نکاتی بسیار مهم در خرید سایت فروشگاهی آماده

نکاتی بسیار مهم در خرید سایت فروشگاهی آماده

اکثر کسب و کارهای سنتی موجود که کالا یا خدماتی برای فروش دارند، یا سال هاست اهمیت ورود به دنیای تجارت الکترونیک و داشتن سایت و اپلیکیشن را فهمیده اند و از رقبای خود پیشی گرفته اند و یا حداقل اخیرا اهمیت این موضوع را درک کرده و برای طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی اقدام کرده یا حداقل تصمیم به سفارش سایت و اپلیکیشن گرفته اند. اما یکی از موانعی که بر سر راه بسیاری از کسب و کارها برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک وجود دارد هزینه بسیار بالای طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی است که متاسفانه علیرغم آگاهی از اهمیت داشتن این امکانات دیجیتال، بسیاری از کسب و کارها به علت کمبود منابع مالی و عدم توان پرداخت هزینه های سنگین طراحی سایت و اپلیکیشن از داشتن آن ها منصرف می شوند. خوشبختانه با فراگیر تر شدن تکنولوژی های دیجیتال، امکانات دسترسی ساده تر و سریع تر و همچنین ارزان تر به این امکانات نیز مهیا می شود یکی از این تسهیلات، سیستم های فروشگاه ساز هستند که خرید سایت فروشگاهی را با کمترین هزینه ، قابلیت شخصی سازی و تحویل فوری در اختیار این کسب و کارها که با محدودیت مالی مواجهند قرار می دهند.

چرا کسب و کارها به وبسایت فروشگاهی نیاز دارند؟

واضح است که تا چند سال قبل اگر دنبال کالا یا خدماتی بودی از روزنامه یا حتی آگهی های چسبانده شده روی دیوارها برای پیدا کردن آن استفاده می کردیم. ولی به لطف اینترنت امروزه اکثر این جستجو ها را از داخل منزل یا محل کار حتی با گوشی موبایل خود انجام می دهیم. هر کسب و کاری باید بداند در صنف خود روزانه چندین جستجو برای کالا و خدماتش از طریق اینترنت انجام می شود. این یعنی کسب و کارهای رقیب در آن صنف که دارای سایت هستند قطعا این تقاضاهای آنلاین را به خود جذب می کنند و کسب و کاری که در دنیای دیجیتال حاضر نیست قطعا بازنده این بازار خواهد بود. از این رو هر کسب و کاری که سایت ندارد باید بداند روزانه چه بازار وسیعی را به رقبای هم صنف خود واگذار می کند.

از این بدتر اینکه درصد سفارشات آنلاین کالا و خدمات روز به روز بالاتر می رود. شاید الان هنوز کسب و کارهای سنتی بتوانند خود را سرپا نگه دارند، اما شاید چند سال دیگر بیش از نیمی از تقاضای صنفشان به خرید کالا و خدمات از طریق اینترنت محدود شود که موجب می شود این کسب و کارها نتوانند خود را سرپا نگه دارند.

خرید سایت فروشگاهی ارزان قیمت

فروشگاه ساز هایی مانند پوپش امکان خرید سایت فروشگاهی برای صاحبان کسب و کارها ارائه می دهند که مهم ترین حسن آن هزینه بسیار کمتر نسبت به طراحی اختصاصی سایت است. البته غیر از این مزیت بزرگ در زمینه کاهش هزینه، در زمینه کیفیت و بهینه سازی نیز سایت ها و قالب های طراحی شده در این سیستم ها واقعا شرایطی عالی دارند. در حقیقت قالب های طراحی شده در سیستم فروشگاه ساز پوپش با بالاترین استانداردهای بهینه سازی طراحی شده اند و شما در صورت استفاده از خرید سایت فروشگاهی از پوپش می توانید با کمترین هزینه بهترین و سئو پذیر ترین سایت را داشته باشید.

چرا سئو سایت فروشگاهی مهم است؟

امروزه در هر صنف بین کسب و کارهایی که دارای سایت هستند، رقابت بسیار سختی در زمینه قرار گرفتن در رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل وجود دارد. زیرا سایت هایی که در صفحه اول قرار میگیرند معمولا اکثر مخاطب را به خود جذب می کنند و باقی سایت ها تقریبا سهمی نمی برند. در میان نتایج موجود در صفحه اول تیز نتایج اول تا سوم معمولا درصد بسیار بالایی از مخاطبان را به خود جذب می کنند اینجاست که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اهمیت خود را نمایان می کند.

اکثر کسب و کارهای دوراندیش امروزه به جای هزینه سنگین در زیبایی سایت، در سئو و بهینه سازی آن در موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنند تا به صدر نتایج گوگل برسند و مشتری بیشتری داشته باشند. اما در سئو نیز دیدگاه های اشتباهی وجود دارد. تا چند سال پیش با خرید بک لینک می شد به صدر نتایج گوگل رسید. اما امروزه گوگل با به روز رسانی الگوریتم های خود دیگر اینچنین فریب نمی خورد. در حال حاضر بهترین راه برای رشد سایت در نتایج موتورهای جستجو تولید محتوای ناب و کپی نشده به همراه ایجاد لینک های داخلی میان صفحات مختلف سایت است.

تولید محتوا پس از خرید سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی بزرگ کشورمان و دنیا با وجود شهرت نام برندشان هنوز هم به تولید محتوا اهمیت ویژه ای می دهند. هر یک از این سایت ها معمولا بخشی به نام بلاگ دارند که در آن به تولید محتوا پرداخته و از این طریق مخاطب را به داخل سایت می کشانند. همچنین مهم است که با این کار می توانند تعداد صفحات بیشتری برای ایجاد لینک های داخلی در سایت داشته باشند و زنجیره ای پرتعداد از لینک بین صفحات سایت ایجاد کنند تا بتوانند از این طریق در نتایج کیووردهای مهم سایتشان به صدر نتایج گوگل برسند. بنابراین تولید محتوا پس از خرید سایت فروشگاهی از نکات بسیار مهم است که باید جدی گرفته شود.

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که یک سایت باید داشته باشد، پنل مدیریتی کاربردی و در عین حال ساده است که کاربران سایت در هنگام تولید محتوا به راحتی و بدون مشکل بتوانند با آن کار کنند. این مساله خیلی خیلی در زمینه تولید محتوا مهم است که خوشبختانه در طراحی پنل مدیریتی سایت های فروشگاهی تحت سیستم فروشگاه ساز پوپش لحاظ شده است.

یکی دیگر از نکات مهم در تولید محتوا جدی گرفتن و تخصصی دانستن آن است. نباید با سهل انگاری، محتوای کپی شده و یا حتی محتوای یونیکی که اصول بهینه سازی در آن رعایت نشده را در سایت خود قرار دهید و انتظار نتیجه مثبت داشته باشیم. هزینه در زمینه تولید محتوا بسیار بسیار ضروری است و اگر در داخل کسب و کار خود متخصص تولید محتوا بر اساس سئو را ندارید باید این کار را برون سپاری کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید و در رقابت با سایت کسب و کارهای هم صنف خود در صدر نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *