افزایش فروش از طریق معرفی اپلیکیشن فروشگاهی

افزایش فروش از طریق معرفی اپلیکیشن فروشگاهی

شاید تا چند سال قبل داشتن یک سایت اینترنتی نیز برای کسب و کارها یک مساله لوکس به شمار می رفت. اما با سرعت گرفتن رشد خرید های اینترنتی، اکثر کسب و کارها ارزش داشتن سایت فروشگاهی را دریافتند. سرعت تغییرات تکنولوژی واقعا بالاست. پس از مدتی حتی سایت هم به تنهایی دیگر جوابگوی فرآیند تجارت الکترونیک برای کسب و کارها نبود. در سال های اخیر بسیاری از کاربران اینترنت، از طریق وسایلی مانند موبایل های هوشمند و تبلت، به اینترنت دسترسی پیدا می کنند. پس برای راحتی کاربری این افراد کسب و کارها مجبور شدند خود را با زمانه جلو برده و هم سایت های خود را واکنش گرا کنند و هم اپلیکیشن های موبایل برای خود طراحی نمایند تا این دسته از مشتریان را نیز برای خود جذب کنند. بیشتر افراد از گوشی هایی استفاده می کنند که دارای سیستم عامل اندروید است. پس باید کسب و کارهایی که قصد ورود به این عرصه را دارند برای خود ساخت و معرفی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را در اولویت قرار دهند.

هزینه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یک رقم خاص و ثابت برای طراحی اپلیکیشن وجود ندارد و بسته به طراح می تواند متفاوت باشد. طراحان مختلف قیمت هایی به شدت متفاوت را ارائه می کنند که همین مساله موجب گیج شدن مشتریان می شود. تحقیقات ما قیمت هایی تا ۸۰ میلیون تومان برای طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی را نیز نشان می دهد که این رقم به راحتی می تواند کسب و کارها را از داشتن اپلیکیشن منصرف کند. برخی هم آنقدر ارزان هستند که می توانند شک بر انگیز باشند.

باید هم به شک افتاد . زیرا بسیاری از اپلیکیشن های طراحی شده اصلا استاندارد های لازم برای تایید در مارکت های اندروید مطرح داخلی و خارجی را ندارند. پس ما برای شما یک راه حل داریم که با هزینه ای مناسب اپلیکیشنی استاندارد برای کسب و کار خود سفارش دهید. راه حل ما استفاده از خدمات سیستم اپلیکیشن ساز فروشگاهی پوپش است که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم نمود.

اپلیکیشن فروشگاهی نیاز همه صنوف

صاحبان بسیاری از کسب و کارها باور دارند که فروش اینترنتی در صنف آن ها اصلا امکان پذیر نیست. شاید دید آن ها در مورد امروز درست هم باشد. اما نباید آینده نگری را کنار گذاشت. در صنوفی که امروز بیش از ۲۰ درصد فروش از طریق اینترنت انجام می شود نیز از روز اول چنین نبود و درصدی به مراتب پایین تر داشت. شاید ۳ سال دیگر در صنوف دیگر نیز توسعه اینترنتی فروش ها اتفاق بیفتد. آن زمان کسی برنده است که از امروز به فکر بوده و سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی خود را ساخته و اقدام به معرفی اپلیکیشن فروشگاهی و سایت خود نموده است.

داشتن اپلیکیشن در کنار سایت فروشگاهی

یادمان نرود که هنوز هم دسته بزرگی از کاربران اینترنت از طریق سیستم های دسکتاپ وارد سایت ها می شوند. بسیاری از این افراد خرید اینترنتی خود را هم به همین صورت انجام می دهند. پس نباید این افراد را کنار بگذارید. طراحی سایت فروشگاهی از طریق سیستم فروشگاه ساز پوپش برای شما عزیزان با هزینه ای بسیار کمتر ممکن شده است. اگر فروشگاهی برای فروش کالاهای فیزیکی، فایل های دانلودی و یا خدمات دارید فرقی نمی کند. این سیستم کار شما را به بهترین نحو ممکنه و با کمترین هزینه راه خواهد انداخت. مزیت اصلی این سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز اینترنتی این است که با کمک آن می توانید خودتان طراح سایت خودتان باشید. البته در این روش طراحی اصلا نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نیز نخواهید داشت.

به طور کلی مکانیزمی که این سیستم بر ان استوار است به Drag & Drop مشهور است و به طور خلاصه جابجایی المانهای سایت در صفحه با موس است. این یعنی نیاز به دانستن زبان های برنامه نویسی برای ساخت سایت کاملا حذف شده است. در حقیقت شما متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید. با همین مکانیزم شما هر وقت بخواهید می توانید تغییرات در سایت خود ایجاد کنید.

درحالی که اگر با یک طراح کار کنید برای هر تغییری در سایت باید به وی هزینه پرداخت نمایید. همچنین این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. در کل این که خود شما بتوانید سایتتان را مطابق با سلیقه خود به سادگی و بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی و با کشیدن موس، طراحی نمایید و همچنین هزینه کمتری بپردازید، یک مزیت ویژه است که سیستم پوپش برایتان مهیا کرده است. سیستم پوپش سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را همزمان می تواند برای شما عزیزان آماده نماید.

معرفی اپلیکیشن فروشگاهی از طریق انتشار در مارکتهای اندرویدی

باز هم تاکید می کنیم فریب تبلیغات بی اساس را نخورید. هر اپلیکیشنی نمی تواند برای رشد کسب و کار بازده مدنظر را داشته باشد. در حقیقت باید اپلیکیشن شما دارای استانداردی باشد که مارکت های اندرویدی خارجی و داخلی به ویژه گوگل پلی و کافه بازار آن را تایید نمایند. اپلیکیشن های ساخته شده در اپلیکیشن ساز پوپش دقیقا این ویژگی های لازم را دارا بوده و در این مارکت ها تایید می شوند. شما با معرفی اپلیکیشن فروشگاهی استاندارد خود به این مارکت ها، می توانید انتظار داشته باشید که به مرور مخاطب و خریدار آنلاین بیشتری از این طریق جذب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *