ساخت سایت با کمترین هزینه و با پسوند com

ساخت سایت با کمترین هزینه و با پسوند com - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امروزه بسیاری از افراد به صورت شخصی و همچنین شرکت ها و مجموعه های اقتصادی و کسب و کارهای بزرگ و کوچک کاملا دریافته اند که برای باقی ماندن در عرصه رقابت، باید وارد فضای مجازی شده و برای خود حداقل سایت اینترنتی را تاسیس نمایند. یکی از موانعی که پیش روی این افراد برای ایجاد سایت اینترنتی خودشان وجود دارد هزینه های بالای این کار است اما می توان بدون صرف هزینه های بالا ساخت سایت با کمترین هزینه انجام داد. برای داشتن یک سایت اینترنتی ابتدا به یک نام دامنه و پسوند نیاز است. سپس یک هاست یا فضای میزبانی وب باید تهیه شود.

بعد از آن باید ساخت سایت صورت گیرد. در حقیقت هاست و دامین را نمی توان حذف کرد و این مورد از مواردی نیست که در هزینه آن امکان صرفه جویی وجود داشته باشد. اما بخش سوم، یعنی هزینه طراحی را می توان کم کرد.

جالب اینجاست که طراحی چندین برابر مجموع هزینه هاست و دامین را معمولا تشکیل می داده است. اما امروزه با کمک سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز، می توان سایت را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت و کیفیت طراحی نموده و صرفه جویی بسیاری در هزینه ها انجام داد. برای افراد و شرکت هایی که حتی امکان پرداخت هزینه های زیاد را دارند منطقی است که این صرفه جویی را در طراحی اعمال کرده و هزینه را در بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو صرف نمایند تا بتوانند مخاطب و مشتری بیشتری برای سایت خود جذب نمایند. در ادامه بیشتر به مبحث ساخت سایت با کمترین هزینه و با پسوند com می پردازیم.

برای ساخت یک سایت به چه چیزهایی نیاز داریم

همان طور که عرض شد برای ساخت سایت با کمترین هزینه دامین و هاست ابتدایی ترین موارد بشمار می روند که وجودشان حتما لازم است. هاست در حقیقت به معنی میزبان است و به محیط مجازی اطلاق می شود که بر روی یک سرور برای یک سایت تدارک دیده شده است,ممکن است بر روی یک سرور ۱ یا ۱۰ و یا ۵۰۰ سایت و حتی بیشتر میزبانی شود و تعداد سایت های روی یک سرور به قدرت پردازنده و رم و فضای سرور و همچنین میزان استفاده وبسایت ها از این منابع بستگی دارد.

دامین یا دامنه در حقیقت همین آدرس سایت می باشد. به طور دقیق تر نام وب سایت شما می باشد که از دو قسمت نام و پسوند تشکیل شده است. پسوندهای بین الملی رایج عبارتند از :com ، net و org که دارای مصارف عمومی می باشند و هر یک به ترتیب معرف سایتهای تجاری (Commercial) ، شبکه (Network) و سازمانی یا غیر انتفاعی (Organization) می باشند. در ثبت این دامنه ها هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی نام ها با اولویت درخواست ثبت می شوند و برای مدت یک تا ده سال (قابل تمدید) با توجه به حق الثبت پرداختی معتبر می باشند.

مزیت های استفاده از پسوند com

پسوند دات کام برای بسیاری از سایت ها موفق و بزرگ دنیا استفاده شده است و به نوعی مشهور ترین پسوند دامنه در جهان به شمار می رود. این دامنه توسط تمامی افراد شناخته شده می باشد و برای کارهای بین المللی استفاده از آن توصیه می شود. خوشبختانه در تبلیغات گوگل هم می توان از این دامنه استفاده نمود. همچنین تمامی شرکت های ارائه دهنده ssl برای پسوند com. گواهینامه ssl می دهند و به سادگی و با قیمت بسیار پایین قابل دسترسی می باشد .

هزینه های معمول طراحی سایت

همان طور که عرض شد مهم ترین عاملی که بسیاری را از سفارش سایت منصرف می کند، هزینه های سنگین طراحی می باشد. زیرا هزینه های هاست و دامین روی هم اصلا هزینه سنگینی نیست. در واقع طراحان امروزه هزینه ای حداقل چند صد هزار تا چند میلیون تومانی برای طراحی قالب پایه سایت و در نظر گرفتن اصول سئو در آن دریافت می کنند. همچنین برای پیاده سازی قالب و اعمال مسائل گرافیکی روی آن، بین نیم تا چند میلیون تومان دریافت می کنند. حداقل چند صد هزار تومان نیز برای ایمن سازی سایت دریافت می کنند.

پس از بالا آمدن سایت نیز چند صد هزار تومان برای آموزش مدیریت پنل سایت به کارفرما دریافت می کنند. اگر کارفرما پشتیبانی سالانه را نیز درخوست کند بابت آن نیز چند صد هزار تومان هزینه دریافت می شود. این عدد مجموعا عددی بزرگ می شود که می تواند بسیاری را از سفارش طراحی سایت منصرف کند. اما لازم نیست ناامید شوید. راه حلی برای این قضیه وجود دارد.

چگونه هزینه طراحی سایت را کاهش دهیم؟

شما می توانید با توجه به نیازهای خود هاست و دامین مورد نظر خود مثلا دامین با پسوند دات کام را تهیه فرمایید. اما هزینه سنگینی برای طراحی سایت نپردازید. سیستمی چند سالی است در دنیا رو نمایی شده که به سایت ساز معروف است . یعنی کاربران می توانند با ساخت سایت با کمترین هزینه در این سیستم، سایت خود را حتی خودشان بدون داشتن حداقلی از دانش برنامه نویسی طراحی نمایند. یعنی فقط اجزای سایت را با موس در صفحه جانمایی می کنند. این سیستم در ایران نیز نمونه های بسیار خوبی مانند پوپش را دارد.

با کمک سایت ساز پوپش، می توانید سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی طراحی کنید و خودتان ساخت سایت با کمترین هزینه را انجام دهید. قالب های آماده رایگان توسط این شرکت برای شما قرار داده شده که می توانید با ایجاد تغییرات دلخواه در آن ها سایتتان را به همان شکلی که در نظر دارید بسازید.

از محاسن استفاده از سایت ساز ها به ویژه سایت ساز پوپش سرعت بالای آماده شدن سایت، هزینه بسیار بسیار کم طراحی و راه اندازی سایت و همچنین بهینه بودن قالبهای آماده برای بحث سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو می باشد. معقول و منطقی است که حتی در صورتی که هزینه بالای طراحی را می توانید پرداخت کنید هم از آن اجتناب ورزید. زیرا با ساخت سایت با کمترین هزینه می توانید مبلغ بیشتری را در مبحث بهینه سازی سایت خود در موتورهای جستجو، و رساندن سایتتان به نتایج اول گوگل و سایر موتورهای جستجو سرمایه گذاری کنید و بیشترین بازدید کننده و در نتیجه بیشتری مشتری را به سایت خود جذب کنید که می تواند موفقیت تجاری شما را به همراه بیاورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *