آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و نکات کلیدی مربوط به آن

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و نکات کلیدی مربوط به آن

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یکی از بهترین و جدید ترین راه ها برای افزایش و کسب درآمد در زمینه ی کسب و کار های فروشگاهی می باشد. از آنجایی که امروزه تجارت به صورت الکترونیک در جامعه رواج پیدا کرده است، اکثر افرادی که به دنبال جذب مشتریان بیشتری می باشند، می خواهند از تکنولوژی های به دست آمده استفاده کنند و به کسب و کار خود رونق ببخشند؛ از همین رو آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی طرفدران زیادی پیدا کرده است.

از طرفی این سبک از تجارت نه تنها برای تاجران بلکه برای برنامه نویسان نیز سود هایی داشته است زیرا متخصصان در زمینه برنامه نویسی می توانند به سادگی از آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی استفاده کنند و از این طریق  طراحی را به صورت حرفه ای و خاص انجام دهند و درآمد بیشتری کسب کنند.

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می تواند در حرفه ای تر شدن کد نویسان کمک زیادی کند زیرا افراد متخصص در همه ی شاخه های مرتبط با تخصصشان سر رشته دارند؛ پس شما نیز می توانید قبل از شروع ساخت اپلیکیشن با فراگرفتن آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و یادگیری نکات تاثیر گذار در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، بهترین و پرکاربردترین اپلیکیشن را برای مشتریان خود طراحی کنید.

ما در آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی سعی کرده ایم نکات کلیدی در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و یا آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای را برای شما بیان کنیم تا بتوانید در کمترین زمان با به کاربردن نکات بیان شده در ضمن آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بهترین ها را مطابق با خواسته ی مشتریانتان طراحی و کدنویسی کنید.

اطلاعات مفیدی که قبل از آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی باید بدانید

در زمان آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به این نکته توجه داشته باشید که ساخت اپلیکیشن فروشگاهی همانند ساخت دیگر اپلیکیشن ها به دو قسمت سمت کاربر و سمت سرور تقسیم می شود؛ منظور از طراحی سمت کاربر قسمت ظاهری اپلیکیشن می باشد که کاربر آن را مشاهده می کند و شما می بایست آن را مطابق خواسته و سلیقه مشتری طراحی کنید.

برای مثال اکثر افراد برای تبلیغات و یا معرفی برند خود از رنگهای خاصی استفاده می کنند تا افراد با مشاهده ی رنگ ها آنها را به یاد بیاورند، پس در طراحی اپلیکیشن آنها نیز می بایست از رنگ های خاص هر برند استفاده کرد.

طراحی سمت سرور رفت و آمد اطلاعات به سرور را انجام می دهد که می توان گفت مهم ترین قسمت در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می باشد زیرا در صورت کدنویسی اشتباه کل عملکرد اپلیکیشن مختل می شود و در واقع اپلیکیشن کارآیی نخواهد داشت؛ البته قبل از طراحی سمت سرور حتما باید سیستم عامل مورد نظر مشتری را در نظر گرفت.

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی متناسب با سیستم عامل ها داده می شود؛ امروزه اکثر افراد با سیستم عامل های اندروید و ios کار می کنند، بنابراین در قدم اول باید نوع سیستم عامل مطرح شود زیرا آموزش ساخت اپلیکیشن  ios متفاوت از آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید می باشد و دستورالعمل ها و زبان های متفاوتی دارد.

اگر شما از آن دسته افرادی می باشید که می خواهید برای کسب و کار خود اپلیکیشن خاص و حرفه ای خود را بسازید باید ابتدا در کلاس آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی شرکت کنید و زبان های مورد نیازی برای ساخت اپلیکیشن اندروید و یا ios را یاد بگیرید که این کار ممکن است باعث طولانی شدن زمان ساخت اپلیکیشن شما شود.

اگر در زمینه طراحی اپلیکیشن تجربه ای دارید و با زبان های مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن آشنا هستید می بایست با در نظر گرفتن سیستم عامل مناسب، نکات مهم در آموزش ساخت اپلیکیشن آندروید برای سایت را یاد بگیرید و با در نظر گرفتن شرایط و هدف مشتری از ساخت اپلیکیشن، در کمترین زمان اپلیکیشن را مطابق با خواسته و سلیقه مشتری طراحی کنید.

آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی شامل چه نکات کلیدی می باشد؟

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید حرفه ای بدون برنامه نویسی که در زیر آمده است شامل نکات بسیار مهمی می باشد که اگر می خواهید یک اپلیکیشن فروشگاهی پرکاربرد و کاربر پسند طراحی کنید می بایست این نکات را در طراحی خود به کار ببرید. نکاتی را که مطرح شده اند نکاتی هستند که مختص یک زبان نیست و اصول اصلی در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی در هر زبانی می باشند.

ما برای حرفه ای تر شدن اپلیکیشن شما تعدادی از این نکات را مطرح کرده ایم:

  • اپلیکیشن فروشگاهی خوب و حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که بتوان به سادگی به وب سایت و یا صفحات اجتماعی فروشگاه وصل شود.
  • در اپلیکیشن مناسب می بایست قسمتی را در نظر گرفت که فردی به عنوان ادمین بتواند وارد شود و تغییرات لازمه را بر روی اطلاعات وارد شده اعمال کند؛ این تغییرات می تواند همانند قرار دادن تخفیفات بر روی اجناس باشد.
  • امنیت هنگام خرید مسئله ی بسیار مهمی می باشد بدین معنی که اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که زمینه ی خرید امن را برای کاربران ایجاد کند تا کاربران بتوانند با اطمینان کامل اطلاعات کارت های بانکی خود را وارد کنند.
  • اپلیکیشن فروشگاهی می بایست به گونه ای طراحی شده باشد که تاییدیه های لازمه و یا تخفیفات اعمال شده را به کمک پیام برای مشتریان خود ارسال کند و آنها را از تخفیفات و یا اجناس جدید مطلع کند تا باعث جذب مشتری و همچنین بالا رفتن میزان فروش فروشگاه شود.
  • قرار دادن قسمتی برای اعلام موجودی فروشگاه می تواند هم به مدیریت اجناس به ادمین کمک کند و هم می تواند تصمیم گیری را هنگام خرید برای مشتریان آسان کند.
  • ثبت اطلاعات مشتری و قرار دادن پاداش هایی برای ترغیب مشتری به خرید می تواند باعث بالا رفتن محبوبیت و شناخته شدن برند نزد مشتریان شود.
  • قرار دادن قسمتی به عنوان لیست علاقه مندی ها می تواند باعث شود مشتریان به صورت مداوم به اپلیکیشن سر بزنند و از محصولات جدید شما دیدن کنند.
  • یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام طراحی باید مد نظر داشت کار کردن آسان با اپلیکیشن می باشد به همین منظور شما می توانید با قرار دادن دسته بندی های محصولات به بالا رفتن سرعت کاربران در یافتن محصولات مورد نیازشان کمک کنید و باعث شوید که کار کردن با اپلیکیشن فروشگاهی برای کاربران آسان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *