خرید سایت ارزان با قالب آماده و سئوی حرفه ای

عنوان مقاله خرید سایت ارزان با قالب آماده و سئوی حرفه ای

با توجه به اینکه برای تمامی کسب و کارها، ورود به دنیای اینترنت و داشتن سایت الزامی به نظر می رسد و در عین حال هزینه های سنگین طراحی سایت برای بسیاری از آن ها قابل پرداخت نیست، سایت های آماده و امکاناتی مانند سایت سازها راه حل مناسبی برای حل مشکل این عزیزان به شمار می روند. سیستم های سایت ساز متعددی در سال های اخیر در سراسر جهان راه افتاده اند که هزینه و زمان طراحی سایت را به شدت کم کرده اند. اما خوشبختانه در کشور خودمان نیز این امکان برای هموطنان وجود دارد که از این سیستم ها بهره ببرند. یکی از  این سایت سازها که امکان خرید سایت ارزان با سئوی حرفه ای را برای شما عزیزان مهیا کرده است پوپش می باشد.

سایت آماده چیست؟

در واقع شرکت های طراحی سایت و سایت سازها ، تعدادی قالب آماده را طراحی کرده اند و برای کارفرمایان محترم روی هاست و دامین آنان راه اندازی می کنند. همچنین این قالب ها معمولا امکان ایجاد تغییرات را نیز دارا می باشد تا به شکل دلخواه کاربر در بیاید. همچنین حسن دیگر این قالب ها این است که از نظر سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار خوب طراحی شده اند. پس برای راه اندازی سایت خود لازم نیست هزینه گزافی بپردازید. فقط کافی است از میان قالب های وب سایت آماده این سایت سازها به ویژه شرکت معتبر پوپش، قالب وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به این شرکت بسپارید.

چگونه با امکانات یک سیستم سایت ساز، سایت ارزان طراحی کنیم؟

می دانیم ساخت سایت فرآیندی زمان بر و هزینه بر است. طراحی سایت شما از چند هفته تا چند ماه زمان می‌برد. طی این مدت مجبورید بارها و بارها با طراح تماس بگیرید و مکاتبه کنید تا طرح و ویژگی‌ های مد نظرتان را به او منتقل کنید. سرانجام اگر خوش شانس باشید، طراح سایت شما را سر وقت و به همان شکلی که می ‌خواستید تحویل می ‌دهد.تازه در این هنگام است که باید چند میلیون تومانی حداقل به وی بپردازید. اما می توانید با خرید سایت ارزان یک سیستم سایت ساز مانند پوپش از نظر وقت و هزینه صرفه جویی بسیاری انجام دهد.

به طور کلی سایت ‌ساز به ابزاری گفته می‌شود که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب ‌سایت را بدون نیاز به دانش برنامه ‌نویسی و کد نویسی برای کاربران فراهم می‌ کند. هدف از طراحی این ابزار، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است که امکان داشتن سایت را برای هر فردی با هر میزانی از دانش و هر توان مالی فراهم می کند. با استفاده از سایت ‌ساز هر کسی می‌ تواند به راحتی سایت دلخواهش را بسازد و آن را مدیریت کند.

از محاسن دیگر خرید سایت ارزان از سیستمهای سایت ساز این است که ، همه خدمات لازم برای طراحی سایت را یک جا دریافت می کنید. یعنی دیگر لازم نیست دامنه، هاست و طراحی به صورت جداگانه انجام شوند. حتی خدمات بیشتری همچون ساخت ایمیل بر روی دامنه اختصاصی نیز به شما ارائه خواهد شد. همچنین سایت های ساخته شده توسط سایت ساز های مانند پوپش به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده و رسیدن به نتیجه مطلوب در نتایج موتورهای جستجو زمان زیادی نخواهد برد. سایت ساز ها همچنین پشتیبانی بسیار بهتری نسبت به طراحان عادی به سایت شما ارائه می دهند.

مکانیزم کار سایت سازها

به صورت کلی این سیستم ها، چندین قالب آماده در اختیار شما قرار می ‌دهند تا شما یکی را انتخاب کنید و آن را به دلخواه خودتان ویرایش کنید. قالب سایت همان شکل ظاهری آن است که توسط بازدید کنندگان مشاهده می‌ شود. سایت ‌ساز ها امکان ویرایش قالب را در اختیار شما قرار می ‌دهند. شما به راحتی می توانید منوها، صفحات مورد نیاز و امکان وبلاگ نویسی و … را در سایت خود تعبیه کرده و متن و تصاویر را در سایت خود قرار داده و یا تغییر دهید. تمام این کارها را نیز بدون دانش برنامه نویسی انجام خواهید داد. از محاسن اصلی این سیستم ها، پنل مدیریت ساده ای است که در اختیار شما قرار می دهند.

پنل مدیریت ساده از محاسن سایت سازها

پس از خرید سایت ارزان پنل مدیریت که توسط این سیستم ها به ویژه پوپش ارائه می شود، امکان هر کاری در سایت را بدون کد نویسی به صاحب سایت می دهد. با استفاده از این پنل مدیر سایت اختیارات لازم برای به ‌روزرسانی و دسته ‌بندی محتواها، مدیریت فایل‌ها، اعمال تنظیمات و آمارگیری را خواهد داشت. در پنل مدیریت، صفحات وب‌ سایت، وبلاگ، فروشگاه و گالری تصاویرتان را می ‌توانید حذف، ویرایش و دسته ‌بندی کنید، آمارهای بازدید کنندگان و گزارش فعالیت‌ ها قابل مشاهده و خروجی گرفتن است، می ‌توانید پیام‌ های بازدید کنندگان، ایمیل مشترکان خبرنامه و فرم‌ های پر شده را مشاهده، تایید یا حذف کنید و همچنین فایل‌های صوتی، تصویری، ویدیویی و… سایت را مدیریت کنید و فایل جدید روی سایت آپلود کنید.

اما اینکه پنل ساده در این سیستم ها وجود دارد، دلیل نمی شود که فقط کاربردان مبتدی از این گونه سایت ها استفاده کنند. در واقع افراد حرفه ای نیز به خوبی می توانند از این امکانات بهره ببرند. برای کسی که به طراحی و توسعه وب ‌سایت علاقه داشته باشد هم خرید سایت ارزان از سایت‌ ساز گزینه خوبی است.

در تمامی دنیا، استفاده از سیستم های سایت ساز همه روزه در حال افزایش است. به عنوان مثال تعداد سایت‌ های ساخته شده توسط شرکت بین المللی سایت ‌ساز Wix.com به عدد باورنکردنی ۱۰۹ میلیون است. این فقط یکی از سایت ساز های معروف در دنیا است. اگر همه سایت سازها را روی هم جمع بزنیم احتمالا عددی نجومی به دست خواهد آمد. خوشبختانه کاربران ایرانی نیز در سال های اخیر از امکانات سایت سازهایی مانند پوپش استفاده کرده و بیشتر به سوی استفاده از آن ها روی آورده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *