ساخت سایت آژانس مسافرتی

ساخت سایت آژانس مسافرتی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت آژانس مسافرتی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یکی از اصنافی که در فضای مجازی بسیار ورود کرده اند و با این کار تاثیر زیادی بر فروش خود گذاشته اند، آژانس های مسافرتی و گردشگری و هواپیمایی است. این آژانس ها مدت هاست روی سایت های اینترنتی خود سرمایه گذاری زیادی می کنند و رقابت شدیدی در فضای مجازی نیز با هم دارند. این رقابت در زمینه طراحی سایت با تجربه کاربری بهتر و همچنین سئو می باشد. سئو به معنای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد و  در ساخت سایت آژانس مسافرتی هزینه سنگینی بابت سئو پرداخت می کنند.

نتیجه یک فرآیند سئوی موفق، داشتن رتبه بهتر برای سایت در جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر است. مثلا اگر عبارت تور کیش را جستجو نمایید می بینید سایت های بسیار زیادی توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو به عنوان نتیجه ظاهر می شود. اما آن سایت هایی می توانند موفق باشند که حداقل در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند. از این رو ساخت سایت آژانس های مسافرتی شاید فقط نیمی از کار باشد و نیمه دیگر کار سئو سایت می باشد.

آژانس های مسافرتی معمولا از ساخت سایت آژانس مسافرتی یا هواپیمایی ، این هدف را دنبال می کنند که تورهای خود را به صورت پیشنهاد های ویژه به بینندگان سایت معرفی نمایند. همچنین بسیاری از آن ها بخشی برای مشخص کردن ساعات دقیق پروازها در سایتشان تعبیه می کنند. امکان مشاهده اطلاعات و ساعات دقیق پروازها در سایت آژانس های هواپیمایی به علت آگاهی دادن به مشتریان مطمئنا مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

اما آژانس های هوشمند در زمینه تولید مطلب نیز فعالند. یعنی در مورد تمامی مقاصد گردشگری که پرواز و تورهای آن را ارائه می نمایند، اطلاعات  زیادی به صورت پست در سایتشان قرار می دهند و تک تک جاذبه های آن مقاصد توریستی را معرفی می نمایند. حسن این قضیه این است که این مطالب می تواند علاقه مندان سفر را به سایت آنان بکشاند. در قسمت های کناری این مطالب می توانند پیشنهادهای تورها را قرار دهند. بدین ترتیب کسی که به عنوان مثال در مورد دیدنی های کیش سرچ کرده است، در کنار مطلب مربوطه می تواند پیشنهاد تور کیش آژانس را نیز مشاهده نماید. این قطعا شانس فروش تورهای آن آژانس را بسیار بالا خواهد برد.

خیلی مهم است که در ساخت سایت آژانس مسافرتی اطلاعات تماس در جایی که خوب دیده می شود در سایت قرار گیرد. بسیاری برای کسب اطلاعات از قیمت پرواز ها تماس تلفنی می گیرند. برخی هم هنوز ترجیح می دهند به آژانس مراجعه کنند. پس باید آدرس آژانس و تلفن ثابت در سایت در محل مناسبی درج شود.

برای کسب بازدید کننده بیشتر آژانس ها در تبلیغات نیز رقابت سنگینی با هم دارند. اولین مورد در ساخت سایت آژانس مسافرتی ، هزینه زیاد در بهینه سازی سایت است که بتوانند ورودی مستقیم و هدفمند را از گوگل دریافت کنند. اما اگر به سایت های پر بازدید کشور مراجعه کنید، بنر های تبلیغاتی آژانس های مسافرتی بسیاری را در کناره های این سایت ها مشاهده می فرمایید. پس  اگر شما قصد ایجاد یک سایت برای آژانس مسافرتی خود دارید، باید بدانید برای دیده شدن باید هزینه های لازم را نیز انجام دهید.

اما خود ساخت سایت آژانس مسافرتی نیز می تواند هزینه بر باشد. اما عاقلانه این است که به جای هزینه چندین میلیونی در طراحی سایت که بعضا طراح مورد نظر هرگز رضایت شما را نیز نمی تواند حاصل نماید، هزینه ها را در تبلیغات و سئو انجام دهید تا سایتتان دیده شده و بازدید کننده و خریدار تورهایتان را بتواند جذب نماید.

سایت ساز پوپش یک سیستم پیشرفته است که امکان طراحی و ساخت سایت را برای همه افراد بدون دانش برنامه نویسی فراهم کرده است. از این رو شما نیز می توانید با کمک این سیستم برای آژانس مسافرتی خود سایت طراحی نمایید و هر زمان صلاح دانستید تغییرات لازم را در سایتتان اعمال نمایید. مزیت این روش این است که هر تغییری نیز بدون هزینه های هنگفت معول قابل انجام است. با استفاده از این سیستم شما می توانید دقیقا طراحی سایت آژانس های مسافرتی خود را به شکلی که مدنظرتان است انجام دهید فرمایید. می توانید تورهای خود را همراه با عکس و توضیحاتشان در سایتتان در این سیستم قرار دهید. برای این کار اصلا به دانش خاصی نیاز ندارید.

امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و در هر جای صفحه سایت  خود هر چه می خواهند قرار دهند و تورهای خود را در داخل سایت قرار دهند. سیستم Drag & Drop به این گونه است که ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. می توانید با این سیستم سایتی به شکل دلخواه خود تهیه و طراحی نمایید.

می توانید برای راه اندازی سایت آژانس مسافرتی هزینه های طراحی را صرفه جویی کرده و به جای آن برای سئو و تبلیغات سرمایه گذاری لازم را انجام دهید تا بتوانید با آژانس های دیگر رقابت نمایید. همچنین به علت اینکه پنل مدیریتی که سیستم پوپش در اختیر شما قرار می دهد بسیار ساده است می توانید مطالب و تورهای خود را به راحتی در سایت قرار دهید و نیار به برون سپاری این کارها نیز ندارید و به راحتی پرسنل آژانس خودتان این کارها را می توانند انجام دهند.

همچنین لازم به ذکر است سیستم پوپش یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. این قالب ها بهینه سازی شده اند و در سئوی سایت شما نقش مثبت پررنگی خواهند داشت.

در صورتی که هر گونه سوالی برای شما  پیش آمد یا نیاز به مشاوره برای ساخت سایت آژانس مسافرتی خود دارید، می توانید به سایت گروه پوپش مراجعه فرموده و یا با شماره های تماس شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *