اپلیکیشن فروشگاهی و تأثیر آن بر افزایش فروش

اپلیکیشن فروشگاهی و تأثیر آن بر افزایش فروش - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اپلیکیشن فروشگاهی و تأثیر آن بر افزایش فروش – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امروزه دیگر مانند گذشته نیست که کسب و کارها فقط به صورت کاملا سنتی به بازاریابی بپردازند. بلکه برای داشتن فروش موفق باید حتما در نظر داشته باشند که به روش های نوین نیز کسب و کار خود را مجهز کنند تا از رقبا عقب نمانند. بخش بزرگی از بازار امروزه دیگر از طریق فضای مجازی اداره می شود. این بدین معنی است که بخشی از خریداران دیگر از طرق سنتی خرید نمی کنند و انتخاب و سفارش را به صورت آنلاین انجام می دهند. کسب و کاری که سایت و فروشگاه اینترنتی مخصوص خود را نداشته باشد، در حقیقت این بخش از مشتریان بالقوه موجود در بازار را به رقبا واگذار کرده است. بنابراین لزوم ساخت اپلیکیشن فروشگاهی امری بسیار مهم بشمار می رود.

از آنجا که سرعت رشد بازار آنلاین خیلی زیاد است و همه ساله تعداد بیشتری از مردم به خرید اینترنتی روی می آورند، حتما لازم است کسب و کارها برای عقب نماندن از رقبا به فکر داشتن سایت اینترنتی فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی بیفتند. اما بسیاری اصلا نمی دانند اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ در این مطلب از پایه مفاهیمی چون سایت فروشگاهی اینترنتی و اپلیکیشن فروشگاهی و لزوم داشتن آن برای کسب و کارها را شرح می دهیم.

لزوم داشتن سایت برای کسب و کارها

لزوم داشتن سایت برای کسب و کارها

کسب و کارها چند سالی است به این واقعیت پی برده اند که بخشی از مردم دیگر نیازهای خود را از طریق اینترنت تهیه می کنند. پس باید امکان خرید اینترنتی را برای کاربران و مشتریان بالقوه فراهم کنند. از این رو داشن سایت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها بسیار ضروری شده است. اما طراحی یک سایت اینترنتی می تواند بسیار هزینه بر باشد. از این رو هنوز هم با وجود احساس لزوم داشتن سایت فروشگاهی اینترنتی، بسیاری از کسب و کارها از داشتن آن انصراف می دهند.

لزوم داشتن اپلیکیشن فروشگاهی

لزوم داشتن اپلیکیشن فروشگاهی

اما سرعت تحولات تکنولوژی واقعا زیاد است و کسب و کارهایی که همگام با آن جلو نروند قطعا بازنده خواهند بود. حتی دیگر سایت نیز به تنهایی نمی تواند کسب و کار شما را در تجارت الکترونیک به موفقیت برساند. یکی از تحولاتی که این روزها خیلی مورد توجه است، فراگیر شدن موبایل های هوشمند است که باعث شده اکثر مردم از طریق گوشی تلفن همراه خود در اینترنت دنبال نیازهای خود بگردند. از این رو بسیاری افراد ترجیح می دهند به جای گشتن در صفحات وب، با اپلیکیشن های موبایل کار کنند. این خود نشان می دهد که غیر از سایت، برای موفق بودن در دنیای تجارت الکترونیک به اپلیکیشن نیز نیاز خواهید داشت.

در کشور خودمان نیز درصد بالایی از مردم از طریق موبایل وارد اینترنت می شوند. از این رو داشتن اپلیکیشن فروشگاهی امروزه برای کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی بسیار ضروری شده است. البته هنوز فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. پس این یک فرصت خوب برای شماست که با داشتن اپلیکیشن یک مزیت و وجه تمایز و برتری خوب برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید و مشتریان وفاداری برای شما جذب نماید.

راهکار مناسب برای داشتن طراحی سایت کسب و کارها

راهکار مناسب برای داشتن طراحی سایت کسب و کارها

همانطور که در بخش های قبل عرض شد، هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی اینترنتی بسیار زیاد می تواند باشد. اما گروه پوپش با داشتن سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز خود امکان اینکه سایت خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی خودتان از طریق سیستم Drag & Drop طراحی کنید را فراهم کرده است. با این مکانیزم شما فقط با کشیدن موس قسمت های مختلف را در صفحه سایت جانمایی می کنید. این کار باعث می شود سایت دقیقا همان چیزی شود که شما در ذهن داشته اید. اما حسن اصلی آن صرفه جویی بسیار زیادی است که در هزینه های طراحی سایت برای شما انجام می شود. در ادامه ذکر خواهیم کرد که سایت شما می تواند به اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی شما نیز متصل شده و شما را در مسیر موفقیت در تجارت الکترونیک قراردهد.

راهکار مناسب برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

راهکار مناسب برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

معمولا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار هزینه بر است و از این رو بسیاری از کسب و کارها از داشتن آن منصرف می شوند. گاها طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی می تواند تا چند ده میلیون هزینه را نیز بعضا برای شما تحمیل نماید. اما مفتخریم اعلام کنیم گروه  پوپش در زمینه  طراحی اپلیکیشن فروگاهی اختصاصی کسب و کار شما را با سیستم اپلیکیشن ساز خود برایتان آماده می نماید. حسن استفاده از خدمات این مجموعه در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی این است که در هزینه های شما صرفه جویی چشمگیری خواهد شد. از آنجا که اکثری استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند از موبایل هایی با سیستم عامل اندروید بهره می برند، در سیستم اپلیکیشن ساز پوپش، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید پیش بینی شده است. زیرا با این کار جامعه آماری بسیار بالاتری از مشتریان بالقوه را می توانید تحت پوشش قرار دهید.

ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی طراحی شده در سیستم پوپش

ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی طراحی شده در سیستم پوپش

می دانیم اپلیکیشن کسب و کار می تواند باعث رشد آن کسب و کار شود. اما هر اپلیکیشنی در این کار موفق نخواهد بود. از این رو باید اپلیکیشنی برای کسب و کار خود داشته باشید که در مارکت های داخلی و بین المللی اندروید قرار گیرد. بسیاری از اپلیکیشن ها در هنگام ثبت در این مارکت ها رد می شوند. زیرا استانداردهای لازم را دارا نمی باشند. اما . اپلیکیشن های اندرویدی پوپش استانداردهای لازم برای تایید شدن در مارکت های اپلیکیشن مشهور و پر مخاطب داخلی و خارجی را دارا می باشند و می توانند در زمینه رشد کسب و کار و فرآیند برندسازی شما بسیار کاربردی باشند.

سفارش سایت و اپلیکیشن فروشگاهی از گروه پوپش

سفارش سایت و اپلیکیشن فروشگاهی از گروه پوپش

با در نظر گرفتن جمیع جهات، بسیار به صرفه است طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی کسب و کار خود را به گروه پوپش بسیارید. با طراحی سایت خود در سیستم سایت ساز پوپش از هزینه های سنگین در زمینه طراحی سایت صرفه جویی نمایید و همچنین با استفاده از سیستم دراگ و دراپ، سایت خود را کاملا بر اساس سلیقه  تان طراحی فرمایید. اما در زمینه اپلیکیشن هم می توانید با داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی مناسب و اختصاصی، از رقبای خود که هنوز به فکر نیفتاده اند، پیشی بگیرید. در انتها یادآور می شویم برای طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی برای کسب و کار خود میتوانید به سایت مجموعه پوپش مراجعه کرده و از طریق شماره های تماس این گروه با کارشناسان مجرب این گروه تماس حاصل فرموده و از مشاوره کامل و دلسوزانه بهره گرفته و اپلیکیشن و سایت خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *