فروشگاه ساز حرفه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

فروشگاه ساز حرفه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز حرفه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در سال های اخیر بسیاری از کسب و کارها برای توسعه خود به تاسیس فروشگاه اینترنتی بوسیله فروشگاه ساز حرفه ای روی آورده اند. این لزوم وقتی بیشتر حس می شود که در نظر داشته باشیم بسیاری از افراد امروزه به خرید اینترنتی روی آورده اند و همه ساله عده این افراد بیشتر هم می شود.

بسیاری افراد نیز به طور کلی کسب و کاری بر اساس فروش آنلاین راه اندازی کرده اند. برای این دسته نیز مثال های زیادی وجود دارد که از آن می توان به تولیدی های صنایع دستی اشاره کرد. اما کالای قابل فروش در فروشگاه های اینترنتی می تواند یک کالای فیزیکی و حتی یک فایل باشد. بدین صورت که پس از پرداخت از طریق درگاه معتبر بانکی، سایت، فرد خریدار را به لینک دانلود محصول دانلودی یا همان فایل هدایت می کند و در صورت خرید کالای فیزیکی، زمان تحویل و کد رهگیری به وی نشان داده خواهد شد.

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی راه های مختلفی وجود دارد. می توانید با صرف هزینه ای گزاف طراحی سایت خود را به یک طراح بسپارید. می توانید از یک فروشگاه ساز حرفه ای مانند پوپش هم استفاده کنید و یک سایت حرفه ای را خودتان بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی کنید. در ادامه این سیستم به خوبی توضیح داده خواهد شد.

فروشگاه ساز حرفه ای فایل - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز حرفه ای فایل – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یک سیستم فروشگاه ساز فایل به شما امکان می دهد سایت فروشگاه اینترنتی خود که برای فروش فایل در نظر گرفته شده را با فرآیند ساده ای بسازید و از هزینه های سنگین طراحی معاف شوید. بسیاری نمی دانند فروشگاه فایل دقیقا چیست و چگونه می توان از آن درآمدزایی کرد؟ هر شخصی که محتوایی ارزشمند تولید کرده است می تواند با داشتن یک سایت فروشگاهی، فایل محتوای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برساند. به عنوان مثال، اگر شما مهندس معمار هستید و نقشه های ساختمانی اجرایی کشیده اید، می توانید این نقشه ها را برای فروش در سایت خود به قیمت دلخواه بگذارید.

معمولا دانشجویان و مهندسان کم تجربه برای گرفتن ایده و آموزش بهتری نقشه های اجرایی معماری،  دنبال همچین فایل هایی می گردند و می توانند خریداران محصول آنلاین شما باشند. افرادی که محتوای خوب برای فروش دارند کم نیستند. اما واقعا لازم نیست که یک هزینه گزاف برای طراحی سایت خود انجام دهند. بهتر است این هزینه را در سئو یا بهینه سازی سایت خود خرج کنند و طراحی سایت را بسیار ارزان و با فروشگاه ساز حرفه ای انجام دهند.

فروشگاه ساز حرفه ای کالا - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فروشگاه ساز حرفه ای کالا – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بسیاری از صنوف بشدت در زمینه فروش اینترنتی فعال هستند. یکی از نمونه های بارز فروشگاههای و هایپرمارکت های اینترنتی است که تمامی سایتهای بسیاری در این زمینه با هم رقابت می کنند. بسیاری از موارد دیگر مانند لباس و کالاهایی که به صورت مرسوله پس از خرید باید به درب منزل خریدار ارسال شود نیز به صورت گسترده در اینترنت به فروش می رسد. از این رو فروشگاه های اینترنتی فروش کالاهای فیزیکی بسیار رونق دارند. اگر شما برای کسب و کار خود فروشگاه اینترنتی نساخته اید می توانید به راحتی با کمک یک فروشگاه ساز حرفه ای مانند پوپش طراحی کرده و هزینه صرفه جویی شده را در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو صرف نمایید.

شاید با خود بگویید که در صنفی که فعال هستید، خرید اینترنتی معنای خاصی ندارد و زیاد جا نیفتاده است. این می تواند تا حدی برای امروز درست باشد. اما اگر آینده نگر باشید مطمئن باشید فروش اینترنتی در همه صنوف در سال های آینده به مراتب بیشتر از امروز خواهد بود. همچنین داشتن یک سایت و فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارتان مانند یک شعبه جدید است. در واقع وب سایت شما شعبه مجازی فروشگاه شماست. غیر از اینکه می توانید از طریق فروش اینترنتی کسب و کارتان را گسترش دهید، سایت شما می تواند با در اختیار قرار دادن اطلاعات فروشگاه شما مانند آدرس و شماره تماستان، و همچنین لیست محصولاتی که ارائه می نمایید، مشتریان را به فروشگاه فیزیکی شما بکشاند. در حقیقت سایت مانند یک بازاریاب برای کسب و کار فیزیکی شما نیز می تواند موثر واقع شود.

خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

خصوصیات یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فرقی نمی کند که محصول شما چیست و به فروشگاه اینترنتی کالا یا فایل نیاز دارید؟ باید در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی باید اصول خاصی در آن رعایت شود. فروشگاه های اینترنتی حرفه ای به منظور این که مردم را به راحتی به سمت محصول مورد نظرشان در داخل سایت راهنمایی کنند، باید دسته بندی مناسب محصولات داشته باشند. همچنین باید به شکلی این دسته بندی ها در معرض دید کاربران باشد تا تجربه کاربری خوبی از بودن در سایت فروشگاه اینترنتی به دست آورند و باز هم به سایت سر بزنند.

یادتان باشد اگر کاربری سایت شما را مناسب ببیند آن را به دیگران نیز معرفی می کند. اما به صورت عادی طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی می تواند بسیار هزینه بر باشد. پس بسیاری از کسب و کارها علی رغم دانستن اهمیت داشتن آن برای صرفه جویی مالی از سفارش آن منصرف می شوند. در ادامه سیستم پوپش را خدمتتان معرفی می کنیم که با فروشگاه ساز حرفه ای خود هزینه  های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما را بشدت کم می کد.

مزیت های فروشگاه ساز حرفه ای پوپش سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

مزیت های فروشگاه ساز حرفه ای پوپش سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

اما هنوز عرض نکرده ایم که راهکار ما برای کاهش هزینه های طراحی شما از طریق سیستم فروشگاه ساز حرفه ای پوپش دقیقا به چه صورت عمل می کند. در حقیقت این مجموعه با کمک سیستم Drag & Drop به شما امکان می دهد خودتان با سلیقه خود و بدون داشتن دانش برنامه نویسی، سایت خود را طراحی کنید. این مکانیزم دقیقا با موس کامپیوتر اجرا می شود و شما هر المان خاصی از سایت را می توانید کشیده و در جای مورد نظرتان قرار دهید. در حقیقت به شما امکان می دهد متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید و هزینه سنگین طراحی را صرفه جویی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *