انتخاب فروشگاه ساز ، قدم اول کسب و کار اینترنتی

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش | چطور یک فروشگاه آنلاین بسازیم ؟

وقتی صحبت از راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه اینترنتی می شود، انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب که نیازهای شما را برآورده کند، اهمیت پیدا خواهد کرد. فروشگاه سازی که علاوه بر امکانات لازم برای فروش آنلاین ، ظاهری زیبا ، جذاب و حرفه ایی داشته، کار با آن ساده باشد و در عین حال هزینه راه اندازی آن نیز مناسب باشد.

از کجا باید شروع کنم ؟
برای این که فروشگاه ساز شما علاوه بر ویژگی های یاد شده ، استاندارد های لازم برای فروش آنلاین را داشته باشد می توانید طراحی و اجرای آن را به طراحان و شرکت های طراحی سایت بسپارید، اما طبیعتا باید زمان و هزینه بیشتری برای ساخت فروشگاه خود صرف کنید و از طرفی شما هنوز نیاز به نیروی متخصص برای نگهداری و بهبود سایت طراحی شده و پشتیبانی های لازم برای مدیریت هاست خواهید داشت که این امر معمولا برای کسب و کارهای بزرگ و یا فروشگاه های اینترنتی که نیروهای تخصصی در این زمینه دارند مقرون به صرفه خواهد بود نه برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند و یا شرکتهای کوچک اما در این میان سرویس های دیگری نیز وجود دارند که تمام صاحبان کسب و کار با هر میزان بودجه را به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به حضور در بازار فروش اینترنتی می کنند.
این فروشگاه سازها اغلب به دلیل بهرمندی از نیرو های متخصص و استفاده از تکنولوژی های روز ، نرم افزار های تولید کرده اند که کاربر را قادر می سازد تا فروش اینترنتی خدمات و محصولات خود را تنها در چند ساعت آغاز نمایند.از دیگر ویژگی این سرویس ها کیفیت و امنیت مطلوب خدمات پس از فروش و پشتیبانی آنهاست که فروشگاه آنلاین شما را تضمین می کنند.

آیا فروشگاه ساز های آنلاین پاسخگوی نیازهای یک کسب و کار اینترنتی هست؟
سرویسهای فراوانی این خدمات را به کاربران خود ارائه میدهند . Shopify یکی از مثال های خوب در این زمینه است.اما مثل تمام نمونه های خارجی ، این سرویس نیز در ایران محدودیت های فراوانی برای راه اندازی فروشگاه دارد، عدم پشتیبانی از زبان فارسی و درگاه های پرداخت بانک ها و روشهای ارسال مرسولات از این دست هستند. اما طی سالهای گذشته سرویس های فارسی زبان راه حل های مناسبی برای این مشکلات اندیشیده اند. از جمله این سرویس ها ، فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش است که دو سال گذشته با ارائه خدمات به صدها کاربر خود به آنها کمک کرده تا کسب و کار اینترنتی را در کمتر از یک ساعت آغاز کرده و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند.
فروشگاه ساز و سایت ساز پوپش خدمات متعددی را در یک بسته کامل با هزینه بسیار پایین به کاربران خود ارایه داده که تمام نیازهای یک کسب و کار واقعی را پاسخ می دهد .تمام این امکانات از جمله مدیریت سفارشات ، حسابداری ،انبارداری ، مدیریت نظرات کاربران ، پنل پیامک پیشرفته با امکان ایجاد مسابقه و نظر سنجی ، ایمیل با نام اختصاصی، پشتیبانی از تمامی بانک های عضو سیستم شاپرک و امکانات فراوان دیگر که نه تنها کار با فروشگاه را برای مدیران آن ساده کرده ، بلکه فرآیند سفارش برای خریداران محصولات آنها نیز بسیار ساده و سریعتر شده.
افزودن محصول و کالا و آثار متعدد ، نمایش تصاویر هر محصولات ، توضیحات و جزییات برای هر یک از آنها، امکان فروش تخفیف دار و ….. امکانات دیگری است که مانند تمامی فروشگاه سازه های دیگر ، در پوپش نیز با رابط کاربری بهتری در اختیار فروشندگان قرار داده شده تا در ارائه محصولات و خدماتشان به بازدید کنندگان و خریداران شان موثرتر عمل نمایند.
البته وجود سیستم فروش محصولات دانلودی در پوپش ، کاربران را قادر می سازد بدون هیچ دردسری کتاب ها و جزوات الکترونیک، نرم افزار ها ، عکس ، فیلم و هر فایلی دیگری را برای فروش در اختیار مشتریان خود قرار داده و بفروشند.

اما آنچه فروشگاه ساز پوپش را با دیگر سرویس های موجود متفاوت می سازد ویرایشگر قالب پیشرفته آن است که ، مدیران فروشگاه ها اینترنتی را قادر می سازد حتی بدون داشتن هیچ دانش برنامه نویسی قالب فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و کاملا مطابق با نیاز ها و سلیقه خود و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ایی بسازند. با این ویژگی، دیگر شما تنها بر روی فروش خود تمرکز می کنید و نگران تغییرات احتمالی که نیاز است هر زمان در سایت ایجاد کنید نباشید، این کار فقط در چند دقیقه و از طریق ویرایشگر قالب امکان پذیر می باشد.

تمامی این سرویس ها در اختیار کاربران قرار گرفته اند تا نیاز های کاربران را مرتفع سازند . قبل از هر چیز شما باید دقیقا درباره کسب و کار اینترنتی خود ، نوع محصول ، مشتریان ، بازار هدف و …. فکر کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام سرویس برای شما بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *