شرکتهای طراحی سایت در مشهد

شرکتهای طراحی سایت در مشهد

امروزه خدمات تحت وب به یک صنعت بسیار بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده است و سهم بالایی از اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است. در کشور ما نیز خوشبختانه این روند به خوبی طی می شود و شرکت های زیادی در زمینه ساخت سایت ،  اپلیکیشن و سایر خدمات تحت وب به هموطنان عزیز ارائه خدمت می نمایند. مورد خوب دیگری که مشاهده می شود این است که این خدمات فقط در تهران یا کلانشهرها ارائه نمی شود و تقریبا در هر شهر کوچک کشور نیز می توانید این خدمات را دریافت کنید. اما مساله مهم دیگر این است که وب مرزهای مکانی را کاملا از بین برده است. یعنی فرضا اگر شما در شهری در جنوب غربی کشور زندگی می کنید می توانید طراحی سایت خود را به شرکتی در شمال شرقی کشور که از کیفیت کارش اطمینان دارید بدون طی مسافت و مراجعه حضوری سفارش دهید. حال که در مورد شمال شرق کشور سخن به میان آمد، لازم به ذکر است تعدادی از شرکت های طراحی سایت در کشور در استان خراسان و شهر مشهد قرار گرفته اند و به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کنند. در ادامه بیشتر به شرکتهای طراحی سایت در مشهد می پردازیم.

وظایف یک شرکت طراحی سایت

در ابتدا لازم دیدیم وظایف یک شرکت طراحی سایت را ذکر نماییم تا بیشتر با ماهیت این شرکت ها آشنایی پیدا نمایید. این گونه شرکت ها شرح وظایف بسیار گسترده ای دارند که تمام جنبه های ایجاد و ساخت یک وب سایت را پوشش می دهد. پس از ملاقات با مشتریان و ارزیابی نیازهای آنها، طراحان وب به ساخت و نگهداری وب سایت اقدام می کنند. در واقع نگارش و ویرایش محتوای سایت، طرح بندی صفحات وب، تعیین الزامات فنی، به روز رسانی وب سایت، گرفتن فایل پشتیبان، کد نویسی سایت، حل مشکلات کد نویسی و پشتیبانی در حین کاربری از وظایفی است که این گونه شرکت ها بر اساس قراردادی که با مشتری می بندند بر عهده دارند.

چه خدماتی یک شرکت طراحی سایت را از رقبا متمایز می کند؟

در واقع با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود، یکی از مواردی که خیلی به چشم مشتری می آید و برای رقابت شرکت با رقبا بسیار کارایی دارد، قیمت پایین تر است. در واقع اگز شرکتی بتواند در زمینه طراحی سایت، هزینه های تحمیلی به مشتری را به حد اقل برساند قطعا می تواند مشتری بیشتری جذب کند. این کار باعث می شود مشتری حس کند که شرایطش به خوبی توسط شرکت طراح سایت درک شده است. به همین دلیل است که در سال های اخیر استقبال گسترده ای از شرکت هایی که سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز را ارائه داده اند و طراحی سایت و ساخت سایت ارزان را برای هموطنان و صاحبان کسب و کارهای ممکن کرده اند بسیار زیاد شده و به علت رضایت مشتریان، این استقبال هر روز رو به افزایش است.

اما غیر از بحث مسائل مالی، موارد دیگری نیز می تواند برای مشتری جذاب باشد. از مهم ترین آن ها این است که خدمات جانبی و اضافه ای نیز علاوه بر طراحی کلی سایت به مشتریان در قالب همین شرکت طراحی سایت، ارائه شود. یکی از این خدمات مطلوب، بحث کارهای گرافیکی است. معمولا یک شرکت طراحی وب سایت موفق از افرادی برای همکاری در تیم طراحی استفاده می کند که به صورت آکادمیک با برنامه های علوم کاربردی در طراحی گرافیک وب، آموزش دیده و تجربه کسب کرده باشند.

افراد در تیم شرکت طراحی سایت با پایه و اساس در طراحی و جنبه های فنی ایجاد وب سایت آشنا بوده و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. خدماتی مانند اصول تصویر برداری طراحی، انیمیشن، طراحی مالتی مدیا یا چند رسانه ای، مدیریت محتوا، ویرایش محتواهای صوتی و ویدئویی و تصویری و … از خدمات مطلوبی است که یک شرکت طراحی سایت برای ایجاد تمایز از رقبا می تواند از آن ها استفاده کند.

از این رو باید در تیم طراحی سایت، افراد مهارت هایی از جمله: تسلط کامل بر  HTML، تسلط کامل بر  CSS، آشنایی با  JavaScript، آشنایی با نرم افزار DreamWeaver به عنوان ابزار اصلی برای طراحی و استفاده از زبان های مختلف برنامه نویسی مثل html یا CSS، تسلط نسبی بر Photoshop و نرم افزار  Flash، تسلط بر یکی از زبانهای برنامه نویسی ASP، PHP، Asp.Net و آشنایی با یکی از نرم افزارهای بانک اطلاعاتی مثل Access،Sql ،MySql را علاوه بر آشنایی با استانداردهای طراحی وب سایت و بکارگیری آنها در طرحهای خود، دارا باشند.

بهترین شرکتهای طراحی سایت در مشهد

همان طور که عرض شد کلان شهر مشهد یکی از شهرهای بسیار برخوردار کشور در زمینه تکنولوژی به شمار می رود و شرکتهای طراحی سایت در مشهد در این شهر نیز بسیار هستند. در زمینه خدمات آنلاین و وب نیز این شهر یکی از شهرهای بسیار پیشگام در کشور ما می باشد. چند شرکت معتبر ارائه خدمات میزبانی وب یا هاستینگ و شرکتهای طراحی سایت در مشهد وجود دارند که به مردم و صاحبان کسب و کارها نه تنها در شهر مشهد بلکه در کلیه نقاط کشور عزیزمان ایران خدمات ارائه می کنند. یکی از این شرکت ها که با خدمات نوین خود بار بزرگی از دوش کسب و کارهای نیازمند داشتن وب سایت برداشته است شرکت پوپش می باشد.

این شرکتهای طراحی سایت در مشهد سیستمی را ارائه کرده است که آن را سایت ساز می نامند و این سیستم به کاربران امکان می دهد با کمترین هزینه ممکن صاحب سایت شوند و از هزینه های سنگین طراحی سایت معاف شوند. ساختار این سیستم به کاربران امکان می دهد که حتی خودشان بدون داشتن دانش برنامه نویسی، سایت خود را طراحی کنند. اما این شرکت قالب های متنوع آماده ای را هم برای استفاده کاربران در سایت های خود ارائه داده که کاربران می توانند به راحتی و بدون کد نویسی فقط با استفاده از موس در آن ها تغییرات دلخواه را اعمال کرده و سایت مورد علاقه خود را بسازند.

One thought on “شرکتهای طراحی سایت در مشهد

  1. بازتاب: طراحی سایت کودکان :۱۰ نکته برای ساخت یک وبسایت مناسب کودک | این خبر - خبرخوان تخصصی و آموزشی طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *