ساخت سایت با قالبهای آماده رایگان 

ساخت سایت با قالبهای آماده رایگان - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

داشتن سایت امروز برای بسیاری از کسب و کارها و حتی برای بسیاری از افراد یک ضرورت به شمار می رود. بسیاری از مردم برای کسب و کار خود نیاز به یک وب سایت دارند. کسب و کارهایی که به فروش اینترنتی می پردازند طبیعتا به سایت فروشگاهی نیاز دارند. بسیاری از کسب و کارها هم برای معرفی کالا و خدمات خود فقط از سایت های اینترنتی استفاده می کنند. حتی بسیاری اشخاص برای معرفی توانایی های خود از سایت اینترنتی بهره می برند. پس برای ارائه هر گونه کالا یا خدماتی امروزه یک سایت اینترنتی می تواند بسیار کاربردی و حتی ضروری باشد. اما طراحی سایت اینترنتی اینقدر هزینه بر است که بسیاری از سفارش طراحی منصرف می شوند. ما در این مطلب سیستمی به اسم سایت ساز پوپش را خدمتتان معرفی می کنیم که ساخت سایت با قالبهای آماده رایگان و بدون هزینه سنگین برای طراحی را برای شما ممکن کرده است.

سایت ساز چیست؟

در حقیقت سایت ساز ها سیستم هایی هستند که امکان طراحی سایت بدون داشتن دانش برنامه نویسی را برای همه مهیا می کنند. در واقع این سیستم ها با کاهش هزینه طراحی امکان داشتن سایت را به بسیاری از افراد و کسب و کارها می دهند. سالهاست در دنیا این سیستم ها وجود دارند. معروف ترین سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز خارجی که سال هاست در دنیا در حال فعالیت هستند عبارتند از: Webs، WordPress، Joomla، IMCreator، Weebly، Google Sites، Yola، Jigsy، WebNode و Drupal. اما خوشبختانه سال های اخیر در کشور خودمان هم سایت ساز های ایرانی مانند پوپش راه افتاده اند که امکان ساخت سایت با قالبهای آماده رایگان را به هموطنانمان ارائه می دهند.

نیازمندان بالقوه طراحی سایت

همان طور که در بند اول مطلب ذکر شد، دارندگان سایت بسیار متنوع می توانند باشند. یعنی طیف وسیعی از افراد و کسب و کارها می توانند برای خود سایت داشته باشند و به طراحی سایت نیاز دارند. تمامی کسب و کارها برای معرفی کالا و خدماتشان و همچنین فروش اینترنتی کالاها و خدمات خود به داشتن سایت فروشگاهی نیاز دارند. همچنین هر شخصی که تخصصی خاص دارد، برای معرفی مهارت ها و نمونه کارهای خود و جذب سفارش می تواند از قابلیت های سایت اینترنتی استفاده کند. موسسات آموزشی نیز معمولا از آن دسته ارگان هایی هستند که به سایت اینترنتی نیاز دارند.

به طور کلی هر شرکت، سازمان و حتی شخصی که تخصصی دارد و یا کالا یا خدماتی ارائه می نماید می تواند از مزیت های سایت اینترنتی برای بهبود کسب و کار خود بهره ببرد. همچنین بسیاری افراد نیز برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود از سایت استفاده می کنند. اساتید علمی، صاحب نظران در زمینه های مختلف و حتی جهانگردان نیز از این دسته به شمار می روند. به عنوان مثال ایران گردان و جهان گردان زیادی هستند که سفرنامه های خود را در سایتشان منتشر می کنند. این کار البته بازدید زیادی برای سایتشان به ارمغان می آورد که باعث می شود بتوانند با گرفتن تبلیغ از صاحبان کسب و کارها، از سایت خود درآمدزایی بالایی داشته باشد.

پس بسیاری افراد هستند که در زمینه های مختلف فقط سایت می سازند و با تولید محتوای قوی سعی می کنند بازدید بالا جذب کنند و از این طریق درآمدزایی کنند.

ویژگی های مهم که باید در طراحی سایت رعایت شود

اولین مورد واکنش گرا بودن سایت است. به طور کلی می توان گفت سایتی که به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی می شود، با سایز های نمایشگر های مختلف مانند موبایل ها، تبلت ها و لپ تاپ ها و … سازگار بوده و در مرورگرهای اینترنت در دستگاه های مختلف نیز به خوبی نمایش داده می شود. ساخت سایت واکنش گرا در حقیقت یعنی احترام به کاربرانی که از طریق دستگاه هایی مانند موبایل و تبلت وارد سایت می شوند. هر روزه استفاده کنندگان از موبایل های هوشمند زیادتر شده و کاربران اینترنت از طریق موبایل بیشتر نیز می شوند. پس برای حفظ مخاطبان سایت باید ریسپانسیو بودن طراحی حتما لحاظ شود.

اگر فردی وارد سایت شما شود و ببیند سایت شما برای موبایل نسخه مناسب ندارد به سرعت سایت شما را ترک می کند. این ترک سریع سایت توسط کاربران سیگنالی به گوگل می فرستد که سایت شما مطالب جذابی ندارد و سایت شما در نتایج جستجوی گوگل افت خواهد کرد. همچنین اگر سایت شما دارای محتوای مناسبی هم نباشد و کاربران به علت بی ارزش بودن محتوا سایت شما را ترک کنند همین اثر را در سایتتان خواهید دید. پس به تولید محتوای مناسب برای سایت نیز اهمیت دهید.

طراحی سایت با سیستم پوپش

در واقع سیستم سایت ساز پوپش به هموطنان عزیز امکان می دهد سایت خود را بدون دانش برنامه نویسی طراحی کنند. در حقیقت در این سیستم ساخت سایت با قالبهای آماده رایگان هم ممکن است. البته امکان تغییر در قالبهای آماده رایگان و شخصی سازی آن ها نیز برای شما وجود دارد. در واقع تمام این کارها را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی انجام خواهید داد. یعنی ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم در واقع تمامی قسمت هایی که در صفحه سایت شما باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. این روش سایتی کاملا مطابق با نیازها و سلیقه شما را نتیجه می دهد.

در مدیریت قالبهای این سیستم تعداد زیادی قالبهای آماده رایگان طراحی شده و برای استفاده شما عزیزان قرار گرفته است. می توانید بدون هیچ دردسری از آن ها استفاده کنید. این سیستم در کاهش هزینه های شما بسیار موثر است. یکی از نمونه های این مطلب این است که هر گونه تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. اما اگر شرکت های طراح کار سایت شما را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت ها انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *