بهترین سایت ساز رایگان خارجی کدام است؟

بهترین سایت ساز رایگان خارجی کدام است؟

سایت ساز ها چند سالی است که در تمام دنیا در خدمت علاقه مندان داشتن سایت قرار دارند و امکان طراحی سایت را با کمترین هزینه برای آن ها فراهم کرده اند. در کشور خودمان نیز سایت سازهایی در حال فعالیت و کمک به کاربران در زمینه طراحی سایت هستند. از این رو استفاده از این سیستم ها همه روزه در حال گسترش می باشد. تعداد سیستم های سایت ساز نیز در ایران و جهان مرتب در حال افزایش است. البته فقط تعداد معدودی از این سیستم ها موفق به جذب کاربران بسیار زیادی می شوند و بقیه کاربران چندانی ندارند. در این مطلب ابتدا به معرفی بهترین سایت ساز رایگان ، سایت ساز wix و قابلیت های آن می پردازیم.

برترین سایت ساز های جهان

امروزه سایت سازهای مختلفی در سطح جهان به مردم و صاحبان کسب و کارها خدمات ارائه می دهند. این سیستم ها مبتکر امکانات ویژه ای هستند که در اختیار افراد متقاضی داشتن سایت قرار می گیرد. این امکانات در حقیقت ساختن و طراحی سایت را برای همه بدون نیاز به داشتن اطلاعات و دانش برنامه نویسی، ممکن می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. از این رو یک امکان بسیار مطلوب به شمار می رود.

در معرفی بهترین سایت ساز رایگان جهان لازم است به Wix، Webs، WordPress، Joomla، IMCreator، Weebly، Google Sites، Yola، Jigsy، WebNode و Drupal اشاره نماییم که از بهترین سایت ساز رایگان و فروشگاه سازهای خارجی به شمار می روند و هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند. اما باز هم لازم است ذکر کنیم تمام خدمات آن ها رایگان نیست. برای استفاده از خدمات ویژه آن ها لازم است پرداخت انجام دهید. امکان پرداخت به صورت ریالی هم وجود ندارد. پس بهتر است از سایت سازهای ایرانی مانند پوپش استفاده نمایید که امکاناتی کامل را خدمت شما ارائه می نمایند.

چرا سایت ساز ویکس از بهترین هاست؟

سیستم سایت ساز Wix ابزاری بسیار ساده برای طراحی وب سایت به صورت حرفه ای ، آنلاین و رایگان، تنها در چند دقیقه و بسیار سریع می باشد. این سیستم هم مانند اکثر سایت ساز ها امکان طراحی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی را به کاربران می دهد. کاربری این سیستم بسیار راحت بوده و برای همه افراد طراحی را ممکن می نماید. از این رو این سیستم محبوبیت بالایی پیدا کرده و به عنوان بهترین سایت ساز رایگان شناخته می شود.

قابلیت های سایت ساز ویکس wix

همان طور که عرض شد طراحی و ساخت  سایت در بهترین سایت ساز رایگان حرفه ای یعنی سایت ساز Wix به کاربران و وب مسترها این امکان را می دهد که سایت خود را بر اساس نیازها و خواسته ها و سلیقه خود تنظیم نمایند. این سیستم دارای امکانات گرافیکی بسیار فلش و html5 جهت استفاده در سایت ها می باشد. این سیستم امکان استفاده رایگان را به همه کاربران می دهد.

اگر قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر و امکانات پیشرفته تر استفاده نمایید، می توانید در حدود ۱۶ دلار در ماه پرداخت نمایید و به امکانات بیشتر نیز دسترسی داشته باشید. این مورد دقیقا همان محدودیتی است که لزوم استفاده از سایت سازهای داخلی را برای کاربران ایرانی بیشتر نمایان می کند. در ادامه به یکی از سایت ساز های ایرانی اشاره می نماییم.

معرفی سایت ساز ایرانی پوپش

فرض کنید یک صاحب کسب و کار در کشورمان که بودجه زیادی در اختیار ندارد، آیا میتواند هزینه های سنگین طراحی سایت را متقبل شود؟ قطعا وی از طراحی سایت منصرف خواهد شد. افرادی نیز که برای مصارف شخصی سایت هایی راه انداری می کنند نیز به همین صورت نمی توانند از پس هزینه های بالای طراحی سایت بر بیایند.

از طرفی به ویژه برای کسب و کارها دیگر داشتن سایت لوکس به شمار نمی رود و ضروری است. از این رو باید فکر راه حلی برای این مشکل باشند. راه حل استفاده از یک سیستم سایت ساز ایرانی معتبر مانند پوپش است. این سیستم به این دوستان امکان می دهد سایتشان را طبق سلیقه خود طراحی نمایند. قطعا سوال برایتان پیش آمده است که مگر بدون دانش برنامه نویسی می شود سایت طراحی کرد؟ باید عرض کنیم که با کمک سیستم پوپش این امکان وجود دارد و پاسخ بله است.

برای اینکه باور کنید این مورد بدون دانش برنامه نویسی ممکن می باشد لازم است مکانیزم کار را توضیح دهیم. به این سیستم کاری، درگ اند دراپ می گویند. یعنی با کشیدن با موس، می توانید المان های مختلف سایت را در صفحه جانمایی فرمایید و سایت خود را همان شکلی که می خواهید طراحی کنید. یعنی تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار می دهید. با همین مکانیزم می توانید محصولات خود را همراه با عکس و توضیحاتشان را در سایتتان قرار دهید.

مورد دیگری که خیلی مهم است این است که لزوما سایتی که هزینه طراحی بالایی داشته موفقیت به همراه ندارد. داشتن یک سایت فروشگاهی خیلی زیبا ولی بدون بازدید کننده ارزشی ندارد. مانند این است که شما بهترین فروشگاه با بهترین کالاها را وسط کویری بدون سکنه تاسیس نمایید. پس بهتر است به جای هزینه زیاد در طراحی سایت، هزینه را در تولید محتوا و سئوی سایت خود انجام دهید تا با رسیدن به صدر نتایج موتورهای جستجو، بازدید کننده و مشتری زیادی وارد سایت شما شود. استفاده از سیستم سایت ساز پوپش این امکان صرفه جویی در هزینه طراحی را برایتان فراهم می کند.

از یاد نبرید که تولید محتوا در فرآیند بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است. سیستم فروشگاه ساز پوپش به شما عزیزان و صاحبان کسب و کارهایی که نیاز به فروشگاه اینترنتی دارید این امکان را می دهد که به راحتی اداره روزانه سایت خود را نیز انجام دهند و برای این کار برون سپاری نکرده و حتی شخصی را به عنوان اپراتور استخدام ننمایند. از این رو باز هم این سیستم در این زمینه نیز برای شما عزیزان صرفه جویی در هزینه ها را به همراه می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *