مزایای اینستاگرام برای کسب و کار ۵ نکته مهم

 

مزایایی اینستاگرام برای کسب و کار

مزایایی اینستاگرام برای کسب و کار

باور کنید یا نکنید ، زمانی تلفن ها مانند امروزه به عنوان دوربین استفاده نمیشدند و “سلفی” چیز خاصی نبود.

البته ، ما از آن زمان فاصله زیادی داریم.

امروزه ، بیشتر مراودات اجتماعی ما با تصاویر آمیخته شده است مانند گرفتن سریع عکس برای ارسال پیام به یک دوست ، عکس گرفتن در یک رستوران برای یک عکس سلفی ، یا صرف دقایقی برای مرور خبرهای پر از عکس و فیلم.

تأثیر افزایش محتوای بصری در شبکه های اجتماعی، بیشتر در اینستاگرام مشهود است.

در نتیجه ، بسیاری از برند ها و فروشگاه های اینترنتی در تلاشند تا بفهمند که  چگونه می توان از تاثیر اینستاگرام در کسب و کار به بهترین شکل استفاده کرد.

در این مورد ظهور اینستاگرام تاثیر فوق العاده ای داشته است – و قابل درک است.

انسان از لحاظ بصری فوق العاده است، به همین دلیل برایمان محتوایی مانند عکس ، فیلم و فایلهای گرافیکی از میزان جذابیت بالایی برخوردار است.

دنیای اینستاگرام  بسیار بزرگ  است و ساختن یک شبکه اجتماعی که افراد را فقط از طریق عناصر بصری به هم متصل می کند و موجب جلب شدن ما به ان می شود ، روشی قدرتمند به حساب می اید .

برند ها و بازاریاب ها برای بهره گیری از رشد چشمگیر پلتفرم های اجتماعی به رقابت پرداخته اند و بسیاری برای کسب موفقیت خود، نحوه فروش در اینستاگرام را یاد می گیرند.

اما برند هایی که به روند تجارت اجتماعی مانند این تبحر دارند چیزی را می دانند که برند های فلاپ آن را نمی دانند:

عکس های اینستاگرام تبدیل به چیزی میشوند که از عکس های معمولی ارزش بیشتری دارند و به دلیل اینکه  شما راز واقعی استفاده از این عکس ها برای بازاریابی را نمی دانید،از مزیت کامل اینستاگرام بهره مند نمی شوید.

برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ، باید بفهمید که چرا این گرافیک ها بسیار ارزشمند هستند و چگونه می توان تصاویر مناسب را برای اینستاگرام ایجاد کرد.

شما باید از قدرتی که عکس های اینستاگرام دارند،کاملاً استفاده کنید و از آنها در بازاریابی بین شبکه ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از عکس های اینستاگرام در بازاریابی

کمی بعد ،ما دقیقاً دلیل قدرتمند بودن تصاویر اینستاگرام و دلایل تبدیل آنها از عکسهای عمومی را بررسی خواهیم کرد.

اما ابتدا بیاموزید که چگونه می توانید از اصول کسب و کار در اینستاگرام و عکس های اینستاگرام در بازاریابی شبکه ای بهره ببرید و همچنین از راهکارهای این تصاویر در کانال های بازاریابی استفاده کنید.

مطلب مرتبط : چگونه با استفاده از اینستاگرام ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنیم.

در ادامه با  ۵ نکته مهم در مزایای اینستاگرام برای کسب و کار آشنا می شوید :

 

با مشتریان از طریق چندین کانال ارتباط برقرار کنید

با مشتریان از طریق چندین کانال ارتباط برقرار کنید

استفاده از اینستاگرام در سایت و فروشگاه اینترنتی ، به شما این امکان را می دهد که از طریق چندین کانال با مشتریان ارتباط برقرار کنید و تعامل بین کانال ها را افزایش دهید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شما عکس ها را از اینستاگرام خود در وب سایت و فروشگاه اینترنتی تان نمایش می دهید.  وقتی مشتری در حال مرور در سایت شما است ، ممکن است شما را از قبل در اینستاگرام دنبال نکرده باشد.

اما وقتی آنها گالری عکسهای اینستاگرام را مشاهده می کنند ، می توانند کلیک کنند تا صفحه اینستاگرام شما را ببینند ، شروع به دنبال کردن صفحه شما می کنند و بعداً دوباره با شما ارتباط برقرار می کنند.

نگاهی بیندازید که چگونه لوازم آرایشی Josie Maran از گالری اختصاصی عکس اینستاگرام در وب سایت خود استفاده می کند تا مردم را به سمت اینستاگرام خود سوق دهد.

شاید پیش از این ،یک دنبال کننده در حال مرور در اینستاگرام به وب سایت م فروشگاه اینترنتی شما مراجعه نکرده باشد.  با راه اندازی یک فروشگاه قابل خرید در اینستاگرام ، فالوورهای شما می توانند به راحتی به نسخه فروشگاه اینستاگرام شما دسترسی پیدا کرده و برای دیدن صفحات محصول کلیک کنند.

استفاده از عکس های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا با مشتریانی که در آن هستند ارتباط برقرار کنید و از نرخ تعامل بسیار بالای اینستاگرام نیز بهره مند شوید.

 

استفاده مجدد از برخی روش ها در بازاریابی: هوشمندانه کار کنید ، نه سخت تر

استفاده مجدد از برخی روش ها در بازاریابی: هوشمندانه کار کنید ، نه سخت تر

همه ما گاهی تلاش هایی کرده ایم که نتیجه دلخواه را از ان کسب نکرده ایم  ، اما استفاده از عکس های اینستاگرام در برنامه بازاریابی کسب و کار اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا هوشمندانه تر کار کنید ، نه سخت تر.

شما از قبل به یک استراتژی بازاریابی اجتماعی احتیاج دارید ، پس چرا آن عکسها را در کانالها مورد استفاده مجدد قرار نمی دهید و آنها را به عنوان تصاویر بازاریابی در سایت یا فروشگاه اینترنتی خود یا تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمی کنید؟

با این کار شما نیاز به ایجاد محتوای بیشتر را از بین می برید.

 

جذب دادوستد: مجموعه ای بسازید که کاربران آن بارها و بارها بازگردند

جذب دادوستد: مجموعه ای بسازید که کاربران آن بارها و بارها بازگردند

یکی دیگر از مزایای استفاده از تصاویر اینستاگرام این است که دادوستدی که از این عکس ها به دست می آید بسیار فعال است.

اینستاگرام بیشتر از هر کانال اجتماعی دیگری باعث ایجاد دادوستدجذاب می شود.  تحقیقات نشان می دهد که در هنگام مقایسه زمان حضور در سایت از کانال های مختلف اجتماعی مانند:  Facebook ، Pinterest ، YouTube ، Reddit و غیره  اینستاگرام بیشترین بازدیدکننده را داشته است.

محتوایی که در اینستاگرام می گذارید بیشتر از سایر محتواهای بصری که در YouTube یا Pinterest  می گذارید ،دادوستدی جذاب ایجاد می کند.

علاوه بر این ، اینستاگرام به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود در یک موقعیت اجتماعی ارتباط برقرار کنید ، و این احتمال را افزایش می دهید که بتوانید مشتریان را برای خریدهای مکرر ترغیب کنید.

اگر کسی از شما خرید کند و سپس شما را در اینستاگرام دنبال کند ، احتمالاً برند شما را به طور منظم می بیند و دوباره از شما خرید می کند.

و مشتریان برگشتی از ارزش بیشتری برخوردارند ، تقریباً ۳ برابر بیشتر از خریداران عادی.

 

 

بازاریابی خود را با UGC (محتوای ایجاد شده توسط کاربر)تقویت کنید: از عکسهای مشتریان استفاده کنید

بازاریابی خود را با UGC (محتوای ایجاد شده توسط کاربر)تقویت کنید: از عکسهای مشتریان استفاده کنید

اگر در حال حاضر استراتژی های بازاریابی محتوای تولید شده توسط کاربر را برای افزایش فروش ندارید ، وقت آن است که از آن استفاده کنید.  این تنها روش موثر برای رشد بازدید و فروش محصول است.

اینستاگرام امکان ایجاد محتوای ساخته شده توسط کاربر را دارد.

به طور کلی عکس های اینستاگرام ،  محتوای تولید شده توسط کاربران هستند.

در اینستاگرام ، مشتریان به طور مداوم در حال ایجاد و به اشتراک گذاری تصاویر خود هستند.

با اجازه آنها ،همچنین می توانید از تصاویر آنها برای بازاریابی خود استفاده کنید.

در زیر نمونه ای از نحوه استفاده از عکس های اینستاگرام مشتریان در بازاریابی برای ارتقاء تعامل در بین جامعه خود ، ایجاد برند کسب و کار اینترنتی خود در اینستاگرام و بهبود بازاریابی بصری در سایت یا فروشگاه آنلاین وجود دارد.

در صفحه اصلی تان ،به منظور ایجاد ارتباط بیشتر برند تجاری خود روی نمایش عکس های گرفته شده توسط مشتری هنگام استفاده از محصولات ، تأکید کنید.

برخی از صفحه های اینترنتی با درخواست از مشتریان برای هشتگ عکس با نام تجاری خود ، عکس های UGC(محتوای ایجاد شده توسط کاربر)اینستاگرام را جمع آوری می کنند.

این بدان معناست که شما نه تنها محتوای رایگان بلکه مشتریان خود را نیز دارید (که باعث می شود احساس کنند بخشی از برند شما هستند) ، همچنین با ارسال عکس در اینستاگرام ، مشتریان را به مشارکت تشویق می کنید.

به علاوه ، بدون صرف تلاش های اضافی ، هنگامی که طرفدارانتان برند شما را می بینند ،شما را در عکس های خود هشتگ می زنند ، با این جلب توجه ، نام تجاری خود را در اینستاگرام تقویت می کنید.

 

کورکورانه بازاریابی نکنید: بدانید محتوا چگونه کار خواهد کرد

کورکورانه بازاریابی نکنید: بدانید محتوا چگونه کار خواهد کرد

شما هرگز نمی خواهید منابع محدود اینستاگرام را در محتوایی سرمایه گذاری کنید که عملکرد خوبی نداشته باشد.  خوشبختانه ، در اینستاگرام ، شما قبلاً بازخوردی در مورد واکنش مخاطبان خود نسبت به محتوا قبل از گرفتن چیزهایی مانند املاک و مستغلات  دریافت کرده اید.

قبل از انتخاب محتوا برای کمپین های UGC (محتوای ایجاد شده توسط کاربر)اینستاگرام خود ، می توانید نتایج نحوه دریافت آن را در اینستاگرام بسنجید.

این به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی را که مشتریان در اینستاگرام بیشتر دوست دارند انتخاب کنید و سپس آنها را در سایت یا فروشگاه اینترنتی  خود نمایش دهید ، نه اینکه حدس بزنید که کدام یک از عکس های محصول بهترین عملکرد را دارند.

 

 چرا عکسهای اینستاگرام به  عکسهای بهتری تبدیل می شوند

عکس های اینستاگرام به دلیل ترکیب اصول بسیار اساسی روانشناختی ، بهتر از عکس های محصول یا عکس های تبلیغاتی عمومی هستند.

ابتدا ، بیایید نگاهی به تفاوت بین عکس عمومی و عکس اینستاگرام بیندازیم.

عکس های اینستاگرام ما را خوشحال می کند

تصاویر اینستاگرام تمایل به آرزو دارند ، به این معنی که آنها به ما نگاه می کنند نگاهی به سبکی که می خواهیم زندگی کنیم.

مردم بهترین لحظات زندگی خود را در اینستاگرام مشاهده می کنند: زیبا ترین وعده های غذایی  ، غروب آفتاب ساحلی عالی ، سفر جاده ای بسیار جذاب تا سواحل .

در ابتدایی ترین سطح ، عکسهای اینستاگرام تبدیل می شوند زیرا از نظر زیبایی شناسی خوشایند هستند.  عکس های اینستاگرام ویژه هستند .

مردم فقط هر سلفی تصادفی را در اینستاگرام بارگذاری نمی کنند ، بلکه آنها اطمینان حاصل می کنند که عکس به خوبی مرتب ، با نور خوب و البته فیلتر عالی باشد.

به طور خلاصه ، در اینستاگرام ، عکس های زیبا و بصری زیبایی دیده می شود که چیزهایی را که آرزو می کنیم داشته باشیم و زندگی هایی را که آرزو می کنیم به ما نشان می دهند.

اما تبلیغات نیز به خوبی ساخته می شوند و هدف آنها این است که با قرار دادن محصول مورد تبلیغ در یک زندگی غبطه برانگیز ،خواهان موارد موجود در آنها(تبلیغات) باشیم.

 پس چرا عکس های اینستاگرام بهتر از عکسهای تبلیغاتی است؟

– عکس های اینستاگرام ایجاد اعتماد می کنند

اغلب اوقات ، عکس های اینستاگرام توسط مشتریان گرفته می شوند و متخصصان انها را تنظیم می کنند.  این عکسهای اینستاگرامی ایجاد شده توسط مشتری تبدیل می شوند زیرا باعث جلب اعتماد مشتری به خرید اینترنتی می شود.

به طور کلی ، محتوای خریداران قبلی ،بر تصمیمات خریداران فعلی تأثیر می گذارد.  اما تأثیر  محتوای تصویری از متن بیشتر است.

اگرچه خریداران بالقوه عاشق خواندن نظرات هستند ، تحقیقات نشان می دهد محتوای بصری – مانند عکس ها و فیلم ها – در تصمیم گیری برای خرید بسیار تأثیرگذار تر است.

نه تنها این ، بلکه مشتریان می خواهند به طور خاص عکس ها و فیلم ها را  از مشتریان گذشته مشاهده کنند.

زمانیکه خریداران در حال مقایسه عکس های برندها هستند ، با استفاده از نمونه عکس های مشتریان قبلی ،برای خرید تصمیم میگیرند.

نمونه هایی از برند ها که از عکس های اینستاگرام سود می برند

آیا می خواهید بدانید که چگونه برند های موفق از عکس های اینستاگرام در وب سایت خود استفاده می کنند؟

معروف ترین روش هایی که برند ها عکس های اینستاگرام خود را در انجا نشان می دهند ،  یک گالری اختصاصی ، در صفحه اصلی سایت یا در صفحات محصول فروشگاه اینترنتی خود است.

مطلب مرتبط : نمایش پست های اینستاگرام در سایت

دلیل اینکه برندها استفاده از عکس های اینستاگرام را در سایت انتخاب می کنند ، افزودن تنوع با محتوایی پویا است که دائماً تغییر می کند.

همچنین ، عکسهای اینستاگرام بسیار معتبرتر و سرزنده تر از عکسهای عمومی هستند – آنها به جای عکسهای ثابت محصول ، نگاه واقعی به زندگی  برند مورد نظر دارند.

برخی شرکت ها یک گالری اختصاصی در سایت ایجاد می کند،

عکس ها را از حساب اینستاگرام  بیرون می کشند و آنها را در صفحه اصلی خود به نمایش می گذارند.

همانطور که در بالا ذکر کردیم ، عکس های اینستاگرام قدرتمند هستند زیرا از نظر زیبایی شناسی خوشایند هستند.

یک مثال جالب در مورد نحوه استفاده آنها از عکس های اینستاگرام در صفحات محصولات جایی است که گالری عکس مشتریانی را که از محصول استفاده می کنند نمایش می دهند.

این یک روش فوق العاده موثر برای نشان دادن محصولی در مثال های واقعی و ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه است.

 

– استراتژی های بازاریابی اینستاگرام  باعث ایجاد تعامل بیشتر می شود.

بسیاری از برند ها می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام بفروشند و بدانند که مهمترین نکات بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل چیست.

اما آنها روی سوالات غلط متمرکز شده اند: آنها می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام بفروشند ، چگونه محصولات را در اینستاگرام تبلیغ کنند یا چگونه می توانند فروش در اینستاگرام را افزایش دهند.

واقعیت این است که اگر نمی دانید چگونه نوع صحیحی از عکس ها را ایجاد و تنظیم کنید ، هرگز  به فروش موفق نخواهید رسید.

کشف تجارت بصری در اینستاگرام مستلزم درک نوع تصویرهایی است که در این سیستم  کار می کنند.

اینستاگرام بسیار موفق است زیرا عکسهای اینستاگرام مانند سایر عکسها نیستند – و برای اینکه بتوانید با موفقیت در این سیستم  بازاریابی کنید ، باید بدانید که چگونه تصاویر مناسب برای اینستاگرام ایجاد کنید.

بنابراین ، نوع “مناسب” عکس اینستاگرام چیست؟

خوب ، یک پاسخ واحد وجود ندارد.

شما می توانید از این تصاویر، داستانی بصری بسازید و بیاموزید چگونه  عکس هایی بهتر ایجاد کنید تا پیامی را که می خواهید به تصویر بکشید ، منتقل کنید ، اما در نهایت ، یافتن تصاویر مناسب برای استراتژی تعامل با مشتری کاملاً به مخاطبان شما بستگی دارد.

و ممکن است تعجب کنید – گاهی اوقات ، آنچه فکر می کنید در اینستاگرام به خوبی انجام خواهد شد نتایج کاملاً برعکس دارد.

مهم است که سریع حرکت کنید و عکسها را براساس بازخورد مشتری تغییر دهید.

 

 نتیجه گیری: استفاده از عکسهای اینستاگرام در کسب و کار

در اینجا شما  بهترین روش ها برای فروش موثرتر در اینستاگرام و  استفاده از قدرت عکس های اینستاگرام را که در تمام موارد بازاریابی به نفع شما باشد را دارید.

خلاصه: ۵ مزیت کلیدی اینستاگرام

۱. عکس های اینستاگرام بهتر از انواع دیگر محتوای تصویری تبدیل می شوند زیرا نشان دهنده شباهت ، اصالت و البته زیبایی هستند!

۲. عکسهای اینستاگرام نیز تبدیل می شوند زیرا مشتریان بیشتر از تصاویر برندها به عکسهای مشتریان قبلی اعتماد دارند.

۳. امروزه ، چرخه خرید پیچیده تر است ، بنابراین تعیین قیمت دلار بر روی ارزش بازگشت سرمایه از مزایای اینستاگرام همیشه آسان نیست- اما تردیدی نیست که استفاده از اینستاگرام تأثیر مثبتی در بهبود نرخ تبدیل و تعامل دارد.

۴. عکسهای اینستاگرام را می توان در مطالب بازاریابی ، در سایت ، در صفحات محصول ، در گالری های وب سایت اختصاصی – و موارد دیگر استفاده کرد!

۵. استفاده از عکس های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا محتوایی ارزشمند را دوباره مورد استفاده قرار دهید ، محتوای تولید شده توسط کاربر را یکپارچه کنید ، کانال ها را بهم متصل کنید و موارد دیگر!

به خاطر داشته باشید اینستاگرام یک ابزار برای فروش بیشتر در اختیار شما می گذارد و با داشتان یک وب سایت فروشگاهی ساخته شده با فروشگاه ساز های معتبر است که می توانید برند خود را بیشتر و محکمتر بسازید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *