سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اینکه هر کسب و کاری در دنیای امروز نیاز به بودن در فضای مجازی را به شدت حس می کند، حقیقتی انکار ناشدنی است. دیگر زمانی نیست که فقط شرکت ها، سازمان ها و ادارات بسیار بزرگ برای خود سایت اینترنتی داشته باشند. شرکت ها و سازمان های متوسط و کوچک نیز همگی یا دارای سایت هستند یا برنامه ای برای ایجاد سایت دارند. زیرا در صورت نداشتن سایت، خود را از رقبای خود در صنفشان عقب تر می بینند. واضح است که درصد نسبتا بالایی از خرید و فروش ها از حالت سنتی خارج شده و به صورت آنلاین انجام می شود.

اگر یک کسب و کار فروشگاه اینترنتی خود را نداشته باشد قطعا این بخش از بازار را به رقبا واگذار کرده است. برای ساخت یک سایت اینترنتی لزوما نباید هزینه های گزافی پرداخت. می توان با استفاده از خدمات سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش سایت و فروشگاه اینترنتی خوبی برای خود ایجاد کرد.

هر کسی که می خواهد سایتی برای خود داشته باشد لزوما توانایی پرداخت هزینه زیاد را ندارد. بسیاری از افراد برای خود سایتی شخصی نیاز دارند. به عنوان مثال:  هنرمندان، شاعران، ورزشکاران، افرادی که تخصصی خاص مانند تدریس خصوصی زبان دارند و افرادی که حتی دل نوشته ها و سفرنامه های خود را می نویسند و در سطح اینترنت می گذارند، از افرادی هستند که سایت شخصی لازم دارند. آیا منطقی است همچین افرادی برای همچین مصارفی هزینه ای سنگین برای طراحی یک  سایت اینترنتی پرداخت کنند.

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها نیز بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارند. اصلا برای بسیاری از آن ها از نظر منطقی لزومی هم برای طراحی یک سایت گران وجود ندارد. از این رو قصد داریم یک سیستم بسیار کاربردی سایت ساز و فروشگاه ساز را خدمت این عزیزان معرفی نماییم که امکانات ویژه ای در زمینه طراحی سایت به آن ها ارائه می دهد و این افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی کامپیوتر می توانند سایت خود را طراحی کرده و به صورت روزانه اداره نمایند.

مکانیزم طراحی سایت در این سیستم که نیاز به دانش برنامه ریزی را از بین برده است بدین صورت است که می توانید فقط با استفاده از Drag & Drop سایت خود را دقیقا مطابق با نیازها و معیارهای خودتان طراحی نمایید. در حقیقت منظور از Drag & Drop ساخت سایت فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس است. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

در سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. همچنین این امکان مهیا گشته که قالب آماده را نیز طبق خواسته های خود ویرایش نموده و آن را به مدل دلخواه خود نزدیک کنید.

داشتن سایت فقط طراحی اولیه نیست. بلکه سایت به مطالب به  روز نیاز دارد. در سایت های فروشگاهی باید بتوان محصولات را با توضیحاتشان برای فروش در سایت قرار داد. از این رو داشتن یک پنل مدیریت ساده و کاربردی که نیازی به دانش وب زیاد نداشته باشد بسیار مطلوب است. سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش این امکان را نیز برای عزیزان فراهم آورده است. بسیاری از سایت هایی که توسط طراحان ساخته می شود پنل مدیریتی بسیار پیچیده دارد و اداره آن برای صاحب سایت بسیار سخت می شود. گاها مجبور می شوند هزینه سنگین استخدام یک اپراتور را نیز قبول کنند. اما با کمک سیستم پوپش می توانید از همچین هزینه های پرهیز کرده و صرفه جویی نمایید.

پنل مدیریتی سایت های پوپش علاوه بر سادگی برای کاربران، امکانات بسیار پیشرفته ای نیز دارد. امکان مدیریت تصاویر و عکس ها و اسلاید شو به ساده ترین شکل ممکن برای عزیزان اولین موردی است که در پنل مدیریت پیش بینی شده است. دومین مورد که برای فروشگاه های اینترنتی بیشتر کاربرد دارد، افزودن و معرفی محصولات و قیمت گذاری آن ها به ساده ترین شکل ممکن است.

مدیریت سامانه پیام کوتاه و پست الکترونیک خود را نیز می توانید از طریق همین پنل مدیریت انجام دهید. بخش آمار پنل مدیریت این  سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز برای شما بسیار کاربردی است. زیرا می توانید با استفاده از آن میزان بازدید کنندگان روزانه و ماهانه را مشاهده کرده و از رشد یا افت شرایط سایت خود آگاه شوید. این آمار به شما کمک می کند که بدانید ورودی های شما از کجا هستند و کدام یک از تبلیغاتی که در سایت های دیگر قرار داده اید، برای شما نتیجه بخش بوده است.

یکی دیگر از ویژگی های این سیستم این است که می توانید در یک جا هم سایت خود را طراحی نمایید و هم داخل همین سیستم یک اپلیکیشن فروشگاهی اندرویدی نیز برای کسب و کار خود داشته باشید. این مورد بسیار کاربردی می باشد. زیرا استفاده از موبایل برای ورود به اینترنت در سال های اخیر بسیار زیاد شده و هر روز بیشتر نیز می شود. پس داشتن یک سایت واکنش گرا که مناسب موبایل باشد و اپلیکیشن اندرویدی برای کسب و کارهایی که قصد موفقیت در بازار رقابتی امروز را  دارند کاملا الزامی به نظر می رسد.

هرگز نباید بخشی از جامعه آماری خریداران بالقوه را از نظر دور نکه داشت. قطعا می توانید از کاربران موبایل نیز خریدارانی برای کالا و خدمات خود جذب نمایید. البته بهینه سازی برای موتورهای جستجو و فرآیند برندسازی درست نیز باید به طور کامل انجام گیرد. زیرا اگر سایت طراحی شده شما در سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش با اصول سئو بهینه سازی نشود، نمی تواند بازدید زیادی جذب نماید . سایتی که بازدید کننده زیادی ندارد مانند فروشگاهی است که در جایی قرار گرفته است که اصلا رفت و آمدی در آنجا صورت نمی گیرد. پس باید به بهینه سازی سایت نیز به اندازه طراحی سایت اهمیت داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *