برنامه خرید اینترنتی برای اندروید و دلایل بسیار مهم استفاده از آن

برنامه خرید اینترنتی برای اندروید و دلایل بسیار مهم استفاده از آن

آیا شما اطلاعاتی درباره برنامه خرید اینترنتی برای اندروید دارید؟ آیا از برنامه خرید اینترنتی برای اندروید استفاده می کنید؟ آیا از استفاده برنامه خرید اینترنتی برای اندروید رضایت دارید؟ ما در این قسمت می خواهیم به سوالات مطرح شده در قسمت بالا پاسخ دهیم. مطمئناً شما نیز بارها با این مشکل روبرو شده اید که نیازمند خرید کالا یا خدمتی بوده اید اما به دلایل مختلفی از جمله ترافیک شهری، آلودگی هوا، تعطیلات و یا دوری راه نتوانسته اید آن را انجام دهید.

تا قبل از به وجود آمدن برنامه های خرید موبایلی یکی از بهترین راه ها برای انجام خریدهای اینترنتی توسط کامپیوتر و از طریق سایت های خرید اینترنتی بود اما این وب سایت ها نیز مشکلات خاص خود را داشتند. مثلاً این که همه دسترسی به کامپیوتر شخصی نداشتند و حتی گاهی بعضی افراد دانش لازم برای این کار را نیز نداشتند و مجبور بودند برای یک خرید ساده به کافی نت ها و افراد مطلع مراجعه کنند که این هم خود معضلی عجیب بود.

پس از مدتی که از پیشرفته تر شدن موبایل ها گذشت و سیستم های هوشمندی چون اندروید به بازار راه پیدا کردند، برنامه نویسان این مقوله بر آن شدند تا راهی ساده تر از طریق موبایل پیدا کنند تا هم فراگیرتر باشد و هم راحت تر تا همه بتوانند از این امکانات استفاده کنند و بدین ترتیب بود که ایده اپلیکیشن فروشگاهی برای اندروید مطرح و طراحی و نهایتاً تولید شد.

برنامه خرید اینترنتی برای اندروید

از آنجایی که فروش و عرضه موبایل های اندرویدی در همه جا به سرعت فراگیر شد و همه اقشار تمایل به داشتن این موبایل ها پیدا کردند، ضرورت برنامه ای فارسی اندروید هم بیش تر شد و تمامی وب سایت های مطرح در زمینه فروش و خدمات به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید روی آوردند. در ابتدا این برنامه فروشگاه اینترنتی بیش تر یک نمایشگاه بودند تا شرکت ها به واسطه آن ها محصولات خود را معرفی کنند و مشتری باید به روش کمی سنتی تر خرید خود را انجام می داد.

برای مثال شما یک برنامه خرید اینترنتی برای اندروید را نصب می کردید، محصول را انتخاب می کردید و سپس مجبور بودید تا از طریق درگاه های فیزیکی بانکی پول را به حساب شرکتی واریز کنید و آن ها نیز پس از انجام عملیات تاییدیه که گاهاً نیز طولانی بودند محصول را به دست شما می رساندند. اما پس از مدتی با پیشرفته تر شدن امکانات بانکی در این زمینه شاهد خریدهای مستقیم از درگاه های متصل به اپلیکیشن خرید اینترنتی برای اندروید بودیم که هم باعث سریع تر شدن معاملات مرتبط بود و هم تراکنش مطمئن تری را باعث می شد.

چرا برنامه خرید اینترنتی برای اندروید ؟

این نرم افزارها معمولاً به این صورت عمل می کنند که شما ابتدا برنامه خرید اینترنتی برای اندروید را دانلود و سپس بر روی گوشی موبایل خود نصب می کنید، سپس توسط شماره موبایل خود ثبت نام کرده و کد تایید برنامه را دریافت می کنید تا نرم افزار از وجود شما مطمئن شود. سپس کافی است به برنامه وارد شده پس از انجام مراحلی کوتاه و ساده کالا و محصولات خود را انتخاب کنید و در انتها نیز با ثبت آدرس و پرداخت از همان درگاه به کالا و محصولاتی که مورد نظر داشته اید دست یابید.

تمام این مراحل فقط چند دقیقه وقت شما را می گیرد که البته در دفعات بعدی خرید از آن برنامه تعدادی از این مراحل حذف شده و حتی سرعت خرید نیز بیش تر می شود.

در اپلیکیشن سازهای آنلاین ساخت برنامه خرید اینترنتی برای اندروید موجود در بازار، امکانات فوق العاده خوبی نیز به کار گرفته شده است. از آن جمله می توان به فیلترهای دقیقی که شما را دقیقاً به محصول مورد نظر می رساند نام برد. برای مثال وقتی برای خرید یک لباس اقدام می کنید می توانید از فیلترهایی مثل رنگ لباس، سایز، جنس، و یا حتی محدوده قیمتی کالا استفاده کنید و سریعاً محصول خود را بیابید.

بازار ۲۴ ساعته با برنامه خرید اینترنتی برای اندروید

در بازار بزرگ خرید اینترنتی زمان واقعاً نقش خود را از دست داده است به این شکل شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید سفارش های خود را در وب سایت ها ثبت کنید سپس در برنامه ساعت و تاریخی که برای شما مهم است تا کالا را دریافت کنید را انتخاب کنید پس از آن به سرعت توسط تیم های پشتیبانی این برنامه ها مورد حمایت قرار گیرد. در تمام مراحل خرید با راهنمایی های موثر کارشناسان آن برنامه به خرید مطلوب خود دست یابید.

امکانی که تقریباً در هیچ یک از روش های بازار سنتی امکان پذیر نبودند. تصور کنید برای خرید یک کالا باید مسافت زیادی را بین بازارهای سنتی طی می کردید و قیمت ها و اجناس مختلفی را مقایسه می کردید تا شاید بتوانید پس از مدتی طولانی و خسته کننده به کالای مورد علاقه خود چه از لحاظ کیفیت، رنگ، مدل و هم از لحاظ قیمت مناسب به نتیجه برسید.

امنیت خرید در برنامه خرید اینترنتی برای اندروید

همانطور که خرید از برنامه های اینترنتی راحتی و سهولت انجام کار را به دنبال دارد بحث امنیت در خریدها را هم باید در نظر گرفت. اول از همه برنامه ها از منابع معتبر دانلود کنید. مارکت های اندرویدی مانند بازار یا گوگل پلی که در تمام گوشی های اندرویدی نیز یافت می شود، زیرا این برنامه از بابت وجود ویروس ها و بدافزارها اسکن شده و ایمن می باشد.

مرحله بعد و اصلی مرحله پرداخت در برنامه هاست. در این مرحله پس از شروع به فرایند پرداخت به سایت های معتبر بانکی فرستاده می شوید که در این مرحله باید به اصالت سایت دقت کنید، مواردی مانند داشتن HTTPS در ابتدای آدرس سایت و یا وجود آیکون کوچک قفل در قسمت سمت چپ آدرس سایت می باشد.

وسعت وجود برنامه فروشگاه اینترنتی اندروید باعث شده است تا در فضای رقابتی کسب و کارها امکان انتخاب برای کاربران افزایش پیدا کند که این نیز از محاسن این روش خرید می باشد. در این حالت رقابتی می توان به تخفیف های بیش تر و بهتر و همچنین کیفیت های بهتری در مورد محصولات اشاره کرد. وب سایت های معتبری مانند دیجی کالا که برای تامین کالاهای با کیفیت همیشه در حال آزمایش و بررسی کالاهای موجود در بازار هستند و با توضیحات کاملی که در مورد هر کالا ارائه می کنند کمک زیادی در انتخاب کالای مورد نیاز به مشتریان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *