معرفی مارکت اندروید برای انتشار اپلیکیشن فروشگاهی

معرفی مارکت اندروید برای انتشار اپلیکیشن فروشگاهی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

کمتر کسب و کاری وجود دارد که دارای آینده نگری و برنامه نویسی باشد و اهمیت ورود به تجارت الکترونیک را نادیده بگیرد. قطعا برای ورود به تجارت الکترونیک داشتن دو پلتفرم وبسایت و اپلیکیشن موبایل لازم می باشد. موبایل ها هوشمند موجود در بازار اکثرا دارای سیستم عامل های آی او اس و اندروید هستند. البته در میان این دو نیز اندروید سهم بسیار بیشتری را دارد. پس عقلا باید اولویت در طراحی اپلیکیشن اندروید باشد. اما هر اپلیکیشنی نیز به کار نمی آید. در حقیقت باید اپلیکیشن ها برای داشتن مخاطب و دیده شدن، در مارکت های معتبر داخلی و خارجی تایید شوند. بدین منظور باید استانداردهای لازم را دارا باشند. از این رو توصیه می کنیم اپلیکیشن خود را با سیستم اپلیکیشن ساز پوپش بسازید که دارای استانداردهای لازم باشد. در ادامه بیشتر به معرفی مارکت های اندروید جهت انتشار اپلیکیشن فروشگاهی (ایرانی و خارجی) می پردازیم.

معروف ترین مارکت های اندرویدی ایرانی

مارکت گوگل پلی تنها راه نصب اپلیکیشن روی دستگاه‌های اندرویدی شما نیست. برخلاف iOS، که کاربر مجبور است اپلیکیشن‌های مورد نیازش را تنها از طریق اپ استور دریافت کند، اندروید این آزادی را به کاربران می‌ دهد تا اپلیکیشن ‌های مورد نظرشان را از طریق کامپیوتر یا مارکت ‌های مستقل روی دستگاه‌های اندرویدی نصب کنند. مارکت های اندروید معروف ایرانی را در این قسمت معرفی می کنیم.

مارکت کافه بازار

بدون شک معروف ترین مارکت اندروید ایرانی کافه بازار است که در آن بیش از هر چیز اپلیکیشن‌ های ایرانی و فارسی به چشم می‌خورد که توسعه ‌دهندگان کشورمان ساخته ‌اند. در این مارکت اگر چه می‌توان اپلیکیشن‌ های فارسی رایگان بسیاری پیدا کرد، اپلیکیشن ‌های پولی متعدد نیز وجود دارند که به‌ راحتی می ‌توان آنها را به‌ صورت ریالی خریده و استفاده کنید. امکان خرید کردن به صورت ریالی مزیتی است که اپلیکیشن های ایرانی نسبت به خارجی ها دارند.

غیر از کافه بازار، مارکت هایی مانند مایکت، گیگ مارکت، ایران اپس، کندو و … نیز وجود دارند که البته اصلا به اندازه کافه بازار شهرت نداشته و کاربران آنها نیز از کافه بازار کمتر است.

مارکت مایکت

مایکت پس از کافه بازار یکیمارکت های اندرویدی ایرانی است که با آن شما می توانید به مجموعه بزرگی از برنامه های مختلف از بازی گرفته تا برنامه های کاربردی دسترسی داشته باشید. در این مارکت، شما به برنامه های رایگان و پولی دسترسی خواهید داشت و می توانید از دسته بندی های های موجود برای پیدا کردن برنامه های مورد علاقه تان استفاده کنید و یا از کادر جستجوی تعبیه شده در مایکت استفاده کنید.

مارکت ایران اپس

ایران اپس نیز مارکت اندرویدی دیگری است که از طریق آن می توانید اپلیکیشن خود را انتشار دهید. اما توجه داشته باشید که برای انتشار اپلیکیشنهای فروشگاهی مارکت ایران اپس گزینه مناسبی نیست چرا که مطابق با قوانین ایران اپس، هرگونه پرداخت از طریق اپلیکیشن، ملزم به اتصال به درگاه پرداخت ایران‌ اپس بوده و مجاز به استفاده از درگاه پرداختی بانک‌های دیگر نخواهید بود.

معروف ترین مارکت های اندرویدی خارجی

واضح است که درمارکت های اندروید خارجی، اصلی ترین مارکت، گوگل پلی است. اما غیر از این مارکت، موارد معتبر دیگری هم وجود دارد که در این قسمت معرفی می نماییم.

مارکت GetJar

یکی از مارکتهای اندرویدی که برنامه های رایگان برای سیستم عامل های مختلفی را دارد و طبیعتا اپلیکیشن های اندروید زیادی را در خود جای داده همین مارکت است. پیدا کردن برنامه مورد نظر در این مارکت خیلی ساده است. زیرا مارکت اندروید GetJar برنامه ها را به دسته ها و زیرمجموعه های مختلف تقسیم می کند تا راحت تر آنها را پیدا کنید. همچنین شما می توانید نظرات موافق و مخالف کاربران را برای هر برنامه مشاهده کنید و بهتر تصمیم بگیرید.

مارکت Galaxy Apps

این برنامه به صورت پیش فرض روی دستگاه های موبایل های هوشمند شرکت سامسونگ نصب است. پس مخاطبان زیادی نیز دارد و بسیار مطلوب است اپلیکیشن شما نیز در این مارکت وجود داشته باشد. همچنین از طریق آن می توانید برنامه ها را مرور کنید و آنها را به طور مستقیم در دستگاه های خود دانلود کنید. Galaxy Apps از یک الگوریتم خاص برای ارزیابی و دسته بندی داده ها استفاده می کند و توصیه های هوشمندانه ای را به شما ارائه می دهد.

مارکت Amazon Appstore

یکی از بهترین مارکت های اپلیکیشن های اندروید برای بازی و بسیاری از برنامه ها می باشد. دو مزیت قابل توجه برای این مارکت معروف وجود دارد یک اینکه شما می توانید قبل از خرید از قابلیت تست درایو در مرورگر خود استفاده کنید و دوم اینکه تبلیغات روزانه برای برنامه های رایگان و پولی وجود دارد. برای برنامه نویسان فروشگاه اپلیکیشن آمازون یک منبع خوب برای افزایش درآمد است.

مارکت Mobogenie

این مارکت اندروید تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن ها را ارائه داده و موتور توصیه گر هوشمندی نیز دارد که مواردی که احتمالا مورد ترجیح شما باشد را با تجزیه و تحلیل خود پیدا کرده و به شما پیشنهاد می دهد. بدین دلیل بسیار کاربر پشند می باشد. جالب است کهه برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام ندارید. Mobogenie همچنین به عنوان یک مدیر فایل کار می کند و به شما اجازه می دهد تا تصاویر پس زمینه، آهنگ های زنگ، کتاب ها، فیلم های یوتیوب و غیره را دانلود کنید.

مارکت Slide ME

این مارکت نیز یک برنامه مناسب اندرویدی است که برنامه های پولی و رایگان را در دسته بندی های متفاوت معرفی می کند و کنترل کیفیت سیستماتیکی نیز در این مارکت اعمال می شود. از موارد جالب در این فروشگاه می توان به در دسترس بودن سراسری، پشتیبانی از گزینه های مختلف پرداخت از جمله پی پال، اختصاصی کردن نتایج جستجو، توضیحات خوب برنامه ها و … اشاره کرد. به لطف امکانات جستجو به احتمال زیاد شما برنامه های مورد نظر خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این یک شبکه تبلیغاتی در Slide ME وجود دارد که ممکن است درصد درآمد حاصل از برنامه های شما را بیشتر کند و این برای دارندگان اپلیکیشن یک مزیت عالی محسوب می شود.

طراحی اپلیکیشن قابل تایید در مارکت های معتبر اندرویدی

می دانید که هزینه طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید بسیار زیاد است. پس خیلی دردناک است که هزینه ای گزاف پرداخت کنید و اپلیکیشن شما در مارکت های اصلی تایید نشود و قرار نگیرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که از سیستم اپلیکیشن ساز فروشگاهی پوپش استفاده کنید و با مبلغی بسیار کمتر، اپلیکیشنی که استاندارد لازم برای تایید در این مارکت ها را داشته باشد را طراحی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *