فاکتورهای موثر در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی

فاکتورهای موثر در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فاکتورهای موثر در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می دانیم که رقابت کسب و کارهایی که به تجارت الکترونیک وارد شده اند بسیار شدید شده است. ابتدا ورود به فروش آنلاین فقط به یک سایت فروشگاهی نیاز داشت. امروزه کار پیجیده تر شده و یک سایت نیز کفایت نمی کند. اکثر شرکت ها به فکر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز در کنار سایت افتاده اند. از این رو مرتب هزینه های تحمیل شده به کسب و کارها در حال بالا رفتن است. البته ما برای این عزیزان پیشنهادی داریم که به کاهش هزینه ها می انجامد و آن استفاده از سیستم فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز پوپش است که با کمترین هزینه می توانند صاحب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاه دقیقا طبق خواسته های خود شوند. اما هر اپلیکیشن فروشگاهی نمی تواند موفقیتی برای کسب و کار به همراه بیاورد. در این مطلب برای شماعزیزان فاکتورهای موثر در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی را شرح می دهیم که با کمک آن ها می توانید اپلیکیشنی داشته باشید که توسعه کسب و کارتان را به همراه داشته باشد.

چه اپلیکیشنی کاربر پسند است؟

چه اپلیکیشنی کاربر پسند است؟

اولین مورد که در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی تاثیر دارد و می تواند یک اپلیکیشن را برای کاربران جذاب کند سادگی است. فضای اپلیکیشن شما نباید به گونه ‌ای پیچیده باشد که مشتری را از مطالب اصلی و مهم برنامه منحرف کند. اپلیکیشن شما باید به گونه ‌ای طراحی شود که بتواند به آسانی و در کمترین زمان، اطلاعات مورد نیاز را به مخاطب منتقل کند.

نکته مهم دیگر در زمینه موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی کارا بودن اپلیکیشن فروشگاهی است. واضح است که کسی دوست ندارد از اپلیکیشنی استفاده کند که عملکرد کندی دارد.  با پیشرفت دنیای اپلیکیشن، کاربران این امکان را پیدا کرده‌اند که از اپلیکیشن ‌هایی با سرعت بالا استفاده کنند. اگر اپلیکیشن شما کند باشد کاربران به سراغ رقبای شما خواهند رفت و شما بازار را به رقبا خواهید باخت. همچنین گرافیک اپلیکیشن های موفق به طوری طراحی می‌شوند که فضای کمتری را در حافظه موبایل به خود اختصاص دهند.

چه اپلیکیشنی می تواند برای کسب و کار مفید باشد؟

چه اپلیکیشنی می تواند برای کسب و کار مفید باشد؟

در این بخش فاکتورهای موثر در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی را به اختصار معرفی می کنیم. واضح است که اپلیکیشن باید کاربرپسند باشد. اما اگر استانداردهای لازم برای تایید در مارکت های بزرگ داخلی و خارجی مانند کافه بازار و گوگل پلی را نداشته باشد، قطعا نمی تواند اصلا به کاربران زیادی معرفی شود و موفقیتی برای کسب و کار به دست نخواهد آورد. طراحان مختلف قیمت هایی به شدت متفاوت را ارائه می کنند که همین مساله موجب گیج شدن مشتریان می شود. تحقیقات نشان می دهد که قیمت هایی تا ۸۰ میلیون تومان برای طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی را نیز نشان می دهد که این رقم به راحتی می تواند کسب و کارها را از داشتن اپلیکیشن منصرف کند. با توجه به رو به رشد بودن فروش آنلاین و لزوم دور اندیشی، قطعا این انصراف در آینده نزدیک می تواند برای این کسب و کارها بسیار ویرانگر باشد.

البته باید در نظر داشت برخی نیز قیمت هایی بسیار پایین و غیر معقول ارائه می کنند که باید در استاندارد بودن اپلیکیشن طراحی شده توسط آن ها شک کرد. زیرا هر اپلیکیشنی نمی تواند به کسب و کار شما کمک کند. باید اپلیکیشن شما در استانداردی باشد که مارکت های اصلی خارجی و داخلی به ویژه گوگل پلی و کافه بازار آن را تایید نمایند. اگر اپلیکیشن شما در این مارکت های معروف و پر کاربر قرار نگیرد نمی توان توقع موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی و جذب مخاطب برای کسب و کار شما داشت. سیستم پوپش راهکاری است که برای کاهش هزینه های شما در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی استاندارد و تایید شده در مارکت های اندرویدی می تواند کاربردی باشد. در ادامه به خدمات این سیستم سایت ساز و اپلیکیشن ساز بیشتر می پردازیم.

ساخت سایت و  اپلیکیشن فروشگاهی در سیستم پوپش

ساخت سایت و  اپلیکیشن فروشگاهی در سیستم پوپش

همان طور که عرض شد با انتخاب سیستم پوپش می توانید همزمان سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی خود را در این سیستم سفارش داده و طراحی نمایید. در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی باید درنظر داشته باشید که پوپش با سیستم اپلیکیشن ساز خود، امکان داشتن اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اپلیکیشن های فروشگاهی ساخته شده توسط گروه پوپش استانداردهای لازم برای تایید شدن در مارکت های اپلیکیشن مشهور و پر مخاطب داخلی و خارجی را دارا می باشند و انتشار اپلیکیشن در مارکتهای یکی از راههای مؤثر در موفقیت اپلیکیشن فروشگاهی است و می توانند برای کسب و کار شما نتیجه بخش باشند.

اما در زمینه طراحی سایت یک شرایط بی نظیر توسط پوپش برای شما مهیا شده است. احتمالا باور نخواهید کرد که در این سیستم خود شما می توانید طراح سایت خود باشید. سوالی که برایتان پیش می آید این است که مگر بدون داشتن دانش برنامه نویسی می شود سایت طراحی کرد؟ اصلا در این سیستم لازم نیست شما کدنویسی کنید و هیچ نیازی به دانش برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی نخواهید داشت. با این مکانیزم که Drag & Drop نام دارد متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید.

با این سیستم ایجاد هر گونه تغییری در سایت نیز برای شما بدون پرداخت هزینه های نجومی به طراح قابل انجام می باشد. پنل ساده مدیریت سایت نیز مدیریت سایت را برای همه آسان و ممکن کرده است. از مشکلات صاحبان کسب و کارها پس از طراحی سایتشان اداره سایت و قرار دادن پست و حتی محصولات در بخش فروشگاه است. که سیستم فروشگاه ساز اینترنتی پوپش به شما یک پنل مدیریت بسیار ساده و در عین حال پیشرفته می دهد که بتوانید کلیه موارد اداره سایت را انجام دهید. ساده و در عین حال پیشرفته بودن این پنل مدیریتی، کار شما را در اداره سایت بسیار راحت می نماید.

با استفاده از این پنل ساده به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار دهید و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای تغییرات و بروزرسانی سایت را ندارید. پس این سیستم علاوه بر صرفه جویی مالی برای شما، امکان رضایت بیشتر از طراحی را نیز فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *