۶ روش که به وب سایت تان اعتبار می بخشد.

6راه برای افزایش اعتبار سایت

به طور میانگین کمتر از چند ثانیه برای افراد لازم است تصمیم بگیرند آیا می خواهند در وب سایت شما بمانند یا خیر. با بررسی همین مورد میتوان میزان موفقیت در فروش و یا از دست دادن مشتریانتان را نتیجه گرفت.

قسمتی از این تصمیم بر اساس آن است که آیا به نظر بازدید کنندگان سایت شما از اعتبار کافی برخوردار هست یا خیر؟

همین موضوع  دلیل نوشتن این مطلب می باشد . ما مهمترین راههایی را که موجب قابل اعتمادتر شدن وب سایت تان می شود را نوشته ایم و شما با در نظر گرفتن آنها می توانید خیلی زود این حس اعتماد را در کسب و کار خود  ایجاد کنید.

چرا اعتبار یک وب سایت مهم است؟

با وجود صفحات فیشینگ ( صفحات جعلی از یک سایت معتبر ) ، نرم افزارهای مخرب یا حتی خدمات پس از فروش ضعیف، افراد در کلیک کردن  نسبت به قبل احتیاط بیشتری دارند.
و چون شما در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید جایی که مشتریان اطلاعات بانکی خود را وارد می کنند باید مراقب نحوه معرفی خود و خدمات و کالاهایتان در فروشگاه آنلاین و  وب سایت کسب و کار خود باشید.
خوشبختانه اگر از درگاه امن بانک استفاده کنید نیازی نیست نگرانی درباره امنیت داشته باشید ولی هنوز مسیری که مشتری را به درگاه بانک متصل می کند از وبسایت شما می گذرد و این امر بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
اما چه چیزی باعث می شود مشتری به سایت یا فروشگاه شما اعتماد کند و خرید آنلاین خود را از طریق آن انجام دهد. طبق تحقیقی که توسط یک گروه در UXMag انجام شد،عواملی که از نظر مشتری باعث اعتبار سایت تان می شود مورد بررسی قرار گرفته است.

ما بعضی از این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم.
اعتبار یک سایت و فروشگاه آنلاین زمانی برای مشتری شکل می گیرد که ثابت کند تمام فعالیتهایش قانونی است و همیشه به مشتریان خود توجه خواهد داشت و آنها را پشتیبانی می کند.
آیا کالاهای ارائه شده ویژگی هایی را که اعلام کرده دارند. مشتری به خاطر همان ویژگی های نمایش داده شده محصول را می خرد. هر کالا یا خدماتی کیفیتی دارد. مردم می خواهند حس خوبی راجع به انتخاب خود داشته باشند همه ما می خواهیم اطمینان داشته باشیم که لوازم دیجیتالی مان که مسلما اطلاعات مهمی را در خود حفظ می کنند باید محصولات باکیفیتی باشند.

با این اوصاف برخی از راه کارهایی که موجب اعتبار سایت شما می شود در زیر  بررسی کنیم.

 

۱-داشتن یک طراحی قوی تفاوتی بزرگ را ایجاد می کند.
به این فکر کنید که دوست دارید وقتی در خیابان قدم می زنید ،به رستورانی بروید و غذای خوبی میل کنید.آیا به رستورانی با پنجره های شکسته و چراغ های خراب می روید؟ و یا به رستورانی شیک و زیبا با پنجره های باز ،چراغ هایی با طراحی های جالب و نورانی؟ قطعا دومی را انتخاب می کنید. پس شما هم باید چنین قواعدی را در فروشگاه آنلاین خود و یا و بسایت تان رعایت کنید.

در عصر حاضر ،هیچ بهانه و دلیلی وجود ندارد که شما این ویژگی های خوب را نداشته و یا طراحی ای ضعیفی ارائه بدهید.
منابع زیادی وجود دارد که شما می توانید از انها برای هر چه بهتر شدن سایت تان استفاده کنید تا مردم از سایت شما دیدن و یا حتی خرید کنند.
در اینجا راه های سریع در مورد چگونگی طراحی به منظور جلب اعتماد ،وجود دارد:

  • مطمئن شوید که وب سایت تان گرامر ضعیفی نداشته باشد.
  • از تصاویر رنگ و رو رفته  استفاده نکنید.
  • ترکیب ساده وب سایت تان را حفظ کنید.

توجه: در حال حاضر حتی نیاز به داشتن سرمایه زیاد برای داشتن یک سایت با ویژگی های فوق نیست خود شما هم می توانید این کار را انجام دهید. سایت ساز پوپش نیاز شما به یک طراح حرفه ایی را برطرف کرده و حالا خودتان می توانید با سلیقه خود بدون نوشتن یک خط کد سایت یا فروشگاه تان را طراحی کنید.

 

۲– توصیه های شخصی در مورد وب سایت تان را اضافه کنید.
آیا تا به حال شده از یک خرده فروشی و یا حتی یک فروشگاه آنلانی بازدید کنید و حس خوبی داشته باشید که الان در مکان مناسبی قرار گرفته اید. شاید هنوز هیچ صحبتی نکرده باشید اما تمام شواهد موجود در آن به شما می گوید اینجا همه چیز مرتب است و کسانی که پشت این کار هستند به مشتریان خود و برندشان و حتی محصولاتی که ارایه داده اند اهمیت می دهند.
این حس اطمینان ممکن است به دلیل وجود یک پیام قانع کننده در سایت و یا صفحه فروشگاه آنلاین آنها و یا مطلبی که درباره ایشان خوانده اید باشد.
برای یک فروشگاه انلاین ممکن است یک پیام قدرتمند روی صفحه اول وب سایت تان ،همه چیز را در بر گیرد. یا در مورد صفحه ای با تصاویر کارمندانتان و معرفی نمایندگی هایتان نیز ایده ای خوب است. سعی کنید صفحه محصولات تان را هم مشمول تصاویری از افراد واقعی که محصولات تان را مصرف کرده اند باشد.

 

۳-مطمئن شوید که وب سایت تان به روز است.
علاوه بر این که موارد فنی نظیراستفاده از هاست مناسب با آپ تایم بالا و طراحی و کدنویسی مناسب برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات را در همان ابتدا در نظر می گیرید به یاد داشته باشید  موارد دیگری نیز هستند که سلامت فروشگاه آنلاین یا سایت شما را تضمین می کنند. تمامی این موارد توسط گروه فنی سایت ساز پوپش پشتیبانی و شما نگرانی از این بابت نخواهید اشت .
مطمئن شوید که همه اطلاعات داخل وب سایت تان از جمله نحوه ارسال سفارشات،  اطلاعات تماس، جزییات محصولات و سایر موارد همگی به روز هستند. زمانی را برای بررسی توضیحات محصول و حتی مطالب قدیمی بلاگ خود اختصاص دهید ،و مطمئن شوید که در آنها مواردی وجود نداشته باشد تا مشترییان را گمراه کند.

 

۴– از نشانه ها و علایم  امنیتی در سایت و فروشگاه آنلاین استفاده کنید.
امروز بیشتر از هر زمان دیگری خریداران نگران حریم خصوصی به خصوص در فضای آنلاین هستند. پس این بسیار مهم است که در اولین نگاه به مشتریان خود نشان دهید سایت شما امن است . یکی از مهمترین راه ها، دریافت و نمایش نماد اعتماد در فروشگاه آنلاین است. شما به سادگی می توانید برای دریافت نماد اعتماد سایت و فروشگاه خود اقدام کنید برای این کار لازم است برخی نکات فنی را در هنگام راه اندازی سایت خود رعایت کنید . البته اگر با فروشگاه ساز پوپش سایت خود را ساخته اید می توانید از این مرحله عبور کنید چون تمام موارد فنی مربوط دریافت نماد اعتماد الکترونیک توسط سایت ساز پوپش در نظر گرفته شده و شما فقط کافیست محصولات خود را در فروشگاه تان اضافه کرده و درخواست دریافت نماد اعتماد را به سایت enamad.ir ارسال کنید.

 

۵-نشان دهید که فعالیت تان به روز است.
یک از مواردی که  معمولا باید انجام دهید بررسی نحوه حضور یک فروشگاه در اجتماع و شبکه های اجتماعی و چگونگی فعالیت شان در گروه  خود می باشد.
اگر آنها هیچ پاسخی به نظرات، اشتراک گذاری یا لایک های دیگران نداشته اند چطور می توانید مطمئن باشید که فروشگاه ایشان به فعالیت خود ادامه میدهد؟ آیا ممکن است که هزینه را دریافت کرده و فراموش کنند که سفارش من را ارسال نمایند؟
نشان دادن توجه و تعهدتان به مشتری هایتان امری مهم است. حال چه این از راه پاسخ به توییت ها در توییتر یا با انتشار تصویر محصولات در اینستاگرام و یا پاسخ به نظرات آنها در سایت خودتان باشد .
داشتن یک بلاگ انلاین برای فروشگاه تان راه خوبی برای حفظ مشتری ها و بازدیدکننده هایتان می باشد و مشتری ها در مورد چیزی که در تجارت تان رخ می دهد همیشه با خبر هستند.
نباید فقط به گنجاندن اطلاعات در توییتر و اینستاگرام اکتفا کنید، می توانید عکسهای جالبی از محصولات و یا خصوصیات برتری که در محصولات شما وجود دارد را قرار دهید. این کار به سادگی باعث می شود تا مشتریان شما احساس کنند شما نسبت به کار و فعالیتهای خود شفاف و صادق هستید. همچنین می توانید با استفاده از اسکریپت های موجود خوراک صفحه های اجتماعی خود نظیر توییتر ، فیسبوک، اینستاگرام و …. را به صفحه اول سایت و یا فروشگاه آنلاین خود اضافه نمایید. شما همچنین می توانید لینک صفحات اجتماعی خود را در سایت قرار دهید.

 

۶-راه های اسان تماس افراد با شما
هیچ چیز ناامیدکننده تر از این نیست که برای تماس با یک شرکت تلاش کنید ولی موفق نشوید. اگر تجارتی قابل اعتماد دارید ، پس چرا برای بازدید کننده و مشتری هایتان تماس با شما مشکل است؟
با استفاده از یک فرم ساده تماس در وب سایت تان ،کاری فوق العاده برای خودتان انجام داده اید. حتی بهتر است  اگر دارای تجارتی حقوقی هستید آدرس دفترکارتان را در اختیار بازدیدکننده های سایت خود قرار دهید.
خوب است که بازدیدکننده ها برای ارتباط با شما ،شماره تلفن داشته باشند. مشتری ها انتظار دارند که هر زمانی که بخواهند بتوانند به شما دسترسی داشته باشند، با استفاده از چت آنلاین و رسانه های اجتماعی،یا تلفن.از این موارد برای اعتماد سازی در وب سایت و تجارت تان استفاده کنید.
برای مشتری ها روش ساده ای به منظور صحبت با شخصی در شرکت تان فراهم کنید و خواهید دید که اعتماد خود به وجود خواهد آمد.

نتیجه
حالا که به برخی از روش های اعتمادساز در وب سایت تان آشنا شدید ، زمان آن رسیده که شروع به اجرای بعضی از این راهنمایی ها بکنید.
اگر از این پست راضی بودید لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

 

2 thoughts on “۶ روش که به وب سایت تان اعتبار می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *