فروشگاه ساز اینترنتی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

فروشگاه ساز اینترنتی چه امکاناتی باید داشته باشد؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز اینترنتی چه امکاناتی باید داشته باشد؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اگر صاحب کسب و کاری هستید که کالایی برای فروش دارید قطعا باید بدانید که رقبای شما فروش از طریق اینترنت را آغاز کرده اند. شاید با خود بگویید من همین مشتریان فعلی را حفظ می کنم. اما مساله اینجاست که بخشی از خریداران امروزه عادت به خرید اینترنتی پیدا کرده اند و در صورتی که شما برای خود سایت فروشگاهی نداشته باشید این دسته از مشتریان بالقوه را تقدیم رقبا کرده اید. از این نکته مهم تر این است که این جمعیت خریدار بالقوه از طریق اینترنت هر ساله بشدت زیاد می شود. یعنی با کوچک شمردن داشتن سایت، شاید سال های آینده بخش بیشتری از بازار را به رقبا واگذار کنید.

اگر به فکر طراحی سایت افتاده اید ولی هزینه های گزاف آن شما را منصرف کرده است، راه حلی مناسب برای شما داریم و آن استفاده از خدمات یک فروشگاه ساز اینترنتی مانند پوپش است که در ادامه روند کاری آن را برایتان شرح خواهیم داد.

فروشگاه ساز اینترنتی خدمات - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز اینترنتی خدمات – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

شاید کمی تعجب کنید، اما فروشگاه هایی هستند که به صورت آنلاین خدماتی را می فروشند. به عنوان مثال سایت های فروش بلیط، و یا خدمات خاص به صورت آنلاین انجام می دهند و هزینه را هم از طریق درگاه های معتبر بانکی از شما دریافت می کنند. این گونه سایت ها مصداق بازر سایت های فروشگاهی اینترنتی هستند که در ایران رونق بسیاری یافته اند. اما به علت رقابت شدید در صنف این عزیزان، اکیدا توصیه می شود به جای هزینه زیاد در طراحی سایت، از یک فروشگاه ساز اینترنتی مانند پوپش استفاده کنند و هزینه صرفه جویی شده را خرج سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو برای رقابت با سایت های رقیب کنند.

فروشگاه ساز اینترنتی فایل - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز اینترنتی فایل – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بازار فروش فایل در اینترنت بسیار داغ می باشد. اما چگونه فایلی را می توان در اینترنت برای فروش قرار داد. اولین مورد این است که باید فایل تولید خودتان باشد تا اجازه فروش آن را داشته باشید. به عنوان مثال اگر در کلاسی شرکت کرده اید و محتوای جزوه آن کلاس در اختیار شما قرار گرفته است، شما مجاز به فروش آن به صورت فایل نیستید. اگر شما مهندس معمار هستید و نقشه های ساختمانی اجرایی کشیده اید، می توانید این نقشه ها را برای فروش در سایت خود به قیمت دلخواه بگذارید. دانشجویان مبتدی از این فایل ها برای آموزش بهتر استفاده خواهند کرد. قطعا شما نیز می توانید سود خوبی از فروش آن ها داشته باشید. اما به علت تعداد بالای این سایت ها در سطح اینترنت، بهتر است برای سئوی سایت خود هزینه ای در نظر بگیرید تا به صفحه اول نتایج گوگل برسید.

می توانید با استفاده از خدمات یک فروشگاه ساز اینترنتی مانند پوپش در هزینه های طراحی خود صرفه جویی گسترده ای داشته باشید. مهم ترین امکان این سیستم این است که شما برای طراحی سایت با این سیستم، نیازی به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت. مکانیزم این سیستم در ادامه مطلب توضیح داده خواهد شد.

اگر از فروشگاه ساز اینترنتی استفاده نکنید و طراحی سایت خود را به یک طراح واگذار کنید، با پرداخت هزینه ای زیاد سایت را از وی تحویل می گیرید که بعضا مورد رضایت شما نیز نمی باشد و طراح برای ایجاد تغییرات، هزینه مجدد طلب می کند. از این رو اصلا به صرفه نیست طراحی سایت خود را به یک طراح خارج از مجموعه خود واگذار کنید.

فروشگاه ساز اینترنتی کالاهای فیزیکی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز اینترنتی کالاهای فیزیکی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اگر تولید کننده، وارد کننده، پخش کننده و یا خرده فروش کالایی در هر صنفی هستید، بدانید که داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای شما واجب است. اگر همین الان هم شروع کرده و به بازار مجازی نیز وارد شوید دیر نیست. اما تعلل اصلا جایز نیست و نباید فرصت را از دست داد. زیرا رقبای شما نیز به آینده فکر می کنند. برخی از آن ها سایت خود را دارند و از شما جلو هستند. برخی دیگر نیز در آینده برای خود فروشگاه اینترنتی تاسیس خواهند کرد.

اگر تصمیم به ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش آنلاین کالا گرفتید راه اول برای شما این است که یک طراح پیدا کرده و طراحی سایت خود را به وی بسپارید که البته راهی پر هزینه است. اما راه دومی نیز خدمتتان معرفی می نماییم و آن عبارتست از استفاده از سیستم فروشگاه ساز اینترنتی پوپش که امکان طراحی تک تک قسمت های سایت را توسط خودتان برای شما مهیا می نماید.

پوپش در طراحی فروشگاه اینترنتی چه کمکی به شما خواهد کرد؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

پوپش در طراحی فروشگاه اینترنتی چه کمکی به شما خواهد کرد؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

پوپش یکی از بهترین و خوش نام ترین فروشگاه ساز های اینترنتی کشور است که خدمات ویژه ای به کسب و کارها ارائه می دهد. مکانیزمی که این سیستم بر ان استوار است به Drag & Drop مشهور است و به طور خلاصه جانمایی ارکان سایت در صفحه با موس است. در حقیقت شما متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید.

با همین مکانیزم شما هر وقت بخواهید می توانید تغییرات در سایت خود ایجاد کنید. درحالی که اگر با یک طراح کار کنید برای هر تغییری در سایت باید به وی هزینه پرداخت نمایید. همچنین این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.

دیگر از مشکلات صاحبان کسب و کارها پس از طراحی سایتشان اداره سایت و قرار دادن پست و حتی محصولات در بخش فروشگاه آست. مزیت دیگر این روش این است که سیستم فروشگاه ساز اینترنتی پوپش به شما یک پنل مدیریت بسیار ساده و در عین حال پیشرفته می دهد که بتوانید کلیه موارد اداره سایت را انجام دهید. ساده و در عین حال پیشرفته بودن این پنل مدیریتی، کار شما را در اداره سایت بسیار راحت می نماید. با استفاده از این پنل ساده به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار دهید و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای تغییرات و بروزرسانی سایت را ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *