمیل با دامنه شخصی
از دیگر مزایای داشتن دامنه شخصی، قابلیت داشتن آدرس ایمیلی مانند این : info@mysite.ir می باشد. آیا می خواهید مشتری های شما از آدرس قدیمی ایمیل شما ( یاهو – جی میل – هات میل و… ) چیزی بشنوند ؟ مطمئنا خیر

۳- طراح اختصاصی وب سایت خودتان را جدی بگیرید.
قابلیت طراحی قالب سایت توسط ویرایشگر قالب پوپش از دیگر امکاناتی است که سایت ساز پوپش در اختیار شما قرار میدهد و شما می توانید بدون کد نویسی سایت خود را به صورت اختصاصی و کاملا منطبق با برند تجاری خود بسازید.

۴- سایت خود را به موتورهای جستجو معرفی کنید.
آیا میخواهید وب سایت شما نیز در نتایج جستجوی موتورهای جستجو نظیر google , bing , yahoo ,… نمایش داده شود؟ به موتورهای جستجو بگویید وجود دارید.

۵- اضافه کردن عنوان و توضیحات مربوط به صفحه ها 
طبق اطلاعاتی نظیر ( عنوان و توضیحات ) که شما برای هر صفحه مشخص می کنید به موتورهای جستجوگر می گویید که سایت شما را چگونه سازماندهی کنند. این اطلاعات در نتایج موتورهایی جستجو برای بازدید کنندگان نمایش داده می شود.

۶- لیستی از سایتهای تبلیغاتی تهیه کنید.
افرادی که کالا و یا خدمات شما را نیاز دارند معمولا از چه سایت هایی بازدید می کنند ، این سایت ها را بیابید و تبلیغات خود را در آن ها به نمایش بگذارید. سایتهای مانند ”دیوار“ و ”شیپور“ برای تجارتهای کوچک  بسیار مهم می باشند و کم هزینه بشمار می آیند.

۷- سایت خود را معرفی کنید.
این که نام سایت شما و لینک آن چقدر توسط افراد دیگر در وب منتشر شده بسیار مهم است. برای شروع ساخت اعتبار آنلاین خود از خانواده ، دوستان و مشترهای قدیمی کمک بگیرید .

۸- در شبکه های اجتماعی، صفحه اختصاصی برای تجارت خود ایجاد کنید.
صفحه در شبکه های اجتماعی ایجاد و در وبسایتتان لینک آنها را قرار دهید. نمیتوان گفت که چقدر شبکه های اجتماعی می تواند برای تجارتهای کوچک مهم باشد . در نتیجه مشتری های شما می توانند حتی زمانیکه در سایت نیستند از راههای مختلف با شما در ارتباط باشند .

۹- سایت خود را به روز و زنده نگه دارید.
یکی از مهمترین چیزهای که می توانید برای حرفه ای به نظر رسیدن سایت خود انجام دهید این است که تمام متنها و جزئیات را کاملا به روز نگه دارید. اینکه خریداران از سایت شما بازدید کنند و اطلاعات قدیمی را ببینند، اصلا جالب نیست. همچنین، الگوریتم گوگل در رتبه بندی نتایج جستجوی خود، به این که یک سایت به صورت مرتب به روز رسانی میشود توجه می کند.

شما هم می توانید با صرف زمان اندکی در روز ، یک وب سایت موفق در سال ۱۳۹۴ داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *