۸ راه از ساده ترین ترفندهای فروش اینترنتی کارآمد

8 راه از ساده ترین ترفندهای فروش اینترنتی کارآمد

ترفندهای فروش اینترنتی روز به روز در حال افزایش هستند و ترفندهای قدیمی نیز منسوخ می شوند چون دیگر کاربردی نخواهند داشت و نمی توان با آن روش های قدیمی محصولی را فروخت و یا میزان فروش محصولات به قدری پایین خواهد بود که دیگر سودی برای شما نخواهد ماند.

مطمئنا کسی که قصد دارد فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کند،محصولاتی را در دست دارد ، اما راهی برای فروش محصولات سراغ ندارد و نمی داند چگونه می تواند فروش محصولات را آغاز کند.

از این جهت تصمیم گرفتیم تا ۸ راه از ساده ترین ترفندهای فروش اینترنتی کارآمد را برای شما معرفی کنیم!.

ساخت فروشگاه اینترنتی ارزان

۱- برای هر یک از محصولات،صفحه اختصاصی ایجاد کنید!

یکی از ترفندهای فروش بیشتر ، مثبت جلوه دادن محصول است و اگر شما برای هر یک از محصولات یک صفحه اختصاصی ایجاد کنید،مطمئنا مخاطب به هنگام بازدید از سایت می تواند اطلاعات بیشتری از محصول را در دست داشته باشد و مطمئنا زمانی که ببینید سایت شما تکمیل تر از باقی سایت ها است،پیش خودش فکر می کند شما دارای اعتبار خاصی هستید و اگر در سایت شما سفارشی را ثبت کند،شانس بهتری را برای دریافت محصول با کیفیت دارد و اعتماد بهتری نسبت به دیگر سایت ها می کند.

شما در صفحه اختصاصی که برای محصول ایجاد می کنید،باید چندین عکس با کیفیت،متن جذاب و دل ربا و توضیحات تکمیلی محصول را وارد کنید.

۲- یکی از ترفندهای فروش اینترنتی ، بازنشر دادن نظرات خریداران است!

در واقع یاد گرفتیم که کمتر زمانی به غریبه ها اعتماد کنیم،اما اگر بخواهیم واقعیت داستان را در نظر بگیریم،به هنگام خرید آنلاین بد نیست که نظرات دیگر کاربران را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی از محصول خریداری شده را داشته باشید.

پس شما زمانی که محصولی را فروختید،از کاربر بخواهید تا نظرش را در مورد محصول با شما به اشتراک بگذارد و آن را در سایت به انتشار برسانید.

زمانی که این چرخه ادامه پیدا کند و شما با هر کاربر چنین رفتاری کنید،مطمئنا اعتماد سازی قویی برای گسترش کسب و کار شما ایجاد خواهد شد و اینجاست که ترفندهای فروش اینترنتی معنی پیدا می کند!.

۳- برای کاربران و خریداران سایت،کوپن و تخفیف در نظر بگیرید!

یک از ایده های فروش ، ارائه تخفیف و کوپن به کاربران سایت است.

شما با استفاده از این روش،به شرطی که سایت شما بازدید نسبتا مناسبی داشته باشد،می توانید فروش فوق العاده ای را به دست آورید.

همچنین بد نیست تا به صورت فصلی کمپین های فروش را راه اندازی کنید تا کاربران شما بتوانند از این فرصت استفاده کنند و محصولاتی را از سایت شما سفارش دهند.

برای مثال می توانید به جای اینکه محصول را کاهش قیمت دهید،بگویید “با خرید x،یک x را هدیه بگیرید”.

مثال واقعی:

“با خرید آیفون ایکس می تواند یک تبلت هواوی را هدیه بگیرید!.”

۴- گرفتن عکس های جذاب از محصول

از دیگر ترفندهای فروش اینترنتی ، می توان به گرفتن عکس جذاب از محصول اشاره کرد.

به گونه ای که اگر شما یک محصول را بسیار زیبا و جذاب جلوه دهید،کاربر ترغیب به خرید می شود و در نتیجه خریدار نیز از خریدش راضی خواهد بود.

مطمئنا می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس که در اختیار دارید،یک عکس معمولی را تبدیل به یک عکس جذاب و زیبا کنید.

فروشگاه اینترنتی ،فروشگاه فیزیکی نیست که مشتری از نزدیک جذابیت را ببیند و انتخاب کند،اگر شما نیز عکس بی کیفیت از محصول بگیرید مطمئنا مشتری دوست ندارد آن جنس را تهیه کند و احساس بدی نسبت به ان پیدا خواهد کرد،از این جهت بهتر است که عکاسی حرفه ای از محصولات را از همین امروز شروع کنید!.

۵- بهینه سازی صفحه اختصاصی محصول

هر از چند گاهی،بد نیست تا صفحه اختصاصی محصول را که ایجاد کرده اید،بروزرسانی کنید تا هم مخاطب بداند آن یک محصول عادی نیست و ارزش خرید دارد و هم سایت شما با بروزرسانی های متعدد،جلوه ی زیبایی به خود می گیرد.

یکی از روش های افزایش فروش اینترنتی از طریق سئو سایت است، شما با بهینه سازی صفحه اختصاصی محصول و بازنویسی مجدد آن،مطمئنا گوگل به این نتیجه خواهد رسید که شما به سایت و مشتریان خود اهمیت می دهید و در نتیجه جایگاه بهتری برای شما اختصاص می دهد.

۶- برای نهایت استفاده از ترفندهای فروش اینترنتی ،وبلاگ نویسی را شروع کنید!

یکی از ترفندهای فروش اینترنتی ، راه اندازی بخش وبلاگ سایت است،شما می توانید با تولید محتواهای متعدد،در گوگل جایگاه های خاصی را به دست آورید و از این طریق بازدید های زیادی را به سایت خود هدایت کنید.

شروع کردن وبلاگ سایت می تواند به شما موقعیت های بسیاری هدیه دهد،همانگونه که در بالا ذکر شد،اگر شما به طور مرتب تولید محتوا انجام دهید،توجه موتورهای جستجوگر نظیر گوگل و یاهو را به خود جذب می کنید و در نتیجه با ثبت شدن مطالب شما در گوگل،شاهد فروش محصولات خواهید بود!.

۷- فراموش نکردن مشتریان وفادار سایت

دیگر ترفندهای فروش اینترنتی را می توان به وفاداری به مشتریان فعلی سایت دانست.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و نوپا از طریق مشتریان همیشگی اقدام به دریافت سفارش می کنند و باید بدانند که مشتریان همیشگی و قدیمی به دلیل علاقه ای که به سایت دارند،اقدام به ثبت سفارش می کنند.

حال وقت آن نیست که به این رابطه یک طرفه پایان دهید و عشق و علاقه خود را نیز به خریداران قدیمی و ثابت سایت،ابراز کنید؟

بد نیست هر چند وقت یک بار برای کاربران قدیمی سایت،کد تخفیف ویژه ای را ارسال کنید تا بتوانند محصولات دلخواه شان را با قیمت مناسب بخرند.

۸- استفاده از سایت سازهای آنلاین جهت سهولت کار

اگر بخواهیم به دیگر ترفندهای فروش اینترنتی اشاره کنیم،واقعیت داستان به این گونه است که ما انسان ها برای اینکه به پول برسیم،بعضی وقت ها باید از آب گل آلود ماهی بگیریم!.

اما به این معنی نیست که حق دیگران را ضایع کنیم،بلکه زمانی فرا خواهد رسید که محصولاتی در دست داریم و وقت محدودی برای فروش آن داریم و از طرفی دیگر،هیچ سایتی نداریم.

می توانید با استفاده از یک فروشگاه ساز در کمتر از ۵ دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را بسازید و با قرار دادن محصولات در آن،اقدام به فروش کنید.

یکی از فروشگاه ساز ها می توان به پوپش اشاره کرد از امکانات فروشگاه ساز پوپش ،ارائه هاست و دامنه اختصاصی برای شما می باشد و شما می توانید به راحتی با استفاده از این سیستم،با قالب های آماده ای که وجود دارد در کمتر از ۵ دقیقه سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *