ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بمنظور توسعه کسب و کار

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بمنظور توسعه کسب و کار - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بمنظور توسعه کسب و کار – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

تا چند سال قبل شاید اکثر کسب و کارها حتی نیاز به داشتن یک سایت اینترنتی برای فروش آنلاین را هم حس نمی کردند. اما در این سال ها سرعت تحولات تکنولوژی بسیار بالا رفته است. نه تنها دیگر داشتن یک سایت فروشگاه اینترنتی به الزامی برای کسب و کارها تبدیل شده است، بلکه به علت گسترش استفاده از اینترنت از طریق گوشی های موبایل هوشمند، داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی نیز به عنوان یک مزیت درآمده است. البته با این سرعت که در تحولات فناوری مشاهده می کنیم، قطعا تا چند سال آینده، داشتن اپلیکیشن فروشگاهی نیز به یک الزام برای کسب و کارها تبدیل می شود. پس آن کسب و کارهایی که زودتر در این مسیر گام برداشته و اقدام به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی نمایند، می توانند از رقبای خویش پیشی گرفته و بخش بیشتری از بازار مشتریان بالقوه را به خود جذب کنند.

چرا کسب و کارها باید سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را همزمان داشته باشند؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چرا کسب و کارها باید سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را همزمان داشته باشند؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

همان طور که عرض شد در سال های اخیر رفتار جامعه در زمینه خرید کالا و خدمات و به طور کلی تهیه نیازمندی ها، دستخوش تغییرات فراوانی شده است. بخشی از جامعه دیگر به صورت سنتی خرید نمی کنند و ترجیح می دهند به صورت اینترنتی خرید نمایند. این مورد، لزوم داشتن سایت های فروشگاهی اینترنتی را برای کسب و کارها نمایان می کند. در حقیقت اگر کسب و کار شما لزوم داشتن فروشگاه اینترنتی را درک نکرده باشد، این بخش از مشتریان بالقوه که اینترنتی خرید می کنند را به رقبایی که سایت اینترنتی دارند واگذار کرده است. در ضمن باید در نظر داشت که توسعه فناوری همچنان ادامه داشته و سرعت نیز خواهد گرفت. یعنی ممکن است تا چند سال دیگر بیش از نیمی از مردم اینترنتی خرید کنند. پس طراحی سایت اینترنتی یک هزینه نیست. بلکه سرمایه گذاری برای آینده است.

همچنین همزمان با داشتن سایت اینترنتی، ساخت اپلیکیشن فروشگاهی نیز باید در دستور کار کسب و کارها قرار بگیرد. زیرا در سال های اخیر استفاده از اینترنت از طریق گوشی های هوشمند بسیار رواج یافته است. کاربران موبایل ترجیح می دهند از طریق اپلیکیشن های مخصوص موبایل، کارهای خود را انجام دهند. از این رو داشتن اپلیکیشن برای کسب و کارها بسیار ضروری شده است.

این را در نظر داشته باشید که در سال های آینده تعداد افرادی که از طریق موبایل به اینترنت دسترسی دارند بیشتر هم خواهد شد. هنوز دیر نشده است، زیرا تعداد کمی از رقبای کسب و کار شما اپلیکیشن مخصوص خود را طراحی کرده اند. پس با در نظر گرفتن این موقعیت، شما هنوز می توانید با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ، به سرعت به رقبای خود برسید و از تعداد زیادی از رقبای کسب و کارتان که هنوز اهمیت داشتن اپلیکیشن را در نیافته اند پیشی بگیرید.

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می دانیم که برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی و سایت فروشگاه اینترنتی، نیاز است فرد به زبان های برنامه نویسی تسلط کافی داشته باشد. اما اگر شما این تسلط را ندارید می توانید کار طراحی را به یک طراح بسپارید. مشکل این کار این است که احتمال دارد برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به دلیل عدم آگاهی شما از جزئیات، قیمتی غیر منصفانه به شما بدهند و هزینه غیر عادلانه ای پرداخت نمایید. این هزینه ممکن است تا ۱۰ میلیون تومان و حتی بیشتر نیز باشد.

مشکل دیگر این کار این است که شما هر چقدر هم با طراح تعامل کرده و سلایق خود و خواسته هایتان را با وی در میان بگذارید، باز هم وی معمولا قسمت هایی را طبق سلیقه خودش کار می کند و سایت و اپلیکیشن طراحی شده دقیقا آن چیزی که مد نظر شماست نخواهد شد. از طرف دیگر هم اگر هر وقت نیازی به ایجاد تغییر در سایت و اپلیکیشن خود داشته باشید باید هزینه هنگفتی را مجددا به وی پرداخت نمایید تا این کار را برای شما انجام دهد. از این رو به شدت به وی وابسته خواهید بود.

چگونه اپلیکیشن فروشگاهی و سایت خود را کم هزینه بسازیم؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چگونه اپلیکیشن فروشگاهی و سایت خود را کم هزینه بسازیم؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می دانیم داشتن سایت و اپلیکیشن برای کسب و کارهای امروزی ضروری است. اما از طرفی هزینه زیادی هم دارد که برای بسیاری در ابتدا غیر قابل توجیه است. پس باید فکری کرد تا با هزینه ای کمتر در صورت امکان اپلیکیشن و سایت را طراحی نمود.

پیشنهاد ما خدمت شما عزیزان استفاده از امکانات ویژه سایت پوپش است. اولین خدمت ویژه این گروه سیستم سایت ساز است. با کمک این سیستم لازم نیست هزیته ای سنگین برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای خود بپردازید. شما می توانید حتی خودتان بدون نیاز به داشن برنامه نویسی اپلیکیشن فروشگاهی خود را بسازید و سایت خود را طبق خواسته و نیاز خود طراحی کنید و هر موقع که خواستید بدون هزینه های گزاف تغییرات درآن اعمال کنید. استفاده از مکانیزم Drag & Drop در سیستم پوپش به همه حتی بدون داشتن حداقلی از دانش برنامه نویسی امکان طراحی سایت کسب و کار خودشان را می دهد.

در حقیقت ساخت سایت در این سیستم، فقط با جا نمایی ارکان و موارد مختلف در صفحه سایت، از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. چون این کار توسط خود شما انجام می پذیرد بدون شک بیشترین رضایت را از سایت طراحی شده خواهید داشت.

دومین خدمت ویژه این گروه سیستم اپلیکیشن ساز است. یعنی به راحتی و با صرفه جویی فراوان در هزینه هایتان می توانید ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود را به انجام برسانید. نکته مهم در مورد اپلیکیشن ها داشتن استاندارد لازم برای پذیرفته شدن در مارکت های اصلی خارجی و داخلی است. . اپلیکیشنی که توسط مارکت های اندروید تایید نشوند در واقع ارزش چندانی ندارد. زیرا به طور گشترده در معرض دید و در دسترس کاربران اینترنت نخواهد بود. اپلیکیشن های اندرویدی ساخته شده توسط گروه پوپش استانداردهای لازم برای تایید شدن در مارکت های اپلیکیشن مشهور و پر مخاطب داخلی و خارجی را دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *