چگونه با یک فروشگاه ساز آنلاین فروش اینترنتی داشته باشیم

چگونه با یک فروشگاه ساز آنلاین فروش اینترنتی داشته باشیم

فروشگاه ساز آنلاین یک بستر بسیار مناسب و کارآمد برای ساخت و راه اندازی فروشگاه آنلاین برای فروش خدمات و محصولات شماست که می توانید از آن به عنوان پایگاهی برای معرفی خود و ارائه محصولات و خدمات کسب و کار خود استفاده نمایید. با فراگیر شدن تکنولوژی تلفن های همراه هوشمند و ابزار های مبتنی بر فناوری ارتباطات و تنگ تر شدن دامنه حریم خصوصی افراد و با توجه به زمانی که افراد به صورت روزانه در اینترنت و وب سپری می کنند، بی شک استفاده از سایت های فروشگاهی آنلاین یکی از بهترین ابزار برای توسعه بازار و دامنه مشتریان و متقاضیان محصولات یا خدمات یک کسب و کار به حساب می آید.

آنچه مسلم است، صرف خرید دامنه و هاست و یا حتی طراحی و راه اندازی یک سایت فروشگاهی برای توسعه کسب و کار کافی نبوده و برای تحقق فروش و رسیدن به میزان درآمد قابل قبول از محل فروش محصولات یا خدمات به صورت آنلاین، بایستی تدابیر دیگری نیز اندیشیده شود. از آن جمله می توان به رعایت اصول سئو و تبلیغات مناسب جهت شناساندن سایت به مخاطبان اشاره نمود.

در فروشگاه ساز آنلاین پوپش، در کنار تمامی امکاناتی که برای تسهیل مدیریت فرایند فروش در اختیار کاربران قرار می گیرد، خدماتی نیز به منظور بهینه سازی جایگاه سایت در موتور های جستجو به کاربران ارائه می شود. هدف از این ویژگی آن است که کاربرانی که لزوما با دانش فنی و تخصصی طراحی سایت و حتی اصول سئو آشنا نیستند هم امکان ارتقای جایگاه خود در لیست موتور های جستجو را داشته باشند. زیرا همان گونه که فعالیت و فروش در بازار های سنتی تا حد زیادی تحت تاثیر رقابت می باشد، در کسب و کار های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی نیز این اصل برقرار می باشد و کسب و کار هایی موفق تر خواهند بود که بتوانند خود را به رده های بالاتر جستجوی کاربران برسانند.

ساخت اپلیکیشن در کنار فروشگاه ساز آنلاین 

یکی از مزیت های منحصر بفرد فروشگاه ساز آنلاین پوپش ارائه خدمات ساخت اپلیکیشن توسط اپلیکیشن ساز این پلتفرم می باشد. یعنی کاربر می تواند با سفارش و خرید پکیج پیشنهادی که شامل سخت اپلیکیشن نیز می باشد، در این فروشگاه ساز ارزان اپلیکیشن نیز طراحی و تولید نماید.

آنچه در خصوص توسعه و گسترش اپلیکیشن ها جالب توجه می نماید، امکانات و ویژگی های خاص آنها در مقایسه با صفحات وب در گوشی های تلفن همراه و تبلت ها می باشد. گاها مشاهده می شود که بعضی صفحات وب به دلیل ساختار و ابعاد متنوع تلفن های همراه و تبلت ها به شکل مناسب نمایش داده نمی شوند یا به دلیل کوچک بودن اندازه صفحات این دستگاه ها، مرور موثر این صفحات با دشواری همراه است. از این رو اپلیکیشن ها به منظور سهولت استفاده و ارائه رابط کاربری کارآمد تر توسعه پیدا کردند.

فروشگاه ساز آنلاین با مد نظر قرار دادن این نیاز، اقدام به راه اندازی اپلیکیشن ساز ارزان در کنار فروشگاه ساز و سایت ساز خود نموده تا کاربران و صاحبان فروشگاه های آنلاین حاضر در این پلتفرم بتوانند نیاز خود به اپلیکیشن را نیز در این بستر فراهم نمایند. ارائه خدمات در بستر اپلیکیشن دارای مزایای جالب توجهی نسبت به اتکای صرف بر روی سایت فروشگاهی است.

ارائه یک اپلیکیشن سبب تمایز یک کسب و کار نسبت به رقبا شده و پیوسته نام آن کسب و کار را به مشتری یادآوری می نماید. بعلاوه، در هزینه های چاپ کاتالوگ و بروشور و … صرفه جویی شده و به نوعی بخشی از این وظایف به اپلیکیشن محول می شود. مضافا اینکه اپلیکیشن اختصاصی برای یک کسب و کار نشانگر به روز بودن آن کسب و کار و ماندگاری بیشتر آن در اذهان کاربران است و سبب تسهیل جذب قشر به روز تر مشتریان می شود.

لازم به توضیح است که اپلیکیشن ها نوعا یک پل ارتباط دو طرفه میان فروشنده و مشتری بوده و بخشی از امکانات آن حتی به صورت آفلاین نیز در دسترس کاربر می باشد. ارزیابی و کنترل رفتار مصرف کنندگان از دیگر امکانات نهفته در قابلیت های اپلیکیشن ها به شمار می رود و بسته به نیاز، می توان امکانات و ویژگی های متعدد دیگری نیز در بستر اپلیکیشن ها گنجاند.

استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای فروش

آنچه تا کنون شرح داده شد مربوط به فعالیت های قابل انجام در داخل فروشگاه ساز حرفه ای و به طور خاص فروشگاه ساز آنلاین پوپش برای ساخت و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین بوده است. اما برای موفقیت در امر فروش و تبلیغ موثر یک کسب و کار، اقدامات قابل انجام تنها در مرحله طراحی و آماده سازی وبسایت خلاصه نمی شوند، بلکه بسیاری از اقدامات را بایستی به صورت موازی جهت بهبود و ارتقای یک کسب و کار انجام دهیم. از آن جمله می توان به استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی همچون Facebook، Instagram، LinkedIn و … برای ارتقای جایگاه محصولات یا فروشگاه خود نام برد.

در واقع این شبکه های اجتماعی به دلیل میزبانی تعداد قابل توجهی از کاربران، همواره در مرکز توجه هستند و یکی از بهترین ابزار های تبلیغاتی به شمار می روند. البته استفاده از این شبکه ها و ابزار ها نیز همانند استفاده از فروشگاه ساز اینترنتی احتیاج به دانش فنی و تخصصی برنامه نویسی و توسعه وبسایت ندارد، اما رعایت برخی اصول و ضوابط مختص هر یک از آنها بهتر است مد نظر باشد.

بطور کلی نتایج تحقیقات انجام شده بر روی میزان مشخصی افراد حاکی از آن است این گروه زمان بیشتری را در مقایسه با تماشای تلویزیون و سایر رسانه ها به بررسی گوشی تلفن همراه خود می پردازند. بنابراین توسعه اپلیکیشن اختصاصی در کنار استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی شرایط مناسب جهت رشد فروش را برای یک کسب و کار مهیا می نماید.

شرکت مسیر رویایی پارس با راه اندازی نرم افزار فروشگاه ساز آنلاین پوپش مفتخر است اعلام نماید بستری فراهم نموده که علاقمندان و کاربران بتوانند به کمک ابزار آنلاین طراحی و راه اندازی فروشگاه با کمک و همکاری گروه فنی و پشتیبانی توانمند و متعهد، و در محیطی ساده و بدور از پیچیدگی های فنی و داشتن مهارت های برنامه نویسی، اقدام به طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین نمایند. کارشناسان و تیم پشتیبانی پوپش نیز به صورت مداوم در زمینه کمک، مشاوره و ارائه راهنمایی های لازم در برطرف نمودن ایرادات احتمالی یا بهبود فروشگاه آنلاین شما، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *