ساخت سایت رایگان بدون پسوند – کامل و حرفه ای

ساخت سایت رایگان بدون پسوند - کامل و حرفه ای

سایت ساز ها امروزه توانسته است به خوبی توجه مخاطبین و مدیران وب سایت ها را به خود جلب کنند. با توجه به رشد اینترنت و استفاده از گوشی ها و تبلت های هوشمند ، استفاده از سایت ها برای کسب و کار ها به امری الزامی تبدیل شده است. ساخت سایت رایگان بدون پسوند در سال های اخیر نشان توجه مدیران به دنیای دیجیتال است.

فرقی نمی کند صاحب چه کسب و کاری باشید وقتی صحبت از ساخت سایت رایگان بدون پسوند به میان می آید دغدغه های مدیران معطوف به طراحان سایت و مشکلات طراحی می شود. بد قولی های طراحان وب سایت و اینکه خروجی وب سایت ها آن چیزی که مد نظر مدیران نیست همواره یکی از چالش های طراحی سایت بوده است.

امروزه سایت ها با کاربرد های خاص توسط تیم های برنامه نویس بزرگ طراحی و ایجاد می شوند. این سایت ها عموماً کاربرد های دولتی دارند و زیبایی و واکنش گرایی جزء گزینه های آخر در طراحی این سایت ها است.

معمولاً این سایت ها با استفاده از زبان های برنامه نویسی پیشرفته ایجاد میشوند و برای اضافه کردن بخش های جدید به این سایت ها نیاز به برنامه نویسی پیشرفته می باشد که از عهده مدیران سایت ها این کار خارج است. راه اندازی سایت رایگان بدون پسوند به معنی این است که شما نیازی به برنامه نویسی برای تغییرات آن نداشته باشید.

ساخت سایت رایگان بدون پسوند با استفاده از سایت ساز

با رشد اینترنت و پیشرفت برنامه نویسی سایتهای آماده و سرویس های آماده طراحی سایت پا به دنیای اینترنت گذاشت. امروزه تعداد بسیار زیادی از سایت های تجاری توسط قالب های آماده مختلف ساخته شده اند. ساخت سایت رایگان بدون پسوند با استفاده از قالب های آماده باعث شده است که تعداد سایت های شخصی و تجاری روزبه‌روز بیشتر شود.

این قالب ها توسط طراحان وب سایت ها آماده می شوند و بر اساس مدلی که ساخته میشوند کاربرد های تجاری ، خبری ، سرگرمی ، شخصی و فروشگاهی پیدا می کنند. البته در این بین قالب های پیشرفته توانسته اند چندین خدمات را در یک قالب انجام دهند.

امروزه سایت های زیبا به صورت واکنش گرا ساخته می شود. در واقع یک سایت واکنش گرا می تواند شکل و ظاهر خود را بر اساس ابزار و دستگاه مورد استفاده تغییر دهد. به عنوان مثال سایت طراحی شده به صورت واکنش گرا در گوشی موبایل به یک صورت نشان داده می‌شود و در تبلت به یک صورت دیگر و در لپ تاپ به صورت اصلی خود نشان داده می‌شود. با توجه به پیشرفت در روش های برنامه نویسی ساخت سایت رایگان بدون پسوند با صورت واکنش گرا نیز به آسانی محقق شده است.

در هنگام ساخت سایت رایگان بدون پسوند به صورت واکنش گرا، در هر دستگاهی که سایت نشان داده شود تغییراتی در محتوا و متن و فیلم های سایت به وجود نمی آید و تنها چیدمان ها بر اساس دستگاه مورد استفاده مرتب می شوند. در لپ تاپ و سیستم های رومیزی چیدمان اصلی سایت قابل مشاهده است و در موبایل و تبلت چیدمان ها بر اساس اولویت هایی که موقع طراحی سایت ایجاد شده است نشان داده می‌شود.

امروزه استفاده از سیستم های مدیریت محتوا رشد بسیار زیادی داشته است. سایت ها و فروشگاه های زیادی هستند که بر اساس قالب های آماده این سیستم های مدیریت محتوا ساخته شده اند. نمونه از این سیستم های مدیریت محتوا که می توانند برای ساخت سایت کاملا رایگان مناسب کسب و کار ها استفاده شوند عبارت‌اند از :

ساخت سایت رایگان بدون پسوند با جوملا  Joomla

یکی از قدیمی ترین ابزارهای طراحی وب و ساخت سایت رایگان بدون پسوند می باشد. در واقع سایت های آماده شده طبق نرم افزار جوملا به سایت های جوملایی معروف هستند. جوملا یک نرم افزار است که برنامه نویس ها با آن قالب ها و سایت هایی را طراحی می کنند و به مشتریان خود ارائه می دهند.

قابلیت افزودن بخش های دلخواه به سایت با استفاده از افزونه ها و ماژول ها امکان پذیر است. البته باید این نکته ذکر شود که استفاده از قالب ها به صورت رایگان معمولاً امکان پذیر نیست. همچنین برای افزونه ها و ماژول ها باید هزینه ای جداگانه پرداخت شود.

ساخت سایت رایگان بدون پسوند با وردپرس  Wordpress

وردپرس هم مانند جوملا یک برنامه طراحی و ساخت سایت رایگان بدون پسوند به صورت متن باز می باشد. سایت ها و وبلاگ های زیادی با استفاده از وردپرس ساخته شده اند. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار سایت ساز متن باز به خوبی توانسته است توجه مدیران را به خود جلب کند. انواع امکانات و ویژگی ها و راحتی کار با آن از ویژگی های بارز وردپرس به عنوان یک نرم افزار سایت ساز است.

هسته اولیه وردپرس کاملاً رایگان است اما این هسته فاقد زیبایی بصری است به همین دلیلی برنامه نویس ها بر روی این هسته قالب های زیبا طراحی و نصب می کنند. این قالب ها دارای هزینه می باشد. همچنینی برای استفاده کامل از افزونه ها باید هزینه ای را به صورت سالانه پرداخت کرد.

امروزه از نرم افزار های دیگر مانند DotNetNuke هم به عنوان سایت ساز استفاده می کنند. البته این نرم افزار نسبت به بقیه کاربران کمتری دارد و دو نرم افزار سایت ساز بالا توانسته است به خوبی توجه مخاطبین و مدیران را به خود جلب کنند.

معایب استفاده از سایتهای آماده و سایت ساز های متن باز و سایت های برنامه نویسی شده برای ساخت سایت رایگان بدون پسوند :

  • استفاده از سایت های منبع باز محدود می باشد. این سایت ها توسط برنامه نویسان ساخته می‌شود و با پیشرفت اینترنت این سایت ها نیاز به بروزرسانی خواهند داشت. ممکن است این قالب های آماده توسط برنامه نویس تک نفره ایجاد شده باشد و دیگر برای آن بروزرسانی و آپدیت ارسال نشود.
  • در هنگام ساخت سایت وردپرس با استفاده از قالب آماده، ممکن است قالب سایت نتواند با بروزرسانی های جدید هماهنگ باشد و نیاز باشد که قالب جدید، مجدداً نصب شود که بسیار مشکل و وقت گیر خواهد بود
  • افزونه ها نیاز به بروز رسانی دارند همچنینی این افزونه ها برای اینکه کارایی حداکثری داشته باشند نیاز به این دارند که خریداری شوند و سالانه مبلغی به سازنده های این افزونه ها پرداخت شود.
  • ساخت سایت رایگان بدون پسوند با استفاده از سایت ساز های منبع باز عموماً خطرناک بوده و ممکن است که مورد حمله هکر ها قرار گیرند ،اگر مدیر سایت نسبت به بروز رسانی سایت غفلت کند خطر آسیب دیدن سایت به شدت بالا می رود.
  • احتمال قرار گرفتن کدهای مخرب در داخل افزونه ها و ماژول ها بسیار بالا است و ممکن است افزونه و ماژول به سایت شما آسیب بزند.

ساخت سایت ارزان بدون پسوند با سایت ساز پوپش

امروزه سایت ساز های جدید و تحت وب توانسته اند به خوبی جای خود را در بین مدیران و مالکان کسب و کار ها باز کنند. در سایت ساز های تحت وب نیاز به برنامه نویسی نیست و شما می توانید از ابتدا طراحی جزء به جزء سایت خود را در اختیار دارید. در هنگام ساخت سایت رایگان بدون پسوند با استفاده از سایت ساز شما می توانید در هر نقطه ای که می خواهید عکس و یا متن و دیگر محل های محتوا قرار دهد.

سایت ساز پوپش توانسته است با استفاده از تجربه برنامه نویسان حرفه ای خود و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های جدید در برنامه نویسی توجه مدیران را به خود جلب کند. این سایت ساز به خوبی می تواند تمام نیاز های کاربر را برای ساخت سایت رایگان بدون پسوند برطرف کند. شما می توانید به راحتی وارد محیط سایت ساز پوپش شوید و بخش های مختلف سایت خود را طراحی کنید.

در سایت ساز پوپش نیز می توانید از قالب های آماده برای ساخت سایت استفاده کنید. سایت ساز پوپش می تواند تمام نیازهای شما در زمینه سایت های اداری و فروشگاهی و خبری را برطرف کند. شما تنها با چند کلیک و به صورت کاملاً آنلاین می‌توانید فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *