ساخت سایت پزشکی راه حل عالی برای ارائه خدمات بهتر

ساخت سایت پزشکی راه حل عالی برای ارائه خدمات بهتر

ساخت سایت پزشکی راه حل عالی برای ارائه خدمات بهتر

امروزه بسیاری از مردم در زمینه های مختلف، نیازهای خود را از طریق اینترنت جستجو می نمایند. در زمینه پزشکی و سلامت نیز در زمینه تخصص های مختلف، بسیاری مردم در اینترنت دنبال پزشک می گردند. از این رو در چند سال اخیر پزشکان مختلف در تخصص های گوناگون به فکر ساخت سایت پزشکی افتاده اند.

در ساخت سایت پزشکی باید موارد زیادی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال اگر پزشکی متخصص قلب است، باید قسمتی برای پست مطالب مرتبط با بیماری های قلبی در سایت برای وی طراحی شده باشد. به این قسمت وبلاگ می گویند که مطالب آن معمولا می تواند پربازدید شده و بازدید کننده زیادی به سایت آن پزشک وارد کند. مهم است که در زمان ساخت سایت پزشکی ، در جایی مناسب آدرس مطب و شماره تماس قرار داده شود. مثلا اگر کسی وارد سایت شده و مطلبی در مورد سلامت قلب را مطالعه کند، می تواند شماره تماس و آدرس مطب این پزشک متخصص قلب را هم در جایی مناسب از صفحه ببیند. در قسمت وبلاگ باید مطالب جدید و اخبار پزشکی و روش های درمانی نوین نیز معرفی شود.

این قسمت یعنی وبلاگ در فرآیند سئو یا بهینه سازی سایت برای سایت شما بسیار مفید خواهد بود. وجود مقالات و مطالب و حجم بالای اطلاعات و متن ها و تصاویر باعث خواهد شد که موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل، وب سایت شما را بهتر بشناسد. در این صورت رتبه بالاتری نسبت به سایر سایت های رقیبتان پیدا خواهید نمود و در نتیجه جستجوها بهتر نشان داده خواهید شد و رتبه بهتری به دست خواهید آورد. به عنوان مثال کاربران با تایپ نمودن کلماتی مانند بهترین پزشک, لیست مطب پزشکان, متخصص جراحی, پزشک عمومی و …. میتواند به عنوان اولین وب سایت و در اولین صفحه نتایج، وب سایت شما را رویت نمایند.

در ساخت سایت پزشکی باید حتما توجه شود که مدارک تحصیلی پزشک و تخصص ها و مقالات و … نیز در قسمتی خاص از سایت درج شود. امروزه مخصوصا در ایران هنوز تعداد کمی از پزشکان هستند که وب سایت شخصی برای خود را دارند تا مهارت ها و رشته پزشکی خود را در آن معرفی نموده تا بازدید کنندگان آنها از وی اطلاعات دقیق داشته باشد. برخی از سایت های پزشکان بسیار پیشرفته تر است و حتی وقت دهی و نوبت دهی آنلاین نیز دارد. خوشبختانه امروزه پزشکانی نسبت به سایرین موفق تر هستند که با علم اینترنت آشنایی زیادی داشته باشند.

آنها می توانند تمامی وقتهای ویزیت که به مریضان خود می دهند را به صورت  اینترنتی و با دردسر کم بدهند. بیماران از منزل یا حتی محل کار خود میتوانند به راحتی ساعت های خالی را ملاحظه نموده و در جهت گرفتن وقت ویزیت اقدامات لازم را نمایند. قطعا برای داشتن همچین امکاناتی داشتن یک درگاه پرداخت آنلاین در سایت نیز مطلوب می باشد.

یکی دیگر از امکانات مناسب سایت های پزشکی، امکان دادن مشاوره است. البته به صورت ساده تر نیز بسیاری از مشاوره رایگان در غالب پرسش و پاسخ متداول را قرار می دهند. بسیاری از مراجعه کنندگان غالبا یک فرمت سوال مشخص را دارند که شما می توانید شرایطی برایشان مهیا کنید که قبل از اینکه آنها با مطب شما تماس حاصل نمایند از این قسمت جواب سوال خود را بگیرند. حتی اگر روی همین قسمت سرمایه گذاری بیشتر نمایید میتوانید با استخدام نمودن یک نیروی کاری به صورت چت و یا با صدا با مراجعه کنندگان ارتباط برقرار نموده و مشاوره اولیه آنلاین به آن ها ارائه داده و از آنها دعوت کند تا به صورت حضوری به مطب شما مراجعت نمایند.

همچنین سایت های مرجعی نیز در زمینه سلامت و پزشکی ایجاد شده اند که بازدید بسیار زیادی دارند. این سایت ها در مورد خواص داروها و خوراکی های مختلف و موارد مختلف در مورد سلامتی و همچنین علائم و راه های درمان بیماری ها مطالبی منتشر می کنند.  بسیاری از مردم در موتورهای جستجو دنبال مطالبی در مورد بیماری های مختلف می گردند. پس مطالب این سایت ها بسیار پر بازدید می شود. این مورد باعث می شود این گونه سایت ها بسیار پر ترافیک شده و بتوانند تبلیغات زیادی جذب کرده و درآمدزایی کنند.

به طور کلی لازم نیست برای طراحی سایت پزشکی هزینه زیادی صورت گیرد. بلکه بحث مهم این است که سایت شما پس از طراحی بتواند بازدید کننده داشته باشد. اما برای اینکه یک سایت بازدید کننده حقیقی زیادی داشته باشد باید در کلمات مربوط به خود در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد. این مهم با یک فرآیند سئوی بسیار قوی ممکن می شود.

همان طور که عرض شد پس از ساخت وب سایت پزشکی ، لازم است کاری کنید که سایت پر بازدید شود. در این هنگام باید با لینک بیلدینگ و تولید محتوای مناسب، سایت را در نظر موتورهای جستجو به ویژه گوگل ارزشمند کرد. محتوای مناسبی که در یک سایت پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند علائم بیماری ها، روش های درمان، روش های نوین درمانی، اخبار پزشکی و سلامت، خواص مواد غذایی مختلف و … را شامل شود. تک تک این موارد بسیار در موتورهای جستجو سرچ می شوند و اگر سایت شما با یک سئوی مناسب، بهینه سازی شود می تواند بازدید بسیار زیادی را جذب نماید.

اما در مورد خود ساخت سایت پزشکی که عرض کردیم لازم نیست هزینه زیادی انجام شود، پیشنهاداتی خدمتتان ارائه می دهیم تا به واقع در هزینه طراحی سایت شما صرفه جویی مناسبی شود. شرکت معتبر پوپش با ایجاد سیستمی به نام سایت ساز به شما امکان می دهد بدون داشتن دانش برنامه نویسی کامپیوتر، سایت خود را خودتان و کاملا طبق سلیقه خود طراحی فرمایید. اما حتما با خود می گویید مگر بدون دانش برنامه نویسی همچین چیزی ممکن است؟ پاسخ این است که سیستم سایت ساز پوپش با تکیه بر مکانیزم Drag & Drop به شما امکان می دهید سایت خود را دقیقا مطابق با نیازها و معیارهای خودتان طراحی نمایید و با این روش تک تک قسمت های صفحه سایت فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می گیرد.

به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. این مورد علاوه بر جلب رضایت صد درصدی شما، صرفه جویی زیادی در هزینه های شما ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *