بهترین سایت ساز ایرانی کدام است؟

بهترین سایت ساز ایرانی کدام است؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بهترین سایت ساز ایرانی کدام است؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت اینترنتی به کمک یک سایت ساز ایرانی می تواند برای مقاصد مختلفی باشد. رایج ترین مورد این است که کسب و کارهای مختلف، برای معرفی محصولات و خدمات خود یک ویترین آنلاین به نام وب سایت نیاز دارند. برخی کسب و کارها گام را فراتر برده و در سایت خود امکان خرید اینترنتی کالا و خدمات را نیز برای بازدید کنندگان فراهم کرده اند و به نوعی سایت خود را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کرده اند. افراد مختلف نیز می توانند به سایت نیاز داشته باشند که در ادامه عرض خواهیم کرد. برای تمامی این افراد و کسب و کارها هزینه طراحی سایت یک مساله بسیار مهم است که ذهنشان را به خود مشغول می کند.

برای کاهش هزینه های طراحی، سیستم سایت ساز پوپش به عنوان یک سایت ساز ایرانی خدمات ویژه ای ارائه می نماید. اصلی ترین مورد این است که این سیستم امکان طراحی سایت را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، به خود فرد می دهد که واقعا یک مزیت خاص به شمار می رود.

چه کسانی به طراحی سایت نیاز دارند؟

چه کسانی به طراحی سایت نیاز دارند؟

همان طور که عرض شد تمامی کسب و کارها برای معرفی کالا و خدماتشان و همچنین فروش اینترنتی کالاها و خدمات خود به داشتن سایت حرفه ای جهت معرفی نیاز دارند. همچنین هر شخصی که تخصصی خاص دارد، برای معرفی مهارت ها و نمونه کارهای خود و جذب سفارش می تواند از قابلیت های سایت اینترنتی استفاده کند. موسسات آموزشی نیز معمولا از آن دسته ارگان هایی هستند که به سایت اینترنتی نیاز دارند. به طور کلی هر شرکت، سازمان و حتی شخصی که تخصصی دارد و یا کالا یا خدماتی ارائه می نماید می تواند از مزیت های بهترین سایت ساز ایرانی برای بهبود کسب و کار خود بهره ببرد.

بسیاری افراد نیز برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود از سایت استفاده می کنند. اساتید علمی، صاحب نظران در زمینه های مختلف و حتی جهانگردان نیز از این دسته به شمار می روند. به عنوان مثال ایران گردان و جهان گردان زیادی هستند که سفرنامه های خود را در سایتشان منتشر می کنند. این کار البته بازدید زیادی برای سایتشان به ارمغان می آورد که باعث می شود بتوانند با گرفتن تبلیغ از صاحبان کسب و کارها، از سایت خود درآمدزایی بالایی داشته باشد. پس بسیاری افراد هستند که در زمینه های مختلف فقط سایت می سازند و با تولید محتوای قوی سعی می کنند بازدید بالا جذب کنند و از این طریق درآمدزایی کنند.

لزوم واکنش گرا بودن سایت

لزوم واکنش گرا بودن سایت

یکی دیگر از قابلیتهای مهم سایت ساز ایرانی امکان ساخت سایت واکنشگرا است. به طور کلی می توان گفت سایتی که به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی می شود، با سایز های نمایشگر های مختلف مانند موبایل ها، تبلت ها و لپ تاپ ها و … سازگار بوده و در مرورگرهای اینترنت در دستگاه های مختلف نیز به خوبی نمایش داده می شود. طراحی سایت واکنش گرا در حقیقت یعنی احترام به کاربرانی که از طریق دستگاه هایی مانند موبایل و تبلت وارد سایت می شوند. هر روزه استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند زیادتر شده و کاربران اینترنت از طریق موبایل بیشتر نیز می شوند. پس برای حفظ مخاطبان سایت باید ریسپانسیو بودن طراحی حتما لحاظ شود.

اگر فردی وارد سایت شما شود و ببیند سایت شما برای موبایل نسخه مناسب ندارد به سرعت سایت شما را ترک می کند. این ترک سریع سایت توسط کاربران سیگنالی به گوگل می فرستد که سایت شما مطالب جذابی ندارد و سایت شما در نتایج جستجوی گوگل افت خواهد کرد.

امکانات سیستم سایت ساز پوپش

امکانات سیستم سایت ساز پوپش

پوپش به عنوان یک سایت ساز ایرانی ، به همه عزیزان امکان می دهد که سایت خود را بدون داشتن دانش کد نویسی و برنامه نویسی طراحی نمایند. این سیستم با استفاده از مکانیزمی خاص می تواند این قابلیت را ایجاد نماید. مکانیزم سایت ساز پوپش بدین صورت است که امکان طراحی سایت را به هر کسی بدون داشتن دانش برنامه نویسی می دهد. بدین صورت که با کمک فرآیند Drag & Drop طراحی سایت، توسط خود شما انجام می شود. Drag & Drop یعنی ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود.

اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم در واقع تمامی قسمت هایی که در صفحه سایت شما باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. این روش سایتی کاملا مطابق با نیازها و سلیقه شما را نتیجه می دهد.

تعداد زیادی قالب طراحی شده و آماده رایگان توسط این سیستم سایت ساز ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته تا در سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید در این قالب ها تغییرات مورد نظر خود را هم اعمال کنید. همان طور که عرض شد این سیستم در کاهش هزینه های شما بسیار موثر است. یکی دیگر از نمونه های این مطلب این است که هر گونه تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. اما اگر شرکت های طراح کار سایت شما را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت ها انجام می پذیرد.

شما به عنوان وب مستر، در دوره کاربری سایت باید پست های روزانه و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را در سایت قرار داده و مرتب سایت را بروز رسانی کنید. اگر پنل مدیریتی سایت پیچیده باشد، کاربران به راحتی نمی توانند خودشان سایت خود را اداره کنند. از این رو پنل ساده و کاربردی سیستم سایت ساز پوپش یک مزیت بسیار عالی به شمار می رود.

ساخت سایت از طریق سایت ساز پوپش

ساخت سایت از طریق سایت ساز پوپش

این مجموعه علاوه بر سایت ساز، سیستمی به نام اپلیکیشن ساز نیز دارد که اپلیکیشن اندرویدی هماهنگ با سایت اینترنتی شما را نیز با کمترین هزینه برایتان طراحی می نماید. باز هم تاکید می کنیم برای ورود به تجارت الکترونیک یکی از مشکلات اصلی همین هزینه سنگین طراحی سایت و اپلیکیشن است. با استفاده از خدمات سایت ساز و اپلیکیشن ساز پوپش می توانید سایت و اپلیکیشن خود را با کمترین هزینه و با صرفه جویی بسیار زیاد طراحی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *