بروز رسانی در سرویس بلاگ

بروزز رسانی در سرویس بلاگ سایت ساز پوپش

در بروز رسانی اخیر تغییراتی در سرویس بلاگ سایت ساز  پوپش انجام شد که علاوه بر رفع برخی اشکالات ، امکانات جدیدی نیز به این سرویس افزوده شد تا با ایجاد سرویسی پایدارتر و امکانات بیشتر، سهولت کار را برای مدیران سایت ها و بازدیدکنندگان سایت آنها فراهم نماید.

برخی از امکانات و تغییرات جدید در سرویس بلاگ سایت ساز پوپش در زیر ذکر شده:

  • افزوده شدن نظرات : کاربران بلاگ شما می توانند نظراتشان  را برای هر مطلب در زیر آن برای شما و دیگر مخاطبانتان ارسال نمایند.
  • RSS : کاربران شما می توانند فید مطالب بلاگ شما را از طریق  RSS دریافت کنند. همچنین شما می توانید  با استفاده از سرویس های آنلاین ارسال خبرنامه ( مانند Mailchimp ) اقدام به ارسال خبرنامه خودکار برای مطالب جدید بلاگ خود نمایید.
  • استایل متفاوت برای صفحه مطلب : حالا شما می توانید استایل متفاوتی را برای برای صفحه نمایش کامل مطالب خود نسبت به صفحه لیست مطالب طراحی کنید . همچنین شما می توانید استایل نظرات را از همین طریق به شکل دلخواه خود طراحی نمایید.
  • Pop up تصاویر بلاگ : کاربران بلاگ شما با کلیک بر روی هر تصویر می توانند آن تصویر را در ابعاد اصلی و در پنجره Pop up مشاهده کنند.
  • رفع مشکلات بلاگ: طی هفته هایی که از آغاز کار سرویس بلاگ سایت ساز پوپش می گذرد تیم فنی پوپش نیز به طور مداوم این سرویس را بررسی و اقدام به رفع مشکلات موجود در آن نموده که در این بروز رسانی این مشکلات مرتفع گردیده.

امیدواریم شما هم به سادگی بتوانید سایت خود را با سایت ساز پوپش بسازید.

2 thoughts on “بروز رسانی در سرویس بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *